 
 Ps. powaga dobrze na fotkach wygląda.

 Zastosowałem najprostszą metodę odprężenia czyli gruba uszczelko pod głowicę ma cos około 2,5mm po skręceniu ale pasek już tylko co założyłem
  Zastosowałem najprostszą metodę odprężenia czyli gruba uszczelko pod głowicę ma cos około 2,5mm po skręceniu ale pasek już tylko co założyłem   Napinacz odsunął się już prawie na max. Obawiam sie tylko czy będzie dobry stosunek wał a otwarcie(albo zamknięcie zaworów) i zapłon. choć na obudowach na oznaczeniach było wszystko ok. Narazie zobaczę czy to będzie pracowało jeśli nie to zakładam zwykłą uszczelkę i się będzie dalej myśleć. Szkoda że pompa wody nie pasuje od F2 a dokładnie koło pasowe nie pasuje a  ma akurat mniejsza średnicę ale grubsze zęby
  Napinacz odsunął się już prawie na max. Obawiam sie tylko czy będzie dobry stosunek wał a otwarcie(albo zamknięcie zaworów) i zapłon. choć na obudowach na oznaczeniach było wszystko ok. Narazie zobaczę czy to będzie pracowało jeśli nie to zakładam zwykłą uszczelkę i się będzie dalej myśleć. Szkoda że pompa wody nie pasuje od F2 a dokładnie koło pasowe nie pasuje a  ma akurat mniejsza średnicę ale grubsze zęby  Zobaczymy co z tego wyjdzie oby nie trzeba było zakładać garów pod turbo bo w skórze nie zostanę
 Zobaczymy co z tego wyjdzie oby nie trzeba było zakładać garów pod turbo bo w skórze nie zostanę  
 
  


 według mnie stanowczo za gruga.Po skręceniu 2,5 mm to ona ma jakieś 3mm normalnie
 według mnie stanowczo za gruga.Po skręceniu 2,5 mm to ona ma jakieś 3mm normalnie   A przeróbka rozrządu polega na zastorowaniu kół pasowych z możliwością regulacji i zmiany znaków czyli można regulować kołami do przodu i do tyłu w celu zgrania znaków.
 A przeróbka rozrządu polega na zastorowaniu kół pasowych z możliwością regulacji i zmiany znaków czyli można regulować kołami do przodu i do tyłu w celu zgrania znaków. Bardzo jestem ciekaw jak wygląda i z czego jest zrobiona uszczelka może jakieś fotki?
 Bardzo jestem ciekaw jak wygląda i z czego jest zrobiona uszczelka może jakieś fotki? 






 Ale RX zapraszam do siebie jak masz czas kiedyś to przyjeżdżaj do mnie
 Ale RX zapraszam do siebie jak masz czas kiedyś to przyjeżdżaj do mnie 


 Co do nakrętek to nie miałem wyjścia i kupiłem takie jakie mogłem a były samokontry więc takie są dla tych co nie wiedzą to jest drobny gwint i zwykłe nie podejdą. A kalii jak jesteś taki spostrzegawczy to pewnie dostrzegłeś już nagar w kolektorze który wnioskuje że silnik był odpalany i jeździłem
 Co do nakrętek to nie miałem wyjścia i kupiłem takie jakie mogłem a były samokontry więc takie są dla tych co nie wiedzą to jest drobny gwint i zwykłe nie podejdą. A kalii jak jesteś taki spostrzegawczy to pewnie dostrzegłeś już nagar w kolektorze który wnioskuje że silnik był odpalany i jeździłem  A i co myślisz o tym kolektorze ??
 A i co myślisz o tym kolektorze ??   Pozdrawiam
 Pozdrawiam
