Swap z 2.0 na 2.5

SzczawikSzarancza
Posty: 13
Rejestracja: 2020-04-21 21:10

Swap z 2.0 na 2.5

Post autor: SzczawikSzarancza »

Robił ktoś swap nma 2.5 v6 z 2.0
Awatar użytkownika
Kacpes
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28 09:00
Samochód: Probe II 1994 2.5 v6
Lokalizacja: Białystok

Re: Swap z 2.0 na 2.5

Post autor: Kacpes »

Posiadałem oba i rwałem z obu silniki, pytanie po co jest zamiar swapu?

Jak moc radzę remont i softturbo, jak dla momentu to radzę poszukać jednak egzemplarza 2.5l i remont.
Jak jakikolwiek inny powód niż zrobienie swapa dla zrobienia swapa, radzę poszukać wersji 2.5l

W teorii będzie to podmiana ecu wiazek silnika skrzyni licznika. Bo nie pamiętam aby jakakolwiek łapa była inna. Raczej zajęcie na jeden dobry weekend. Tylko w razie wypadku, już więcej rzeczy się nie zgadza w dowodzie niż tylko moc, nie wiem czy w fp ale w ecu zazwyczaj można znaleźć vin. Pojemność auta się nie zgadza, i do tego moc. Przy kolizji jak tylko się wyda wjedzie na sprawę prokurator, a proby to solidne auta i większa szansa że ktoś wyleci Ci na czołówkę i będzie po nim.
(Był) Ford Probe II 2.0 1994r. Srebrna Belladonna
(Był) Ford Probe II 2.5 1994r. (vin 93) Czerwona Próbówka
Mazda RX-8 lp
Mazda RX-8 hp
b is for build: Rotary mercedes w202
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Swap z 2.0 na 2.5

Post autor: Kocureq »

Półośki? Sprężyny?
Awatar użytkownika
Kacpes
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28 09:00
Samochód: Probe II 1994 2.5 v6
Lokalizacja: Białystok

Re: Swap z 2.0 na 2.5

Post autor: Kacpes »

Kocureq pisze: 2021-06-23 22:29 Półośki? Sprężyny?
Zakładam że półośki nie są inne, choć nie pamiętam. Jak chodzi o sprężyny, to 2.5 miał opcję sztywniejszego zawieszenia, ale można latać na takim jak w 2.0.
Zawieszenie podstawowe zezwala latać po progach zwalniających 80km/h bez większego odczucia. Usztywnione zawieszenie jest za to dużo lepsze na zakrętach, tylko cholerka w probe przez przód napęd zawsze się bałem że przegnę i w podsterowności nie opanuję auta. Na całe szczęście to auto nie ma kontroli toru jazdy.

@Edit
Zawieszenie było inne w wersji se i gt, więc i racja, tylko samo to nie wpłynie znacząco na sam swap
źrd. http://web.archive.org/web/201802151553 ... index2.php
Ostatnio zmieniony 2021-06-29 15:01 przez Kacpes, łącznie zmieniany 1 raz.
(Był) Ford Probe II 2.0 1994r. Srebrna Belladonna
(Był) Ford Probe II 2.5 1994r. (vin 93) Czerwona Próbówka
Mazda RX-8 lp
Mazda RX-8 hp
b is for build: Rotary mercedes w202
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”