Chłodnica , problem , co zrobic??
jednak - uszczelka pod glowica
ten fachowiec naprawde sprawdzil po kolei wszystko co mi doradzaliscie. nawet sie troche poparzyl plynem
a jaki siwy dym szedl z rury ehhhhhhh
no i skroi mnie jakies 800 PLN
duzo to czy malo ???? (za wymiane obu uszczelek)
no i czy jest sens wymieniac obie jesli za pierwszym razem trafi na zla uszczelke czy dac sobie spokoj i wymienic tylko jedna????
ten fachowiec naprawde sprawdzil po kolei wszystko co mi doradzaliscie. nawet sie troche poparzyl plynem
a jaki siwy dym szedl z rury ehhhhhhh
no i skroi mnie jakies 800 PLN
duzo to czy malo ???? (za wymiane obu uszczelek)
no i czy jest sens wymieniac obie jesli za pierwszym razem trafi na zla uszczelke czy dac sobie spokoj i wymienic tylko jedna????
amra 2.5 94 V6 24V
Ja mam jeszcze takie pytanie, bo mam bardzo wysoka temperature w cieple dni, ktora nie idzie nawet obnizyc 2 wiatrakami i bede musial na dniach zrobic plukanie z octem; w ktorym miejscu najlepiej spuscic stary plyn, czy korek pod chlodnica powoduje calkowite oproznienie ukladu chlodniczego? Jak dokladnie najlepiej przeplukac pozniej uklad, czy wystarczy od gory lac i od dolu spuszczac czy silnik musi "pochodzic"?
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Powinieneś go przynajmniej zagrzać na tej mieszance żrącej i dokładnie po całej zabawie przepłucz układ zanim zalejesz go świeżym płynem.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
Polecam tą metodęAnonymous pisze:..... zalałem układ wodą z octem (UWAGA !!! przegotowaną wodą) w proporcji litr octu, a reszta wody. Jeździłem na tym cały dzień a nastepnie spusciłem to coś co przypominało minię i przepłukałem dwa razy układ samą wodą (oczywiście przegotowaną). Dopiero po tym wszystkim zalałem układ Petrygo.
Miałem mały wyciek z układu chłodzenia (mała plamka po dłuższym postoju pod samochodem) Lokalizacja usterki niestety pompa wodna Więc w ostatni weekend zafundowałem probkowi czyszczenie układu za pomocą powyższej metody, 1 litr octu rozcieńczyłem w 5l przegotowanej wody, jazda ok. 50km, spuszczenie syfu, następnie powtórne zalanie układu roztworem z octem, jazda ok. 50km, spuszczenie syfu, następnie płukanie układu i wreszcie zalanie borygo jest oki, ale myslę sobie przecież może być jeszcze lepiej
Na stacji benzynowej kupiłem preparat w proszku do uszczelniania chłodnic. Zgodnie ze wskazowkami producenta wsypałem zawartość fiolki do układu, zagrzałem probka na postoju i w drogę....rano wstaję idę do autka i cóż....pod autkiem suchutko, żadnych plamek, w chłodnicy płynu po korek pompa wodna została uszczelniona
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)