Światła stopu euro - czemu tylko jedno?
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Światła stopu euro - czemu tylko jedno?
Witam,
W ramach dobrej pogody zdjąłem dzisiaj światła z tyłu coby podłubać i wzmocnić stopy (podobno słabo mi świecą) - chciałem wymienić na lampki LED, ale co się okazało:
1/ Już mam tam LEDy
2/ Tylne żarówki w wersji euro są trochę bez sensu, mam tak (światło po stronie kierowcy):
- kierunkowskaz, LED, widać dobrze
- pozycyjne / stopu, LED dwustopniowy (napisałbym dwużarnikowy ale się Misiek przyczepi , część zapala się jako pozycja, reszta jako stop
- pozycyjne, dwużarnikowa, jeden żarnik zapala się jako pozycja, drugi wcale
- przeciwmgielne, jednożarnikowa, nie działa (choć facet na przeglądzie twierdził, że działa - kłamczuch!).
Teraz pytanie - czy tak jest ok? Tzn. mamy dwie żarówki dwużarnikowe na pozycję, z których tylko jedna służy jako stop? To po co druga jest dwużarnikowa?
Pytanie drugie - jak zrobić mocniejsze światło stopu? Mam zamalowane światła na czerwono i jest niewielka różnica między pozycją a stopem. Kilka pomysłów:
1/ Mocniejsze żarówki
2/ Mocniejsze LEDy
3/ Drugi żarnik "wewnętrznej" pozycyjnej podpiąć pod tej obok, żeby mieć dwa stopy
4/ Dołożyć dodatkową żarówkę czerwoną, jest miejsce w światłach, tylko dziurę by trzeba zrobić
No i nieszczęsne kierunki - czy są na allegro zamienniki LEDowe do żarówek kierunkowskazów z wlutowanym rezystorem tak żeby migały prawidłowo?
W ramach dobrej pogody zdjąłem dzisiaj światła z tyłu coby podłubać i wzmocnić stopy (podobno słabo mi świecą) - chciałem wymienić na lampki LED, ale co się okazało:
1/ Już mam tam LEDy
2/ Tylne żarówki w wersji euro są trochę bez sensu, mam tak (światło po stronie kierowcy):
- kierunkowskaz, LED, widać dobrze
- pozycyjne / stopu, LED dwustopniowy (napisałbym dwużarnikowy ale się Misiek przyczepi , część zapala się jako pozycja, reszta jako stop
- pozycyjne, dwużarnikowa, jeden żarnik zapala się jako pozycja, drugi wcale
- przeciwmgielne, jednożarnikowa, nie działa (choć facet na przeglądzie twierdził, że działa - kłamczuch!).
Teraz pytanie - czy tak jest ok? Tzn. mamy dwie żarówki dwużarnikowe na pozycję, z których tylko jedna służy jako stop? To po co druga jest dwużarnikowa?
Pytanie drugie - jak zrobić mocniejsze światło stopu? Mam zamalowane światła na czerwono i jest niewielka różnica między pozycją a stopem. Kilka pomysłów:
1/ Mocniejsze żarówki
2/ Mocniejsze LEDy
3/ Drugi żarnik "wewnętrznej" pozycyjnej podpiąć pod tej obok, żeby mieć dwa stopy
4/ Dołożyć dodatkową żarówkę czerwoną, jest miejsce w światłach, tylko dziurę by trzeba zrobić
No i nieszczęsne kierunki - czy są na allegro zamienniki LEDowe do żarówek kierunkowskazów z wlutowanym rezystorem tak żeby migały prawidłowo?
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Włóż 2 zwykłe żarówki (np. przełóż z 2 lampy) z 2 żarnikami do 1 światła i wtedy sprawdź, czy po wciśnięciu hamulca świecą oba, czy nie - może te ledy coś zaburzają.
Przeciwmgielne sprawdzałeś z włączonymi światłami mijania, czyż nie?
Przeciwmgielne sprawdzałeś z włączonymi światłami mijania, czyż nie?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Problem w tym, że voodoo wczoraj mi potwierdził że jest tylko jedna żarówka stopu. To ku... od czego jest druga?Robert pisze:Włóż 2 zwykłe żarówki (np. przełóż z 2 lampy) z 2 żarnikami do 1 światła i wtedy sprawdź, czy po wciśnięciu hamulca świecą oba, czy nie - może te ledy coś zaburzają.
Ale pomysł dobry, zrobię dzisiaj wieczorem, przy okazji sprawdzę co świeci mocniej jako stop - czy zwykłe żarówki, czy te LEDy.
Mówiłem ci już że utrudniasz? Nie pamiętam, ale znając mnie to z postojówkami .Robert pisze:Przeciwmgielne sprawdzałeś z włączonymi światłami mijania, czyż nie?
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Kurde, jak chcesz pomóc to czytaj uważnie!
1/ Cały czas analizuję tylko jedną "stronę" świateł - od strony kierowcy. Po drugiej stronie jest tak samo (lustrzane odbicie) tylko zamiast przeciwmgielnego jest wsteczny.
Więc ile masz żarówek stopu po jednej stronie? Jedną czy dwie? Bo pozycja ma dwie, a w ilu ci się zapala drugi żarnik po naciśnięciu hamulca?
2/ Jakbyś zauważył mam całe światła zamalowane na czerwono, wygląda to fajnie, ale przepuszcza mniej światła. Pewnie z tego powodu tzw. "poprzedni właściciel" wstawił LEDy w kierunki i jedną z pozycji (tą w której zapala mi się stop). Teraz pytanie jak wzmocnić stop - czy ta druga żarówka też powinna włączać drugi żarnik jak wcisnę hamulec? A jak nie to może to tak podłączyć? Ew. co da mocniejsze światło - zwykłe żarówki, może jakieś mocniejsze, czy lampki LEDowe?
1/ Cały czas analizuję tylko jedną "stronę" świateł - od strony kierowcy. Po drugiej stronie jest tak samo (lustrzane odbicie) tylko zamiast przeciwmgielnego jest wsteczny.
Więc ile masz żarówek stopu po jednej stronie? Jedną czy dwie? Bo pozycja ma dwie, a w ilu ci się zapala drugi żarnik po naciśnięciu hamulca?
2/ Jakbyś zauważył mam całe światła zamalowane na czerwono, wygląda to fajnie, ale przepuszcza mniej światła. Pewnie z tego powodu tzw. "poprzedni właściciel" wstawił LEDy w kierunki i jedną z pozycji (tą w której zapala mi się stop). Teraz pytanie jak wzmocnić stop - czy ta druga żarówka też powinna włączać drugi żarnik jak wcisnę hamulec? A jak nie to może to tak podłączyć? Ew. co da mocniejsze światło - zwykłe żarówki, może jakieś mocniejsze, czy lampki LEDowe?
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
Strasznie to zamieszałeś, czytałem dwa razy ale nic nie zrozumiałem
Ale przynajmniej podepnę się pod Twojego posta
Więc moje pytanie brzmi czy w PL obowiązkowe są światła przeciwmgielne tylne?
Ale przynajmniej podepnę się pod Twojego posta
Więc moje pytanie brzmi czy w PL obowiązkowe są światła przeciwmgielne tylne?
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Ile żarówek z tyłu ci świeci na postojówkach? Mnie 2 po jednej stronie.Roswell pisze:Strasznie to zamieszałeś, czytałem dwa razy ale nic nie zrozumiałem
A ile zapala drugi żarnik przy wciśnięciu stopu? Mnie tylko jedna... Więc czemu druga jest dwużarnikowa?
Tylne owszem.Roswell pisze:Ale przynajmniej podepnę się pod Twojego posta
Więc moje pytanie brzmi czy w PL obowiązkowe są światła przeciwmgielne tylne?
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
Nie mam pojęcia, jutro będę musiał sprawdzić.kocureq pisze:
Ile żarówek z tyłu ci świeci na postojówkach? Mnie 2 po jednej stronie.
A ile zapala drugi żarnik przy wciśnięciu stopu? Mnie tylko jedna... Więc czemu druga jest dwużarnikowa?
Czyli tak jakby świeci Ci tylko jeden stop? Całkiem możliwe że też mam tak jak Ty, bo ktoś mi ostatnio mówił że mi się jeden stop nie świeci.
To dlaczego ja nie mamkocureq pisze: Tylne owszem.
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Kurde, myślałem że tylko Qki nie rozumie tego co piszę, a tu wychodzi że więcej ludzi :/Roswell pisze:Czyli tak jakby świeci Ci tylko jeden stop? Całkiem możliwe że też mam tak jak Ty, bo ktoś mi ostatnio mówił że mi się jeden stop nie świeci.
Światła z tyłu są dwudzielne, tak? No to ja mówię tylko o jednej stronie. jednej. Zwykle jak ci ktoś mówi że ci jeden stop nie świeci, to tak że świeci po jednej stronie a po drugiej nie, racja? A mnie chodzi o to ile żarówke zapala się przy wciśnięciu hamulca po jednej stronie - jedna, czy dwie? Są tuż obok siebie.
Spytaj na przeglądzieRoswell pisze:To dlaczego ja nie mamkocureq pisze:Tylne owszem.
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Tak ogólne stwierdzenie jest nieprawdą!kocureq pisze:Tylne owszem.Roswell pisze:Ale przynajmniej podepnę się pod Twojego posta
Więc moje pytanie brzmi czy w PL obowiązkowe są światła przeciwmgielne tylne?
Natomiast ograniczając się do pojazdów Forum, to prawda.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
OK, dzisiaj przełożyłem żarówki w te i we wtę, oto wyniki:
1/ W tych światłach które mam (euro po 94 ( ) roku) z każdej strony są dwie żarówki dwużarnikowe, obydwie zapalają się przy włączeniu postojówek, ale gdy wciśniemy hamulec, to jako STOP zapala się tylko jedna - głupie to, bo niby po co druga jest dwużarnikowa?
2/ LEDy świecą słabiej niż zwykłe żarówki. I nie tyle, że świecą kierunkowo, po prostu słabiej, nawet jak prosto na nie patrzymy. Przy najbliższej wizycie na stacji / w Carrefourze wylatują na rzecz zwykłych żarówek.
1/ W tych światłach które mam (euro po 94 ( ) roku) z każdej strony są dwie żarówki dwużarnikowe, obydwie zapalają się przy włączeniu postojówek, ale gdy wciśniemy hamulec, to jako STOP zapala się tylko jedna - głupie to, bo niby po co druga jest dwużarnikowa?
2/ LEDy świecą słabiej niż zwykłe żarówki. I nie tyle, że świecą kierunkowo, po prostu słabiej, nawet jak prosto na nie patrzymy. Przy najbliższej wizycie na stacji / w Carrefourze wylatują na rzecz zwykłych żarówek.
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?
Odgrzewam kotleta Więc po jakiego grzyba dwie żarówki 2 żarnikowe w jednej lampie?
Jedna działa jako stop, druga nie reaguje na naciśnięcie hamulca. Zapala się jedynie pozycyjna. Co z tym jest? Czy instalacja jest uniwersalna do różnych wersji, a tylko w niektórych zapalają się dwa stopy w jednej lampie, bo steruje tym inny układ niż w euro?
Spaliła mi się ta wewnętrzna, która działa jako pozycyjna, kupiłem więc zwykłą 5W jedno żarnikową. Wyciągam lampę, a w środku żarówka dwu żarnikowa
Jedna działa jako stop, druga nie reaguje na naciśnięcie hamulca. Zapala się jedynie pozycyjna. Co z tym jest? Czy instalacja jest uniwersalna do różnych wersji, a tylko w niektórych zapalają się dwa stopy w jednej lampie, bo steruje tym inny układ niż w euro?
Spaliła mi się ta wewnętrzna, która działa jako pozycyjna, kupiłem więc zwykłą 5W jedno żarnikową. Wyciągam lampę, a w środku żarówka dwu żarnikowa
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?
To tzw. cięcie kosztów. Inżynierowie wymyślają to siebie tak: wstawmy 5W i 21/5W będzie po Bożemu, a księgowi mówią: NIE! Wstawcie 4 razy to samo bo oprawki będą takie identyczne i zaoszczędzimy 30 centów x 200 tys samochodów co da nam w sumie górę kasy.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?
temat sie widze ciagnie od pieciu lat nadal nierozwiazany. jaki problem jest w sprawdzeniu skad idzie kabel do kostki? Sprawa wyglada w ten sposob, ze na kostce jest 6 pinow, a poniewaz kazde wlokno ma pociagniety swoj kabel to determinuje tylko jeden stop.
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?
-- oryginalny post 2012-11-10 17:42 --
A jeżeli chodziło by o cięcie kosztów, to podejrzewam że wszędzie były by jednakowe oprawki, a nie różne.
Od żarówki kabel idzie do wiązki, a później do wspomnianej kostki, z kostki dalej idzie wiązką do przodu, ale co mi to daje?
Znajdę miejsce, w które kabel wchodzi i co dalej?
Pytanie jest takie: czy te światła powinny świecić / co jest nie tak, że nie świecą / w jakich wersjach ewentualnie świecą obie żarówki?
-- dodano 2012-11-10 17:50 --
Dodatkowo na lampie z tyłu, są oznaczenia żarówek jakie powinny być zainstalowane.
I jak wół stoi, że w pozycyjnych jest 5W/21W, w jednej i w drugiej tak samo. Ale jako stop, działa jedynie zewnętrzna.
To wytłumacz, czemu migacz / przeciwmgielny / wsteczny jest na oprawce, przystosowanej pod jedno włókno? Przecież można było dołożyć jedną oprawkę więcej również do pozycji. A dwa włókna tylko do pozycji i stopu.avel pisze:To tzw. cięcie kosztów. Inżynierowie wymyślają to siebie tak: wstawmy 5W i 21/5W będzie po Bożemu, a księgowi mówią: NIE! Wstawcie 4 razy to samo bo oprawki będą takie identyczne i zaoszczędzimy 30 centów x 200 tys samochodów co da nam w sumie górę kasy.
A jeżeli chodziło by o cięcie kosztów, to podejrzewam że wszędzie były by jednakowe oprawki, a nie różne.
Problem jest taki, że nie mam ochoty pruć plastików, wykładziny itd, żeby dowiedzieć się, gdzie dochodzi kabel.quarth pisze:jaki problem jest w sprawdzeniu skad idzie kabel do kostki?
Od żarówki kabel idzie do wiązki, a później do wspomnianej kostki, z kostki dalej idzie wiązką do przodu, ale co mi to daje?
Znajdę miejsce, w które kabel wchodzi i co dalej?
Pytanie jest takie: czy te światła powinny świecić / co jest nie tak, że nie świecą / w jakich wersjach ewentualnie świecą obie żarówki?
-- dodano 2012-11-10 17:50 --
Dodatkowo na lampie z tyłu, są oznaczenia żarówek jakie powinny być zainstalowane.
I jak wół stoi, że w pozycyjnych jest 5W/21W, w jednej i w drugiej tak samo. Ale jako stop, działa jedynie zewnętrzna.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?
no i z tego co wiem w każdym probe tak jest, przynajmniej EU bo w USA był inny układ żarówek i może dlatego bo w USA pozycja z kierunkiem była tam gdzie w EU sam kierunek a stop był tam gdzie pozycja w EU plus dwa wsteczne zamiast przeciwmgłowego. Nie jestem tego pewny ale wydaje mi się że tak było a skoro tak było to nawet łatwiej im było wstawić takie oprawki/żarówki bo były wtedy obydwie wersje ze sobą kompatybilne i nie trzeba było nic zmieniać Oczywiście tak jak napisałem wyżej to są moje przypuszczenia a nie fakty
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?
Oryginalnie nie powinny świecić. Jak jeszcze miałem światła eu, poprowadziłem przewód do drugiego włókna- tak coby mieć 4 stopy, a nie 2. Obie żarówki świecą w wersji US od roku 95 wzwyż.Destroyer pisze: Pytanie jest takie: czy te światła powinny świecić / co jest nie tak, że nie świecą / w jakich wersjach ewentualnie świecą obie żarówki?
-- dodano 2012-11-10 17:50 --
Pozdrawiam.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?
Ja już nie mam Probka euro więc nie pomogę
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?
Czyli jednak uniwersalna instalacja, zmieniają się tylko układy sterujące tym światłemmysz pisze:Oryginalnie nie powinny świecić. Jak jeszcze miałem światła eu, poprowadziłem przewód do drugiego włókna- tak coby mieć 4 stopy, a nie 2. Obie żarówki świecą w wersji US od roku 95 wzwyż.
Pozdrawiam.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?
no więc właśnie, czyli miałem rację ale jak dla mnie nawet ładniej wygląda jak tylko zewnętrzne stopy świecą tym bardziej że u mnie za nie niedługo w wewnętrznych "stopach" będzie przeciwmgłowe bo będą dwa wsteczne btw. ty masz lampy USA myszo?
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?
A i owszem generalnie to prawie cały jest usa... Brakuje tylko lusterek, tylnego zderzaka i pozycjiMatiLP640 pisze:no więc właśnie, czyli miałem rację ale jak dla mnie nawet ładniej wygląda jak tylko zewnętrzne stopy świecą tym bardziej że u mnie za nie niedługo w wewnętrznych "stopach" będzie przeciwmgłowe bo będą dwa wsteczne btw. ty masz lampy USA myszo?
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?
oooo to nie wiedziałem ale to sam przerabiałeś nie? nie jest ori USA...