Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Panowie jak tylko bede mial jakies pieniadze zeby je mogl wydac na hamownie to oczywiscie pojade. Juz rozmawialem z włascicielem Alta Racing na Bemowie i czeka tylko kiedy sie zjawie. Mam porpostu duzo wydatkow na glowie. Tak czy inaczej auto zdecydowanie zaczyna ciagnac od 4250rpm czego wczesniej nie bylo. Mam jednak wrazenie ze Vrisy mogly by zostac otwrte do konca zakresu obrotow.
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
a ja mam pytanie, co by sie stało jakby mechanicznie zostały otwarte na stałe?? cały czas otwarte???
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
A spalanie na LPG przy otwartych cały czas? Tylko nie wiadomo jak z charakterystyką silnika, bo na wykresie od vrisow widac ze otwarcie od razu vrisa1 zamula silnik w niskich obrotach.
PS. Na kiedy można sie spodziewac gotowego układu? Kase mogę już przelac.
PS. Na kiedy można sie spodziewac gotowego układu? Kase mogę już przelac.
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
w praktyce jest tak, że jak mam otwarty vris1 caly czas to przy mieszanej jeździe ( miasto, trasa) palił mi do 17 litrów mój Probek a jak wyłączyłem całkowicie 1 solenoid to pali teraz przy tej samej jeździe do 13 l paliwka. Zamula tak do 3,5 tys. a powyżej 4,2 tys. ma dopał co tłumaczy fakt ,że drugi vris działa, przy czym , sądze, że gdyby sterowanie 1 vrisem wróciło do normy to po piersze nie zamulałby do 3 tys. , po 2 pewnie nie paliłby tyle przy stale włączonym. ... mam nadzieje
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Dokladnie. Na hamownie. Bo teraz to tak jak by robić eksperyment naukowy opierając sie tylko na teorii. Trzeba poswiecic kilka myszek lub baksów, hehe. Chyba że już byłeś i okazało sie że doszło kilka PS a brak mocy u ciebie jest wywołany złym stanem silnika.
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi
HEHe spokojnie co do mocy to jestem pewien ze PS przybylo wkoncu objezdzam kolege z klubu ktorego silnik ma o 100 tysiecy mniej (zawsze mnie objezdzal o 2 dlugosci auta) ale Vrisy mu nie dzialaja jak potrzeba. Obecenie uklad ciut inny niz moj i mozna powiedziec ze w ostatecznej wersji (jeszcze poprawionej) ma Tomekrvf i Marrud z Mazdaspeed. Tomek jezdzi z ukladem pomijajac TPS i ma powiedziec jak ze spalaniem czy jest roznica. Marrud z kolei Ma uklad z uwzglednieniem TPS ale nie zrobilismy mu odciecia powyzej 6500rpm (tzn Vris 1 i 2 pozostaja do konca otwarte).
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: