leje sie z zbiorniczka wyrównawczego

Don_Luk
Posty: 67
Rejestracja: 2006-12-22 15:34
Car: brak
Lokalizacja: Lodz

leje sie z zbiorniczka wyrównawczego

Post autor: Don_Luk » 2007-05-25 08:54

Witam

Mam problem taki ze płynu ubywa w chłodnicy i zamiast isc na silnik idzie do zbiorniczka wyrównwczego i z tamta go wywala?
Pozdrawiam Don_luk

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Car: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada » 2007-05-25 09:39

Prawdopodobnie masz uszkodzony, korek ciśnieniowy, to taki ze sprężyną w środku. Ty masz silnik 2,5 czy 2,0?? w 2,5 mieści się on na zbiorniczku po prawej stronie chłodnicy, w 2,0 mówiąc szczerze nie wiem.
Druga rzecz , że może ci się robić ciśnienie w układzie wodnym a wtedy to już większy problem, bądź dobrej myśli i wyeliminuj korek na początku.

Pzdr.
Ostatnio zmieniony 2007-05-25 11:13 przez Ada, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...

Don_Luk
Posty: 67
Rejestracja: 2006-12-22 15:34
Car: brak
Lokalizacja: Lodz

Post autor: Don_Luk » 2007-05-25 10:31

gdzie ten korek ciśnieniowy sie znajduje dokładnie ? mam 2,5 v6
Pozdrawiam Don_luk

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10525
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kocureq » 2007-05-25 10:52

Otwórz maskę, z przodu masz chłodnicę, na niej zamontowane są wentylatory (bliżej silnika, pod tą plastykową "rurą" doprowadzającą powietrze), a po prawej na górze chłodnicy korek - pewnie jest na nim nalepka ostrzegająca żeby nie odkręcać jak silnik jest ciepły, albo symbol otwartej książki.

Don_Luk
Posty: 67
Rejestracja: 2006-12-22 15:34
Car: brak
Lokalizacja: Lodz

Post autor: Don_Luk » 2007-05-25 11:05

to jest korek do którego leje sie płyn prosto do chłodnicy. jak on sie moze zepsuc ?
Pozdrawiam Don_luk

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Car: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada » 2007-05-25 11:11

A ma on sprężynę i uszczelkę gumową?? Może masz po prostu zamienione korki z tym na silniku.
A może się zepsuć w ten sposób, że jest nieszczelny i przepuszcza ciśnienie
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Gallery: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin » 2007-05-25 13:31

Ta uszczeka się rozszerza i nie upuszcza ciśnienia - tak jak Ada mówi - zmień ten korek na początku.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)

Don_Luk
Posty: 67
Rejestracja: 2006-12-22 15:34
Car: brak
Lokalizacja: Lodz

Post autor: Don_Luk » 2007-05-25 17:30

ZMIENIłEM KOREK I JST JUZ DOBRZE. CZy jesli zauwazyłem ze silnik sie zaczyna przegrzewac i wyłacazałem silnik na pozycji strzałki lekko ponad L (NORMAL) to czy silnik mógł sie przegrzac ? na tyle zeby uszczelke wywaliło lub cos pękło w nim ?
Pozdrawiam Don_luk

Awatar użytkownika
nerVous
Posty: 238
Rejestracja: 2003-08-13 12:54
Car: brak
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: nerVous » 2007-05-26 07:49

Skoro bylo w pozycji normal (niezlaznie na jakiej literce :wink: ) to chyba nie ma czym sie martwic...
kom. 504308665
reddi28@wp.pl
II gen.2.0 93'USA

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Car: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada » 2007-05-26 10:03

Sądzę, że raczej się nie miał możliwości przegrzać bo obieg był wody.
A teraz przyznaj się kto ci korki pozamieniał?? :twisted: :twisted:
Ostatnio zmieniony 2007-05-26 10:47 przez Ada, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...

Don_Luk
Posty: 67
Rejestracja: 2006-12-22 15:34
Car: brak
Lokalizacja: Lodz

Post autor: Don_Luk » 2007-05-26 10:08

Ada pisze: A teraz przyznaj się kto ci korki pozamieniał?? :twisted: :twisted:
Tatuś bo miał końcówke płynu do chłodnicy a chciał pusty baniak na cos to mi dolał do 1 i do 2 korka pewnie oba mu spadły i sie pomieszały. Ehhh lece dzis spuścic wode z chłodnicy i zalac płynu petrgo :)
Pozdrawiam Don_luk

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10525
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kocureq » 2007-11-06 12:22

Od kilku dni zaczęło mi wywalać płyn spod korka ciśnieniowego, trzeba wymienić. Pasuje od Mazdy? A może od czegoś innego (Tico czy cóś ;))

EDIT:
Włożyłem od Mx-6, kosztował niecałe 90 zł w ASO Mazdy na Grochowie, ma napisane "0,9" - w jakimś wątku ktoś szukał na jakie ciśnienie ma być, więc pewnie to jest odpowiedź ;)

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Car: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada » 2007-11-06 23:05

kocureq pisze:Od kilku dni zaczęło mi wywalać płyn spod korka ciśnieniowego, trzeba wymienić. Pasuje od Mazdy? A może od czegoś innego (Tico czy cóś ;))

EDIT:
Włożyłem od Mx-6, kosztował niecałe 90 zł w ASO Mazdy na Grochowie, ma napisane "0,9" - w jakimś wątku ktoś szukał na jakie ciśnienie ma być, więc pewnie to jest odpowiedź ;)
a z czego on był?? z platyny???!!!! :shock: :shock: :evil: :evil:
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...

Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Car: '99 Corvette
Gallery: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX » 2007-11-07 07:23

Witam,

Z platyny, czy nie, Kocureq jak będzie sprzedawał auto będzie mógł napisać w ogłoszeniu "serwisowany w ASO, części oryginalne" - taki ori korek robi różnice :twisted:

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10525
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kocureq » 2007-11-07 09:57

Nie wiem czy robi różnicę, czy nie, po prostu potrzebowałem korka, nie musiał być z platyny, ani z Mazdy, byle pasował. Oczywiście na pytanie od czego pasuje nikt nie odpowiedział, to kupiłem taki jaki był ;)

Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Car: '99 Corvette
Gallery: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX » 2007-11-07 10:19

Witam,

Hehe jasne Kocur, od tak rzuciłem, bez podtekstów :)

Dla mnie 90zł za ten korek to nie jest dużo. Jeśli 90zł ma naprawić usterkę która uniemożliwia mi bezstresową jazdę to jest bardzo tanio. Ja za używany dałem 50zł.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10525
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kocureq » 2007-11-07 12:25

E tam jazda bezstresowa, po pierwsze głupio wygląda jak zajeżdżasz gdzieś i ci kapie coś spod zderzaka, a po drugie już 5 litrów Borygo mi wywaliło - nie opłaca się. Za to przy ostrzejszej jeździe jak stałem na światłach, to mi spod lewego światła para leciała. Podtlenek Borygo ;)

Używanych części które mają gumę i sprężyny bym raczej nie kupował, a ten korek to kwint esencji tych dwóch składowych.

MA-rek-6
Posty: 15
Rejestracja: 2007-07-29 08:14
Car: EUNOS 500
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MA-rek-6 » 2007-11-14 19:09

Ja za japoński korek zapłaciłem 25zł.

Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Car: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada » 2007-11-14 19:50

MA-rek-6 pisze:Ja za japoński korek zapłaciłem 25zł.
Bo po tyle są. Więc jeśli nie platyna to Panowie za tą bezstresową jazdę troche przepłaciliście 8)
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...

MA-rek-6
Posty: 15
Rejestracja: 2007-07-29 08:14
Car: EUNOS 500
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MA-rek-6 » 2007-11-14 20:39

http://www.carspeed.pl
tu kupuje oryginalne części oraz dobre zamienniki do mazdy Dużo taniej niż w ASO oraz innych sklepach.

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10525
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kocureq » 2007-11-14 21:13


Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Car: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY » 2007-11-14 21:18

kocureq pisze:Proponuję dodać tutaj http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6950
Zrobione. :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Car: Ford Probe 97r 2.0 16v
Gallery: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Wywala mi płyn chłodniczy

Post autor: sawmaster » 2008-04-14 19:33

Borykam się z cieknącym płynem z kranika(z tego co się spuszcza płyn z układu), ale nie leci ciągle jedynie gdy jade i np mocniej pocisnę to odrazu wywala płyn i jest mokro na plastikach, założyłem wężyk na ten kranik a jego końcówkę zatkałem. Niestety nic nie pomogło, jak leci tak leci. Jest bardzo wysokie ciśnienie że aż nawet przez mocno zacisniętą obejmę leje/ Ostatnio się wkurzyłem i kombinerkami na maxa zakręciłem korek, aż mi się połamał, myślałem że już nie będzie lecieć, jednak dajel wywala w czasie jazdy gdy zwiększa się ciśnienie w układzie chłodniczym. Co mam robić? :?

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Car: Mazda RX8 Renesis '06
Gallery: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad » 2008-04-14 19:58

Podmien z kimś korek ciśnieniowy od chłodnicy, może pomoże.

Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Car: Ford Probe 97r 2.0 16v
Gallery: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster » 2008-04-14 20:02

czyli ma być szczelny czy nie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”