stawiam na rozrusznik!
stawiam na rozrusznik!
od jakiegos czasu czyli jak zaczely sie chlody moje autko jakos dziwnie odpala. zanim zapali, a nawet zanim zacznie normalnie krecic jakos dziwnie terkocze. przez sekunde czasem dwie - szybki terkot, a potem normalnie obracal i ...uruchomiony.
az do dzis. dzis juz tylko terkocze. akumulator mocny, kable i swiece nowe.
stawiam na rozrusznik... a panowie?
az do dzis. dzis juz tylko terkocze. akumulator mocny, kable i swiece nowe.
stawiam na rozrusznik... a panowie?
USA 2,5 GT
Witam.
Jeżeli rozrusznik się kręci a silnik nie są dwie możliwości a mianowicie uszkodzona zębatka na kole zamachowym czyli wieniec lub bendix w rozruszniku.
Znając technologię japońską można spokojnie w twoim przypadku postawić na bendix ale dopuki nie wyciągniesz go nic nie ustalisz.
Pozdrowienia Zbyszek 625 2.5 24v
Jeżeli rozrusznik się kręci a silnik nie są dwie możliwości a mianowicie uszkodzona zębatka na kole zamachowym czyli wieniec lub bendix w rozruszniku.
Znając technologię japońską można spokojnie w twoim przypadku postawić na bendix ale dopuki nie wyciągniesz go nic nie ustalisz.
Pozdrowienia Zbyszek 625 2.5 24v
Ze skrzynia to masz pod nosem - Samko na ul. Spokojnej (przy Powazkach). Musze tylko wtedy jechac z Toba - bedzie normalniejsza cena
.
Rozrusznika do ASB w zapasie jednak nie mam, ale wiem, ze jest w oddziale Samko w Rostkach. Jak bedziesz potrzebowal to daj znac - pogadam z kierownikiem, to sprzeda taniej - robie troche rzeczy dla nich.

Rozrusznika do ASB w zapasie jednak nie mam, ale wiem, ze jest w oddziale Samko w Rostkach. Jak bedziesz potrzebowal to daj znac - pogadam z kierownikiem, to sprzeda taniej - robie troche rzeczy dla nich.
hehehe metody malego jasia czasem dzialaja! farekla pod auto, prostownik na akumulator i po kilku godzinach... pyk i od pierwszego obrotu odpalony!!!
holowanko odpada!!
teraz w droge do mecha i po klopocie
nawiasem mowiac taki proboszcz to troche uzaleznia. jak nie pojerzdze ze dwa dni to potem jak sie dorwe....
greyg - narazie (odpukac skrzynka jest ok)




holowanko odpada!!
teraz w droge do mecha i po klopocie
nawiasem mowiac taki proboszcz to troche uzaleznia. jak nie pojerzdze ze dwa dni to potem jak sie dorwe....




greyg - narazie (odpukac skrzynka jest ok)
USA 2,5 GT
- Witek.w-wa
- Posty: 272
- Rejestracja: 2003-12-09 13:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
Też mylę że to rozrusznik choć szybko by padł jak na wiek auta.
Czesto rozne usterki zwala sie na automatyczna skrzynie bo utarlo sie u nas ze naprawa automatu dużo kusztuje i latwo tu skubnac klienta przez warsztat. Ja ze swoim automatem mialem taki numer (nie skakiwala 1 lub strasznie szarpalo dzialal tylko wsteczny itp.)oczywiscie mechanicy stwierdzili ze skrzynia do kapitalnego remonu ze koszt to tyle to a tyle tysiecy, ze oprocz skrzyni to padlo na pewno to i tamto(nie bede dokladnie opisywal zeby nie podsuwac pomyslow). A okazalo sie ze przyczyna wadliwie dzialajacego automatu byla dziura w gumowej roze doprowadzajacej powietrze za filtrem powitrza. Zaklejenie dziury tasma- oszczednosc pare kilo pln
Czesto rozne usterki zwala sie na automatyczna skrzynie bo utarlo sie u nas ze naprawa automatu dużo kusztuje i latwo tu skubnac klienta przez warsztat. Ja ze swoim automatem mialem taki numer (nie skakiwala 1 lub strasznie szarpalo dzialal tylko wsteczny itp.)oczywiscie mechanicy stwierdzili ze skrzynia do kapitalnego remonu ze koszt to tyle to a tyle tysiecy, ze oprocz skrzyni to padlo na pewno to i tamto(nie bede dokladnie opisywal zeby nie podsuwac pomyslow). A okazalo sie ze przyczyna wadliwie dzialajacego automatu byla dziura w gumowej roze doprowadzajacej powietrze za filtrem powitrza. Zaklejenie dziury tasma- oszczednosc pare kilo pln

2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue-
trip computer, welur -regatta blue-

Ja nie mowie, ze koniecznie to musi byc uszkodzenie ABS, ale taka mozliwosc zawsze istnieje. Ogolnie to zgadzam sie, ze za naprawe automatu bierze sie spora kase, ale i czesci tez kosztuja nie malo. Model ABS w 2.5 (4EAT), ktory jest w probe I i II generacji jest dosc czuly na wszelkie przeciazenia i przez to dosc latwo mozna ta skrzynie uszkodzic. Z wad sa tez n.p. slaby dyfer w starszych rocznikach, czesto zacierajaca sie pompa oleju, slabe chlodzenie oleju (dobrze jest dolozyc oddzielna chlodnice oleju skrzyni).