No i stalo sie padl silnik

Awatar użytkownika
Ambrozy
Posty: 294
Rejestracja: 2008-01-04 22:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Małkinia Górna

Post autor: Ambrozy »

KITT, pierścienie cylindrów drugiej głowicy?? Gdzieś widziałem patent MiH-a, na oczyszczenie w przypadku gdy są zapieczone(w grę wchodzi wymiana oleju). Ale może niech sie wypowie ktoś jeszcze.

Co do olejów: jak kupiłem Probka zalany był Lotos 10W40. Silnik na nim pracował głośno(nawet mi kiedyś tłumikarz powiedział, że mam zły tłumik do dezelka...) . W marcu strzeliłem płukankę i zalałem Platinum 5W30. Nic się nie rozszczelniło, silnik pracuje dużo ciszej Zrobiłem ok. 5,5-6 kkm-oleju dolałem tyle ile mi zostało z bańki 5l. Najbliższa zmiana też na 5W30- tylko może jakiś lepsiejszy.

Pzdr!
P
93'EuroProbe 2 i 1/2
marius
Posty: 3
Rejestracja: 2008-09-25 22:33
Samochód: brak

Post autor: marius »

(Chaos, sprawdz na pierwszy rzut rozrząd - może się przesuną o parę ząbków.)RONIN
Rozrząd po przeskoczeniu o 1 ząbek powoduje spadek mocy samochód słabo sie zbiera wkręca na obroty
A
Rozrząd po przeskoczeniu o 2 lub więcej ząbków robi kolizje wiec raczej to często jest wykluczone jesli silnik ch :wink: godzi lub przy paleniu jesli kręci
POZDRAWIAM :D
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

marius pisze:Rozrząd po przeskoczeniu o 2 lub więcej ząbków robi kolizje
Ta, w bezkolizyjnym KL :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

to raz, hehehehe dobre
a dwa, >> marius. patrz na daty postów :P
marius
Posty: 3
Rejestracja: 2008-09-25 22:33
Samochód: brak

Post autor: marius »

Widzę date ale zawsze komus moze sie to sprzydac aa sory nie wiedziałem ze jest bezkolizyjny
Mardok
Posty: 138
Rejestracja: 2009-05-30 18:33
Samochód: Ford Probe II EURO - 93, 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=18604
Lokalizacja: Czerwieńczyce, taka wieś niedaleko Kłodzka xDD

Zaniedbane Probe...

Post autor: Mardok »

Tak więc do rzeczy, po długim pobycie poza terenem kraju mój Probek został w posiadaniu rodziny. Po powrocie ku moim przypuszczeniom, zastałem bałagan w środku, totalny syf, a w silniku czegoś brakowało...no właśnie, brakowało oleju, zawory nawalają, że echo się rozchodzi i ogólnie jest dupa. Stwierdziłem, że jeździł tak od długiego czasu, bodajże 3 miesięcy i moje pytanie brzmi, jakie szkody prawdopodobnie zostały wyrządzone w silniku i co jest do wymiany, czy zalać olejem i jeździć czy też robić remont silnika? Jak wy byście postąpili w takim przypadku? W grę wchodzi remont silnika lub kupno innego auta, oczywiście nie za moje pieniądze, bo to nie ja jestem winowajcą...
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Re: No i stalo sie padl silnik

Post autor: RX »

Hey,

Zalej olejem i zobacz co się stanie, bo pewnie nie stało się nic.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: No i stalo sie padl silnik

Post autor: Sam »

ja tak raz jedynkę przez nieuwagę pogoniłem bez oleju - znaczy na pewno coś tam go było ale mało - zalałem nowego oleju i nic się nie stało. Pozdro
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: No i stalo sie padl silnik

Post autor: bogdano »

Potwierdzam. Wywaliło po prostu olej z popychaczy i dlatego klepie. Zalej prawie do pełna olejem, odpal i przegazuj, przejedź parę kilosów i się powinien uspokoić. Lepiej na razie zalać olejem i sprawdzić niż od razu robić remont silnika :)
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: No i stalo sie padl silnik

Post autor: Ozyryz »

Dokładnie a jak nie ucichnie to rozbierz silnik i sam dokonaj kosztorysu wtedy będziesz wiedział czy się opłaca może się okazać, że to nic strasznego a jeśli chodzi o wybór naprawiać czy kupić inne auto ja bym wybrał ta 1 opcje Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: No i stalo sie padl silnik

Post autor: CBR »

RX pisze:Hey,

Zalej olejem i zobacz co się stanie, bo pewnie nie stało się nic.

Pzdr.
:1111_ok:
bogdano pisze: Zalej prawie do pełna olejem, odpal i przegazuj, przejedź parę kilosów i się powinien uspokoić.
#-o
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: No i stalo sie padl silnik

Post autor: 2Ya »

Różnicę poziomu oleju względem miarki oleju,a minimalnym poziomem miski olejowej,którego miarka nie obejmuje jest bodajże 0,5 - 0,7 litra oleju,więc jeśli tylko na miarce nie pokazuje to jeszcze nie dramat,gorzej jak ci gdzieś wyciekał i nie ma go tam wcale;czyli w misce i w silniku.
Lej olej i zmów zdrowaśkę ;)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”