KL-ZE
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
- Saperr
- Posty: 135
- Rejestracja: 2012-01-20 14:35
- Samochód: Probe II V6 1994 LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=20003
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: KL-ZE
Jesli mam rozumiec ze chodzi o kolektor ssący, a nie wydechowy, to oznaczenie jest drobno wybite na łączeniu dolotu stożka z kolektorem. Mam napisane KL 01 o to chodzi?
Riding myy car...
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
- Saperr
- Posty: 135
- Rejestracja: 2012-01-20 14:35
- Samochód: Probe II V6 1994 LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=20003
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: KL-ZE
Wlasnie nie na przeplywomierzu. Chodzilo mi o "dolot stożka" czyli wlasnie o przeplywomierz. On laczy sie z kolektorem w miejscu, gdzie drobno wybite są napisy.MatiLP640 pisze:jesli dobrze zrozumialem to ty mowsz co ci pisze na przeplywomierzu a nie na kolektorze
Bezposrednio na przeplywomierzu mam KL02
Riding myy car...
- S.H.A.R.K
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-05-06 16:43
- Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
- Galeria: viewtopic.php?t=12737
- Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)
Re: KL-ZE
Szczerze mówiąc to nigdy nie zwracałem na to uwagi gdzie są oznaczenia, ale na pewno muszą być na samym kolektorze (nie na przepustnicy i nie na dolocie)
Prawdopodobnie mogą być pod spodem bo pamiętam że były tam jakieś oznaczenia ale już nie pamiętam jakie
Po niżej foto kolektorów w silnikach KL-ZE po lewej prosty (KL31) po prawej zakrzywiony (KL68)
Kolektor w silniku KLDE chyba każdy wie jak wygląda
Prawdopodobnie mogą być pod spodem bo pamiętam że były tam jakieś oznaczenia ale już nie pamiętam jakie
Po niżej foto kolektorów w silnikach KL-ZE po lewej prosty (KL31) po prawej zakrzywiony (KL68)
Kolektor w silniku KLDE chyba każdy wie jak wygląda
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
- Saperr
- Posty: 135
- Rejestracja: 2012-01-20 14:35
- Samochód: Probe II V6 1994 LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=20003
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: KL-ZE
Czy ktoś wie coś więcej na temat tego silnika KLZE z allegro ? Według sprzedającego jest to rasowe ZE J-Spec ~200km jednak usunął tą informacje z aukcji. Ile jest w tym prawdy ? Co musiałbym wiedzieć , żeby mieć pewność , że jest to KL-ZE 192/197km ?
- Saperr
- Posty: 135
- Rejestracja: 2012-01-20 14:35
- Samochód: Probe II V6 1994 LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=20003
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: KL-ZE
-- oryginalny post 2012-03-02 10:49 --
-- dodano 2012-03-02 11:44 --
http://otomoto.pl/mazda-mx-6-do-negocja ... 67014.html Tu gość ma jeszcze do sprzedania silnik KL ZE ( napisane na samym dole opisu )
Tak jak pisze kolega Sprawdź te oznaczenia, nie wiem niestety gdzie dokładnie. Powinny byc na glowicy, kolektorze i gdzieś na rozrządzie.S.H.A.R.K pisze:Bo są 2 rodzaje silników KL-ZE
1 - Kolektor KL31 (prosty), przepustnica KL31, wałki KL31, głowice KL31, tłoki z wysoką półką, moc 198 KM
2 - Kolektor KL68 (zagięty), przepustnica KL68, wałki KL01, głowice KL31, tłoki z wysoką półką, moc 192 KM
A ten z aukcji może być równie dobrze mocniejszym KL czyli:
3 - Kolektor KL68 (zagięty), przepustnica KL68, wałki KL01, głowice KL31, tłoki ze średnią półką, moc 175 KM
więc jest to silnik albo 192KM albo 175KM
-- dodano 2012-03-02 11:44 --
http://otomoto.pl/mazda-mx-6-do-negocja ... 67014.html Tu gość ma jeszcze do sprzedania silnik KL ZE ( napisane na samym dole opisu )
Riding myy car...
Re: Kupie Proba 2.5 KLZE .
-- oryginalny post 2016-07-27 10:25 --
Panowie, prosiłem o wycenę napraw po zakupie, bo takie rzucanie kwotami na ślepo jest bez sensu, z tego co się orientuję to za 10tys da radę zrobić remont silnika, skrzyni i wymieni masę rzeczy w samochodzie. Ale cóż, takie jest wasze zdanie. Nie wiem skąd się to bierze ale dokładnie takie same opinie otrzymałem gdy kupowałem Mercedesa ml 430, też ludzie pisali ze wszystko trzeba wymieniać po zakupie bo się rozleci, jednak się okazało że nie bo samochód jeździ już 2 lata i ma się dobrze. Nie wnikam ile wy daliście za swoje samochody. Nie było tematu, dzięki za opinie.
-- dodano 2016-07-27 10:26 --
A pana Stiga przepraszam, wydawało mi się że był za 12500. Mój błąd.
Panowie, prosiłem o wycenę napraw po zakupie, bo takie rzucanie kwotami na ślepo jest bez sensu, z tego co się orientuję to za 10tys da radę zrobić remont silnika, skrzyni i wymieni masę rzeczy w samochodzie. Ale cóż, takie jest wasze zdanie. Nie wiem skąd się to bierze ale dokładnie takie same opinie otrzymałem gdy kupowałem Mercedesa ml 430, też ludzie pisali ze wszystko trzeba wymieniać po zakupie bo się rozleci, jednak się okazało że nie bo samochód jeździ już 2 lata i ma się dobrze. Nie wnikam ile wy daliście za swoje samochody. Nie było tematu, dzięki za opinie.
-- dodano 2016-07-27 10:26 --
A pana Stiga przepraszam, wydawało mi się że był za 12500. Mój błąd.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kupie Proba 2.5 KLZE .
Kosyl - pytasz o naprawy:
1. Rozrząd w V6 - ORY i OEM części 700 (przy tym jeszcze jakby się trzymać zaleceń Mazdy to robi się 1100zł) + robocizna
2. Często padające pytanie o uszczelki pokryw zaworów - ORY 110zł/kpl
3. Zawieszenie: Łączniki ok. 40zł/szt, drążki ok. 70zł/szt, końcówki ok. 50zł/szt, wahacze przód porządne, od ok.220zł szt.
4. Hamulce - co warto wiedzieć, nie bez powodu większość z nas zmienia seryjne hamulce na większe - swap, w zależności od zestawu (Mazda 6/MPS) od 300zł do 3000zł.
5. Przeguby zewnętrzne - ok. 160zł/2szt.
Kosyl, doprecyzuj pytanie, chętnie odpowiem.
1. Rozrząd w V6 - ORY i OEM części 700 (przy tym jeszcze jakby się trzymać zaleceń Mazdy to robi się 1100zł) + robocizna
2. Często padające pytanie o uszczelki pokryw zaworów - ORY 110zł/kpl
3. Zawieszenie: Łączniki ok. 40zł/szt, drążki ok. 70zł/szt, końcówki ok. 50zł/szt, wahacze przód porządne, od ok.220zł szt.
4. Hamulce - co warto wiedzieć, nie bez powodu większość z nas zmienia seryjne hamulce na większe - swap, w zależności od zestawu (Mazda 6/MPS) od 300zł do 3000zł.
5. Przeguby zewnętrzne - ok. 160zł/2szt.
Kosyl, doprecyzuj pytanie, chętnie odpowiem.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Re: Kupie Proba 2.5 KLZE .
-- oryginalny post 2016-07-27 11:44 --
Dziękuję za konkretną odpowiedź, o to właśnie mi chodziło. Jeszcze pytanko jaki byłby koszt ze zwykłego 2.5 168km zrobienie klze,? bo w Calibra wystarczyło przerzucić walki ssace z 3.0, kolektory, i mapkę zrobić i wychodziło coś koło 210 KM. Koszt +/- 2000 plus własną robota.
-- dodano 2016-07-27 11:49 --
A tak na marginesie porównując twoja wycenę z częściami do Mercedesa czy audi są to naprawdę niskie kwoty, do ml wachacz przód ok 550 amortyzatory kpl 1500 rozrząd coś koło 3 tys mi kiedyś mówił znajomy ale tego nigdy nie robiłem to nie wiem.
Dziękuję za konkretną odpowiedź, o to właśnie mi chodziło. Jeszcze pytanko jaki byłby koszt ze zwykłego 2.5 168km zrobienie klze,? bo w Calibra wystarczyło przerzucić walki ssace z 3.0, kolektory, i mapkę zrobić i wychodziło coś koło 210 KM. Koszt +/- 2000 plus własną robota.
-- dodano 2016-07-27 11:49 --
A tak na marginesie porównując twoja wycenę z częściami do Mercedesa czy audi są to naprawdę niskie kwoty, do ml wachacz przód ok 550 amortyzatory kpl 1500 rozrząd coś koło 3 tys mi kiedyś mówił znajomy ale tego nigdy nie robiłem to nie wiem.
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Kupie Proba 2.5 KLZE .
Potrzebujesz:
-komputer KLZE
-tłoki KLZE
-kolektor KLZE
-wałki KLZE
-komputer KLZE
-tłoki KLZE
-kolektor KLZE
-wałki KLZE
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kupie Proba 2.5 KLZE .
Pawlacz, trochę za krótka ta listapawlacz pisze:Potrzebujesz:
-komputer KLZE
-tłoki KLZE
-kolektor KLZE
-wałki KLZE
Co do przerobienia silnika na KL-ZE - nieopłacalne i praktycznie nieosiągalne.
Zgromadzenie części niezbędnych do przerobienia silnika jest o tyle problematyczne, że w większości przypadków są sprzedawane pojedynczo i nawet osoby które śledzą rynek nie są w stanie skompletować zestawu od kilku lat.
Do przeróbki na KL-ZE potrzebne są:
- głowice (ok. 500zł)
- wałki rozrządu (400-500zł)
- tłoki z wyższą półką (400-600zł/6szt)
- kolektor ssący (400zł)
- przepustnica (generalnie nieosiągnalna, jak jest to ok. 250zł)
- przepływomierz JE50 (80-100zł)
- ECU (ory KL31 to koszt nawet 400zł, częściej się montuje komputer od silnika K8 z eepromem KL31).
Jak sam widzisz, koszt samych części to ok. 2500zł. Do tego poboczne graty takie jak wszelakie uszczelki, panewki, pierścienie itp. i Zaraz się robi 3500zł. Bez żadnych fajerwerków, wodotrysków. A jeśli to zrobić tak jak trzeba, to tak czy siak, wychodzi 5000zł.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Re: Kupie Proba 2.5 KLZE .
A ile się z niego wycisnie na samym dolecie i wydechu plus do tego jakieś proste modyfikacje? Czy da radę zejść poniżej 7 do 100?
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kupie Proba 2.5 KLZE .
Pierwszą i podstawową kwestią jest ta, aby silnik mieć w bdb stanie, trzymającym moc, i dojść do przyspieszenia możliwie zbliżonego katalogowo.
Modzenie trupa, który miał kiedyś 7,5s do 100kmh, a dziś zadbane probe 2.0 go robi, nie ma sensu.
Jeśli faktycznie, miałbyś egzemplarz "komar nie siada, mucha nie kuca" i chciałbyś zejść poniżej 7s, to najłatwiej by było ładować N2O
A jeśli modzić i liczyć na przyrost, jest kilka opcji do poprawy, ale w większości trzeba mieć kogoś, kto to policzy i wykona.
Standardowe mody, które można zrobić - lekki zamach, dolot i wydech.
1. Lekki zamach, jak wiesz, mocy nie poprawia, wręcz odwrotnie ale ze względu na niższą bezwładność, łatwiej jest startować i rozpędzać auto. Polecam wrzucić sobie od K8 (mazdowski silnik 1.8V6, różnica przyjemna, choć nie jest drastyczna - dobre jeśli auto użytkuje się na co dzień i czasem w trasy).
2. CAI - nie wierz w kity CAI, gdzie miałoby to dawać Bóg-wie-ile-mocy. Pociągnięty dolot z samego dołu, dużo bandaża, dobry filtr np. Fujita i można myśleć.
Przy tym warto wspomnieć, iż sporo utrudnia przepływomierz, konstrukcja archaiczna, wąskie gardło. Wywalić przepływkę, konwersję MAF na MAP i cieszymy się niezakłóconym przepływem mocodajnego tlenu.
3. Wydech - ot już bardziej skomplikowana sprawa. Baaaardzo łatwo go odprężyć (koledzy, szczególnie w 2.0 ostatnio jeden po drugim wymieniają tłumiki, bo im moc spada). Więc nie można zrobić pustego przelotu, bo dupa blada, mocy niet. Kolektory sportowe, katalizatorek, jakiś środkowy i przelot końcowy, najlepiej jak ktoś to policzy (pojemność/ciśnienie, itp.). Przy tym zabiegu nie można też przeskoczyć na większą średnicę - to silnik N/A, nie turbo. No chyba że...
4. Na grubo, ale to dalej N/A - ECU master DET III lub od razu pełen stand alone, MAF na MAP, doprężyć, wyspawać lepszy ssący, regulowane koła wałków rozrządu, wydech, strojenie...
Nie wiem jak zapatrujesz się z budżetem - każdy koń z silnika N/A to drogi koń.
Modzenie trupa, który miał kiedyś 7,5s do 100kmh, a dziś zadbane probe 2.0 go robi, nie ma sensu.
Jeśli faktycznie, miałbyś egzemplarz "komar nie siada, mucha nie kuca" i chciałbyś zejść poniżej 7s, to najłatwiej by było ładować N2O
A jeśli modzić i liczyć na przyrost, jest kilka opcji do poprawy, ale w większości trzeba mieć kogoś, kto to policzy i wykona.
Standardowe mody, które można zrobić - lekki zamach, dolot i wydech.
1. Lekki zamach, jak wiesz, mocy nie poprawia, wręcz odwrotnie ale ze względu na niższą bezwładność, łatwiej jest startować i rozpędzać auto. Polecam wrzucić sobie od K8 (mazdowski silnik 1.8V6, różnica przyjemna, choć nie jest drastyczna - dobre jeśli auto użytkuje się na co dzień i czasem w trasy).
2. CAI - nie wierz w kity CAI, gdzie miałoby to dawać Bóg-wie-ile-mocy. Pociągnięty dolot z samego dołu, dużo bandaża, dobry filtr np. Fujita i można myśleć.
Przy tym warto wspomnieć, iż sporo utrudnia przepływomierz, konstrukcja archaiczna, wąskie gardło. Wywalić przepływkę, konwersję MAF na MAP i cieszymy się niezakłóconym przepływem mocodajnego tlenu.
3. Wydech - ot już bardziej skomplikowana sprawa. Baaaardzo łatwo go odprężyć (koledzy, szczególnie w 2.0 ostatnio jeden po drugim wymieniają tłumiki, bo im moc spada). Więc nie można zrobić pustego przelotu, bo dupa blada, mocy niet. Kolektory sportowe, katalizatorek, jakiś środkowy i przelot końcowy, najlepiej jak ktoś to policzy (pojemność/ciśnienie, itp.). Przy tym zabiegu nie można też przeskoczyć na większą średnicę - to silnik N/A, nie turbo. No chyba że...
4. Na grubo, ale to dalej N/A - ECU master DET III lub od razu pełen stand alone, MAF na MAP, doprężyć, wyspawać lepszy ssący, regulowane koła wałków rozrządu, wydech, strojenie...
Nie wiem jak zapatrujesz się z budżetem - każdy koń z silnika N/A to drogi koń.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Re: Kupie Proba 2.5 KLZE .
Dziękuję za dokładną wypowiedź. Zostanę przy 3 pierwszych punktach może później coś więcej, będzie to moje 3 auto tylko na lato i to w weekendy, więc dużo czasu na modzenie będzie. Narazie jestem w miarę zorientowany w temacie, jak by coś to za 3-4 miesiące najlepiej przed zimą będę szukał czegoś v6 też gdyby ktoś się przymierzal do sprzedania to można pisać.
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kupie Proba 2.5 KLZE .
Najsensowniej jest zrezygnować z KL-ZE i kupić zwykłę 2,5 v6. Dużo więcej tego na rynku (znaczy, w ogóle są ) i budżet możesz podzielić przez 2. Ceny części do normalnego auta jak sam widzisz nie zabijają
- Zolak
- Posty: 512
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KL-ZE
Odgrzebując temat, szybkie pytanie bo juz nie pamiętam
Żeby wrzucić KLZE do 1997 trzeba wymieniać wiązkę silnika?
Rozumiem że przepływomierz, ECU to podstawa przy takim zabiegu...
pzdr
Żeby wrzucić KLZE do 1997 trzeba wymieniać wiązkę silnika?
Rozumiem że przepływomierz, ECU to podstawa przy takim zabiegu...
pzdr
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KL-ZE
Zolak - które to już twoje probe?
Wychodzi na to, że najlepiej by było wymienić wiązkę - i to na taką np. od 93-94.
Pamiętaj też o aparacie zapłonowym i mostku pomiędzy głowicami na kanale wodnym z czujnikami.
Wychodzi na to, że najlepiej by było wymienić wiązkę - i to na taką np. od 93-94.
Pamiętaj też o aparacie zapłonowym i mostku pomiędzy głowicami na kanale wodnym z czujnikami.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Zolak
- Posty: 512
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KL-ZE
Następne
Dzięki za odpowiedź, miałem niecny plan ale chyba się nie uda.
Zostanie zwykły KL tyle że po małym remoncie
Dzięki za odpowiedź, miałem niecny plan ale chyba się nie uda.
Zostanie zwykły KL tyle że po małym remoncie
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
- Zolak
- Posty: 512
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KL-ZE
Nie wiem czy to głowica KLZE czy nie, lecz gdyby ktoś chciał to prosze
https://allegro.pl/mazda-xedos-9-millen ... 60540.html
https://allegro.pl/mazda-xedos-9-millen ... 60540.html
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL