Czujnik w chłodnicy
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Czujnik w chłodnicy
W mojej GT 89 jest chłodnica, która ma czujnik na dole koło wylotu. Szukam nowej chłodnicy. Są ale bez czyjnika ani bez miejsca na czujnik. Z Piotrkiem rozmawiałem nie jest to czujnik włączania wentylatora bo jest koło termostatu. To od czego jest ten czujnik. Wie może ktoś?
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Witam wszystkich! Podepnę się tutaj bo mam taki problem. Mianowicie
muszę wymienić chłodnicę w swoim probasie, bo ta którą mam
okazała się za mała(dokładnie chodzi o to że moja ma szerokość 15mm,
a powinno być 32mm).Chłodnicę już dostałem, ale nie wiem od czego są
dwa króćce na dole. Jeden przy wyjściu drugi z drugiej strony.I jeszcze przy
okazji jedna sprawa, bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi ; górny czujnik w
chłodnicy jest do VMM , od czego jest czujnik na dole przy wyjściu.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam!
muszę wymienić chłodnicę w swoim probasie, bo ta którą mam
okazała się za mała(dokładnie chodzi o to że moja ma szerokość 15mm,
a powinno być 32mm).Chłodnicę już dostałem, ale nie wiem od czego są
dwa króćce na dole. Jeden przy wyjściu drugi z drugiej strony.I jeszcze przy
okazji jedna sprawa, bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi ; górny czujnik w
chłodnicy jest do VMM , od czego jest czujnik na dole przy wyjściu.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam!
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
Czy nie oryginalne to bym nie powiedział. W książce od forda którą mam ten
czujnik jest pokazany na zdjęciu oraz na schemacie.Niestety z opisu
jednoznacznie nie wynika od czego miałby być, ale myślę że od załączania
wentylatora.Przypuszczam .że umiejscowienie tego czujnika -w chłodnicy lub
w obudowie termostatu-jest uzależnione od rocznika albo modelu.
Jeszcze małe pytanko:czy można gdzieś kupić ten czujnik od VMM?
czujnik jest pokazany na zdjęciu oraz na schemacie.Niestety z opisu
jednoznacznie nie wynika od czego miałby być, ale myślę że od załączania
wentylatora.Przypuszczam .że umiejscowienie tego czujnika -w chłodnicy lub
w obudowie termostatu-jest uzależnione od rocznika albo modelu.
Jeszcze małe pytanko:czy można gdzieś kupić ten czujnik od VMM?
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Nowy - nie. Tylko używany od kogoś.pawlak pisze: Jeszcze małe pytanko:czy można gdzieś kupić ten czujnik od VMM?
Czujnik od VMM można chyba zastąpić jakimś czujnikiem włączenia wentylatora za 10 zł od innego auta. Jest mosiężny więc przewodzi prąd, a gwint chyba pasuje.
Czujnik na dole prawdopodobnie jest od załączania wentylatora, ale załączał by się on przy innej temperaturze, niż z czujnika przy termostacie.
czesc
witam mam uszkodzony czujnik co załańcza wentylator ten przy termostacie i tak sie zastanawiam czy można go zastąpic jakimś z innego wozu (tańszym) robił ktoś tak? szkoda wydawć 70zł jak można 20 ja mam też na dole w chłodnicy czujnik ale nie podłaczony może ktos juz kombinował w mojej jedynce
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
seba
no to pięknie juz jestem zły mierzyłem chłodnice i ma 1.5cm a moja wersja to GT z 92 teraz nasuwa sie pytanie jezdzic na takiej czy szukać od GT
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Sam nie jeżdże na takiej, ale mam kolegę który mieszka w bloku obok i ma wstawioną cieńszą - auto trzyma mu wyższą temperaturę, zamiast ponad 7l wchodzi mu troszkę ponad 5l płynu i wentylator chodzi mu np. w trasie.
To teraz skoro ja wprowadzam w błąd to mam pytanie do ciebie Piotrek:
Czy ty może jesteś konstruktorem, albo jakimś udoskonalicielem, że jednoznacznie możesz stwierdzić, że chłodnica o grubości 32 mm jest w sumie niepotrzebna i wystarczy 15 mm? Czyli konstruktorzy się pomylili dając 32 mm bo po co jak, można jeździć na 15 mm?
Po coś chyba dali nam większą chłodnicę - mamy przecież więcej mocy, turbinę więc ciepła też wytwarza się więcej.
To teraz skoro ja wprowadzam w błąd to mam pytanie do ciebie Piotrek:
Czy ty może jesteś konstruktorem, albo jakimś udoskonalicielem, że jednoznacznie możesz stwierdzić, że chłodnica o grubości 32 mm jest w sumie niepotrzebna i wystarczy 15 mm? Czyli konstruktorzy się pomylili dając 32 mm bo po co jak, można jeździć na 15 mm?
Po coś chyba dali nam większą chłodnicę - mamy przecież więcej mocy, turbinę więc ciepła też wytwarza się więcej.
To jak już jesteś taki myśliciel
to powiedz czemu w 89 nie dali chłodnicy i pompy skrzyni
a w nowszych rocznikach już byly
chyba byli różni konstruktorzy
Jak byś pomyślał to wentylator będzie częściej chodził
włoże chłodnice z opla i też nic się nie stanie
to powiedz czemu w 89 nie dali chłodnicy i pompy skrzyni
a w nowszych rocznikach już byly
chyba byli różni konstruktorzy
Jak byś pomyślał to wentylator będzie częściej chodził
włoże chłodnice z opla i też nic się nie stanie
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek