Regulacja kierownicy - pytanie
- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
Regulacja kierownicy - pytanie
Jak zmienię położenie kierownicy na dół , w kabinie słychać dźwięk tykającego przekaźnika - tyka dość szybko. Jak podniosę kierownicę do góry to przestaje. Co to jest ??
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Zwarcie
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
BzduraRobert pisze:Zwarcie
Masz ciut za krótką linkę napędu licznika. Wystarczy, że skrócisz pancerz o ok 5mm i będzie git
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Proponuje zrobić geometrie w samochodzie, a jak zawieche masz ok, to jeszcze możesz maskownice na klaksonie zdjąć tam jest duża śruba chyba 21 albo 24 odkręcasz, przestawiasz o kilka zębów i po kłopocie.
Ale najpierw zrób geometrie bo kierownica sama z siebie nie ma prawa się przesunąć. Tylko przygotuj się na to że kółko lekko nie zejdzie.
Ale najpierw zrób geometrie bo kierownica sama z siebie nie ma prawa się przesunąć. Tylko przygotuj się na to że kółko lekko nie zejdzie.
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Święte słowa Nie ma co kombinować z przekładaniem kierownicy,Sqad pisze:
Ale najpierw zrób geometrie bo kierownica sama z siebie nie ma prawa się przesunąć.
bo potem nie wyrobisz na opony.Jest to moim zdaniem ostateczność.
Zwróć uwagę (przyjrzyj się oponom),czy aby bieżnik nie zdziera się nierównomiernie.Być może były wymieniane końcówki drążków,może maglownica i ktoś ustawił to na "oko".A może był zdrowy dzwon i wtedy faktycznie może zostać tylko przełożenie kierownicy.
Co do regulacji wysokości kierownicy,to u mnie występuje podobne zjawisko.Z tym,że nie pyka przekaźnik,a wyłącza się i włącza oświetlenie tablicy rozdzielczej.Oczywiście podczas jazdy na włączonych światłach
no i gdy kierownica jest na samym dole.Być może jest tam coś nie do końca dopracowane.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Może KTOŚ nie do końca wcisnął którąś taśmę w gniazdo przy składaniu?
Wszystko jest dopracowane (choć folie przewodzące sygnały przypominają technologię wielkiego brata zza wschodniej granicy).
Moja kierownica też jest skręcona w prawo, ale po prostu źle ją założyłem po zdejmowaniu deski, a ponieważ działo się to już tej jesieni to mi się ponownie nie chciało grzebać na zimnie. Ale jak nie znasz powodu to rób jako rzecze Sqad.
Wszystko jest dopracowane (choć folie przewodzące sygnały przypominają technologię wielkiego brata zza wschodniej granicy).
Moja kierownica też jest skręcona w prawo, ale po prostu źle ją założyłem po zdejmowaniu deski, a ponieważ działo się to już tej jesieni to mi się ponownie nie chciało grzebać na zimnie. Ale jak nie znasz powodu to rób jako rzecze Sqad.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
Znalazłem ten tykający przekaźnik. Jest bezpośrednio za zegarkiem , troszkę dalej , można go dotknąć przez miejsce na radio. Co to jest ??? Przypominam , że tyka TYLKO przy włączonych światłach mijania , świateł drogowych nie można wtedy włączyć , świecą jedynie jak trzymam dźwigienkę pociągniętą do siebie.
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Hehe. Parę miesięcy to trwało.
Sqad swego czasu napisał pisze:Straszycie chłopaka z tym CPU. Za radiem są kabelki i przekaźniki wszystkie od świateł i tym innych pierdół kiedyś tak zrobiłem że źle docisnęłem radio. Musisz wyjąć radio, i pogmerać tam przy kablach. ja to tak je bez sensu poprzewracałem włożyłem radio i już było git.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Jak ktoś założył wątek w złym dziale to dostaje obrazki z I generacji...
Raafaaell (w stopce) pisze:PROBE 2.2 GT '93
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Re: Regulacja kierownicy - pytanie
Ja wstawiałem foty tych przekaźników w temacie z dziwnymi wtyczkami u mnie on raz tyknie w momencie klknięcia na krótkie światła