Dokladnie tak (ja jechalem jeszcze z rezerwa jakies 90km/h co w naszych bolidach daje cos kolo 2300 obr/min.Tomasz S pisze:...Na stronie producenta , w/w zaleca jazdę do 60km/h ew. nie przekraczanie 2800obr/min .
Rozumie , że pod uwagę bierzemy ten drugi wariant
Niezupelnie; gdzies wyczytalem, ze im mniejsza predk. obr. tym lepiej sie tworzy warstwa ceramiczna, a na tym zalezy nam najbardziej.Tomasz S pisze: Chodzi o nie wysilanie motorka
"BEZPIECZEŃSTWO:Tomasz S pisze:Jedyną (moją) obawą przed zastosowaniem tego środka to ewentualność zapieczenia pierścieni , ale ogólnie propozycja dość ciekawa !
1.Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
2.Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
3.Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
4.Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
5.Chronić przed dziećmi."
Najwazniejszy jest punkt 4. to wazne, bo wlasnie te substancje moga powodowac zapychanie sie kanalikow olejowych, przewodow, zapiekanie pierscieni itp. jednak w preparacie sa zastosowane zwiazki nowszej technologii, ktore dzialaja bardzo selektywnie i robia tylko to co chcemy, nie uszkadzajac przy tym innych podzespolow niczym nieudaczny mechanik
P.S. Cennik dla "opornych inaczej" (zakladam ze nikt nie ma w silniku wiecej niz 8l oleju; dla tych co plywaja wszelkiej masci okretami cennik na pw ).
Przebieg* w [km]:
do 50000km - 0,5 fiolki
(50000-300000)km - 1 cala fiolka
powyzej 300000km lub/i cisnien sprezania mniejszych niz 6kg/cm^2 - 2 cale fiolki
*) Ilosc fiolek w zaleznosci od przebiegu dotyczy tylko fiolek przeznaczonych do silnika, do skrzyni i benzyny mozna przyjac, ze zawsze lejemy tylko po jednej
1 sama fiolka do silnika - ok. 50PLN
zestaw po jednej fiolce do: silnika + skrzyni + benzyny - ok. 100PLN
zestaw 2 fiolki do silnika + 1 do skrzyni + 1 do benzyny - ok. 150PLN