Wydech
Re: Wydech
Ja mam takie pytanie - czy ktoś z was wymieniał już cały wydech i jest w stanie mi powiedzieć, ile taka przyjemność kosztuje? bo mnie to niestety czeka, a chce mieć jakieś odniesienie
- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: Wydech
U mnie też straszne próchno Właśnie wczoraj zamówiłem kilka elementów. WALKER -> końcowy 420zł, środkowy 246zł, do tego wszystkie 4 uszczelki po 5zł. Może drogo, ale mam już dość podróbek (około połowę tańszych).
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 2012-04-20 07:31
- Samochód: Probe 97 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=21058
- Lokalizacja: Żary FZA Lubuskie
Re: Wydech
ja wymieniałem cały. kata wywaliłem poszła strumiennica srodkowy od mazdy 626 diesel i koncowy tez z mazdy 626 diesel przelot. delikatnie podgięty na hakach. auto zaczeło byc bardziej elastyczne przy czym chodzi sportowo. mowa o 2,0
- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: Wydech
W trakcie montażu natknąłem sie na pewien problem dotyczący uszczelek
Katalogi do 2.0 przewidują na łączeniu rury wylotowej z katalizatorem oraz rury środkowej z tłumkiem końcowym uszczelkę ze zbyt dużym otworem. Chodzi o 256-837 (ta z wielkim otworem na zdjęciu). Ma ona podna 65mm średnicy wewnętrznej. Jeżeli skręcamy to z nowych elementów to pewnie było by ok. ale stare flansze już tak dokładnie nie dają sie spasować i na pewno będą nieszczelne.
Zupełnie przez przypadek dostałem ze sklepu gdzie zamawiałem tłumiki inną uszczelkę która jest wręcz idealna, niestety tylko jedną a drugą właśnie z wielkim otworem. Była to 256-118 (KIA CARNIVAL II) Drugą dobrałem 256-068 (ALFA ROMEO – 145) bo tej od KIA nikt nie mógł mi zamówić
Myślę że parobem bierze się z tego że producenci przewidują taką samą uszczelkę do 2.0 i 2.5 gdzie średnice rur i wymiary flansz sa inne.
Pozdro.
Katalogi do 2.0 przewidują na łączeniu rury wylotowej z katalizatorem oraz rury środkowej z tłumkiem końcowym uszczelkę ze zbyt dużym otworem. Chodzi o 256-837 (ta z wielkim otworem na zdjęciu). Ma ona podna 65mm średnicy wewnętrznej. Jeżeli skręcamy to z nowych elementów to pewnie było by ok. ale stare flansze już tak dokładnie nie dają sie spasować i na pewno będą nieszczelne.
Zupełnie przez przypadek dostałem ze sklepu gdzie zamawiałem tłumiki inną uszczelkę która jest wręcz idealna, niestety tylko jedną a drugą właśnie z wielkim otworem. Była to 256-118 (KIA CARNIVAL II) Drugą dobrałem 256-068 (ALFA ROMEO – 145) bo tej od KIA nikt nie mógł mi zamówić
Myślę że parobem bierze się z tego że producenci przewidują taką samą uszczelkę do 2.0 i 2.5 gdzie średnice rur i wymiary flansz sa inne.
Pozdro.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
Re: Wydech
Pany w najblizszym czasie przewiduje akcje wyciszenia mojego wydechu, co mozecie polecic zeby go troche przyciszyc, mam przelot 2,25" i przelotowego magnaflowa. Pewnie sie starzeje ale odkad jezdze jedynka na seryjnym wydechu , wydech w dwojce stal sie dla mnie uciazliwy. Myslalem o wsadzeniu glasspacka magnaflowa ? Da to cos czy lepiej jakis tlumik srodkowy? Z tym ze wszystkie tlumiki srodkowe maganflowa jakie widzialem tez sa przelotowe wiec chyba nic nie dadza. Co mu wsadzic zeby ucichl a sie nie przytkal za bardzo ??
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Wydech
Glasspack nie wyciszy- mam takiego i jedyne co niweluje rezonans. Najlepiej wsadzić jakiś tłumik przelotowy pojemnościowy
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wydech
Mam radę - pozbądź się Magnaflowa.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Wydech
E tam. Sieknąć układ na trzech tłumikach przelotowych i bedzie gut. Nie bedzie to seria, ale bedzie ciszej
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wydech
Ja swój wyciąłem, Mysz nawstawiał tłumików i katalizator, Stig też ma dość....
Kurde, ale z nas się dziadki zrobiły.
Kurde, ale z nas się dziadki zrobiły.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
Re: Wydech
Mam wizje, pakuje koncowy tlumik komorowy magnaflowa i glasspacka magnaflowa jako srodkowy, zobaczymy jak bedzie ... Nie chodzi mi do konca żeby byl cichy jak seria, tylko przynajmniej przyjemniejszy i znosny dla ucha , teraz jest zdecydowanie za glosno