Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 112
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Car: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Gallery: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: MajinSky » 2019-02-19 23:56

Na gazie auto jeździ lepiej(płynniej) , ale telepie go tak samo na niskich , i po odpieciu kabla z 3 cylindra też nie ma reakcji.

Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 440
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Car: FP "97 GT
Gallery: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: Zolak » 2019-02-21 09:23

MajinSky pisze:
2019-02-19 16:05
Dzisiaj sprawdzili na nowo ciśnieniem i wyszło im dziś
10,12,10,12,12,12.5.

Jeżeli to jest kolejność ciśnień to dla mnie coś nie tak z prawą (tylną) głowicą. 1 i 3 cylinder są obok siebie i mają spadek, przypadek? Nie sądzę...
Sprawdź olej i płyn chłodniczy czy czasem już się nie mieszają
Ja miałem podobnie i jestem świeżo po remoncie całości...
Oby w Twoim przypadku to było co innego...

Pzdr
2.0 SE "96 FIOLETT był ...
2.5 GT "96 FIOLETT + short shifter ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
był ...
2.5 GT "97 FIOLETT + CAI
jest ...

Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 112
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Car: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Gallery: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: MajinSky » 2019-02-21 14:56

Nie ma żadnego masła pod korkiem, płyn wydaje się normalny.

Na tym cylindrze co nie pali jest 12 bar

Dziś zmieniłem kable.
-Nie pomogło

Odpaliłem go rano i dałem pochodzi z 3 minuty na beznynie, po czym wykrecilem świece z tego cylindra i jest sucha i nie pachnie ani trochę benzyną.

Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 112
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Car: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Gallery: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: MajinSky » 2019-02-21 15:07

A jeśli chodzi o kompresję to wcześniej jak mierzyli to im po 9 wychodzili i po 8, myślę że mierzyć nie potrafią dobrze 😂

Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 112
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Car: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Gallery: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: MajinSky » 2019-03-05 13:30

Aktualizacja :)
Oddałem do mechanika.

Diagnoza :
2 krotnie dłuższy czas wtryskiwania na 4 cylindrze

Możliwe przyczyny:
-komputer benzynowy
-wtryskiwacz

Od siebie dodam że czasem auto pracuje wzorowo

Jakieś pomysłu lub przemyślenia? :)

Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 112
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Car: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Gallery: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: MajinSky » 2019-03-07 21:07

Jeszcze jedno pytanie.
Mam nie podpięty czujnik temperatury jeden i nie mogę znaleźć wiązki żeby go podpiąć.

Dokładnie ten w pobliżu korka oleju. Wie ktoś gdzie szukać wiązki?

Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 112
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Car: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Gallery: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: MajinSky » 2019-03-13 19:12

Update.
Czujnik nie aktualny, w tej wersji silnika nie było czujnika, ktoś zmieniając wcześniej chłodnice zmienił też ten element.

Sprawdzałem też elektrykę bo chialem znaleźć prąd przy włączonym zapłonie, i nigdzie go nie ma :(

W całym fusebox jest na każdym bezpieczniku prąd, przy braku kluczyka w stacyjce, ktoś się orientuje czy tak powinno być?

Awatar użytkownika
MajinSky
Posty: 112
Rejestracja: 2013-01-26 01:30
Car: Ford Probe II 2.0 16v '94 // Ford Probe 2.5 v6 '93
Gallery: viewtopic.php?t=23077
Lokalizacja: Kłodzko

Re: Nowy Ford, nowy ja [naprawiamy]

Post autor: MajinSky » 2019-03-19 17:18

Problem z nie palącym cylindren rozwiązany 💪
Przyczyną problemu był wtryskiwacz, wymienilem i auto chodzi na wszystkich garach.

Ale

Mam za wysokie obroty biegu jałowego około 1300 gdy dodam gazu i puszczę gaz to spadają do jakiś 900 i wzrastają do 1300 znowu.

Ruszanie śrubką na przepustnicy, tps w trybie doagnose lub bez nie przynosi żadnych zmian.

Po odpieciu przewodu od czujnika położenia przepustnicy nie ma reakcji, jedyne co się wtedy zmienia to to że po puszczeniu gazu obroty nie spadają poniżej 1300.

Ma ktoś jakieś pomysły co sprawdzić? Bo walczę i walczę z tym samochodem 💪

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”