Temperatura oleju leci do góry już po przejechaniu 10 metrów
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2006-05-14 12:12
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Temperatura oleju leci do góry już po przejechaniu 10 metrów
Witam wszystkich jestem na forum zaledwie kilka dni od razu pisze o co mi chodzi, mianowicie mój Probasek zachorował, czyli temperatura oleju leci do góry już po przejechaniu 10 metrów(prawie 90), a i po chwili temp cieczy chłodzącej wskakuje na niebezpieczną wysokość czyli prawie 260, przy czym traci na dynamice, płynów jest wszędzie idealnie, wiatrak chłodnicy kręci ale tylko chwilke i to o wiele za późno bo na literce N CZY zna ktoś jakiś sprawdzony warsztat okolice Ruda Śl. Zabrze Gliwice gdzie nie zepsują tylko naprawią mojego Probasa ('91 2.2 Turbo GT-ek)!!!
PANOWIE POMÓŻCIE PROSZE
Z GÓRY DZIEKI I POZDRO DLA PROBEMANIAKÓW!!!!!
PANOWIE POMÓŻCIE PROSZE
Z GÓRY DZIEKI I POZDRO DLA PROBEMANIAKÓW!!!!!
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
10 metrów?
To co jest po 20?
Może regulator napięcia (jedyne co może pozorować taki wzrost)?
Ale ja się nie znam, więc się nie sugeruj...![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
To co jest po 20?
Może regulator napięcia (jedyne co może pozorować taki wzrost)?
Ale ja się nie znam, więc się nie sugeruj...
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)
![Obrazek](http://robert.w.interia.pl/bs_88_31_ani.gif)
'89 2.0 Turbo downgrade
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Obrazek](http://img528.imageshack.us/img528/3311/dn9ar.png)
![Obrazek](http://robert.w.interia.pl/bs_88_31_ani.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/turbo1.gif)
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2006-05-14 12:12
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
lukasowaty
Zapoznaj sie
Twoje kulfony przywrocilem do normalnych rozmiarow.
Tak, zostales zauwazony.., przez moderatora.sory za te kulfony chciałem być zauważony:)
Zapoznaj sie
Twoje kulfony przywrocilem do normalnych rozmiarow.
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/stopka_wingera__.jpg)
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Re: Nowy Potrzebuje Pomocy
Nie ma takiej możliwości, żeby po paru minutach temperatura wody poszła tak wysoko.lukasowaty pisze:czyli temperatura oleju leci do góry już po przejechaniu 10 metrów(prawie 90), a i po chwili temp cieczy chłodzącej wskakuje na niebezpieczną wysokość czyli prawie 260, p
Może masz padnięty czujnik temperatury.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ostatnio zmieniony 2006-05-22 12:43 przez Jedrek, łącznie zmieniany 1 raz.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2006-05-14 12:12
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Nowy Potrzebuje Pomocy
Ty wiesz coś więcej? On te 10 metrów pokonuje w parę minut?Jedrek pisze:Nie ma takiej możliwości, żeby po paru minutach temperatura wody poszła tak wysoko.lukasowaty pisze:czyli temperatura oleju leci do góry już po przejechaniu 10 metrów(prawie 90), a i po chwili temp cieczy chłodzącej wskakuje na niebezpieczną wysokość czyli prawie 260, p
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)
![Obrazek](http://robert.w.interia.pl/bs_88_31_ani.gif)
'89 2.0 Turbo downgrade
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Obrazek](http://img528.imageshack.us/img528/3311/dn9ar.png)
![Obrazek](http://robert.w.interia.pl/bs_88_31_ani.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/turbo1.gif)
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2006-05-14 12:12
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Ruda Śląska
No hej małe sprostowanie "10 metrów" to była taka metafora
chodzi mi o to że o wiele za szybko silnik do staje takiej temp,sprawdzałem nawet z drugim probkiem i po takiej samej jeździe u niego ledwo na r wskoczyło a u mnie pod sufit, węże ciepłe chłodnica ciepła mam nadzieje że w piątek się czegoś dowiem:|o|: pozdro
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)