OLEJ
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
koledzy powiedzcie mi co to za olej 0w40 pełny syntetyk? warto lać do v6??bo jest okazja kupić tanio mobila1 0w40 co wy na to
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
Szukałem, może i gdzieś jest, ale mi nie udało się odszukać
Więc podpinam się pod ten wątek i pytam ile oleju wchodzi do 2.0 16V?
5 litrowa bańka rozumiem że spokojnie starczy?
Dodam tylko że to dosyć pilna sprawa, bo zaraz jadę do trochę większego miasta żeby złożyć papiery do wku i bym od razu kupił trochę taniej ten olej
Więc podpinam się pod ten wątek i pytam ile oleju wchodzi do 2.0 16V?
5 litrowa bańka rozumiem że spokojnie starczy?
Dodam tylko że to dosyć pilna sprawa, bo zaraz jadę do trochę większego miasta żeby złożyć papiery do wku i bym od razu kupił trochę taniej ten olej
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- el_talerzos
- Posty: 375
- Rejestracja: 2005-08-09 20:05
- Samochód: model wiadomy,94r 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=7985
- Lokalizacja: Łódź - Bournemouth
Anonymous pisze:O olej lepiej nie pytaj bo zaraz awantura bedzie, ja tam się nie bede już odzywał na ten temat.
A filtr oleju nie musi być orginalny.
A co do oleju to jeśli nie wiesz co było poprzednio lane to zalej półsyntetyk, jest najbezpieczniej, byle nie 15W40, jakiś 10W40 albo 0W30
Niby dlaczego nie 10W40
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Azev 17" + eliptyczne montii
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ja odczytałem Sqada jako "...byle nie 15W40, ( - może być) jakiś 10W40 albo 0W30..."
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
No , to wreszcie i przyszła kolej na mnie . Kupiłem Dexelia/ę 5W30 + filtr mazdowski ( http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 1737#91737 - pierwszy z prawej) . Jutro zalewam .
Obecnie zalane 10W40 Shell'a nie zdało egzaminu - głośniejsza praca w porównaniu do okresu kiedy oleum Adolf zalał . Jedynie martwi mnie to , że nigdzie nie jest napisane , że to syntetyk .
... a używać minerala jako płukanki (bo w przypadku "czarnego scenariusza" będę musiał go wymienić ) - hmmm , było by to raczej nieopłacalne 250 zeta/płukanie
Obecnie zalane 10W40 Shell'a nie zdało egzaminu - głośniejsza praca w porównaniu do okresu kiedy oleum Adolf zalał . Jedynie martwi mnie to , że nigdzie nie jest napisane , że to syntetyk .
... a używać minerala jako płukanki (bo w przypadku "czarnego scenariusza" będę musiał go wymienić ) - hmmm , było by to raczej nieopłacalne 250 zeta/płukanie
Ostatnio zmieniony 2006-11-22 15:44 przez Tomasz S, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
Czarny scenariusz polegał by na tym , że olej by się okazał np. mineralem - musiał bym go wtedy usunąć .Voodoo pisze:5W-30 to na pewno full syntetyk, więc nie masz się czym przejmować.
Sam też mam zalany z taki oznaczeniem (ale innej firmy) i jestem bardzo zadowolony.
Tylko nie wiem o jakim "czarnym scenariuszu" mówisz, hmmm...
...ale skoro to syntetyk to OK .
He,he właśnie przy okazji odkryłem na nowo to o czym kiedyś mówiliśmy w Wawie - cały czas załączony solenoid # 1 VRIS ... ale to inny topik (potem rozpiszę) . Pozdrawiam
Tomek
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Sluchajcie polecam wam, olej, na jakim od niedawna jeżdzę i jestem bardzo zadowoliny
Motul 300V Le Mans 20W60
Kurde jestem na maxa z niego zadowolony:)
Motul 300V Le Mans 20W60
Kurde jestem na maxa z niego zadowolony:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Qki, coś Ci się pmerdało z oznaczeniem Jeśli to LeMans to na bank jest to 15W-60, a nie 20W-60. A po za tym myślę, że za tą samą cenę trzeba było do V6 zalać POWER RACING 5W-30.
Bo jak Witek zalał swoje Mitsu 3k COMPETITION 15W-50, to dziwił się czemu popychacze mu tak pięknie głośno grają
Edit/
Qki sorki ale całkiem możliwe że masz 20W-60 mam dwa katalogi Motula i widze, że są rozbieżności co do oznaczeń. Hmmm...
Właśnie przeglądam Google i pod LeMans faktycznie bywają oleje pod tymi dwoma oznaczeniami. Może to kwestia kiedy był produkowany
Bo jak Witek zalał swoje Mitsu 3k COMPETITION 15W-50, to dziwił się czemu popychacze mu tak pięknie głośno grają
Edit/
Qki sorki ale całkiem możliwe że masz 20W-60 mam dwa katalogi Motula i widze, że są rozbieżności co do oznaczeń. Hmmm...
Właśnie przeglądam Google i pod LeMans faktycznie bywają oleje pod tymi dwoma oznaczeniami. Może to kwestia kiedy był produkowany
Ford Probe 2.0 '94r.
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Zgadza się, teraz producent, zmienił 15 na 20, ale zgadza się, wscześniej był jako 15W60
No wlasnie, niby, tak ale i mechanik ktory na prawde jest dobrym mechanikiem, (nie ten co spier.....olil auto) + jeszcze kilka osob, w tym jeden kierowca torowy, polecaja ten olej, podobno jest fantastyczny do silników ktore się wysoko kręca, i jest polecany dla ludzi którzy lubią jeździć na wysokich obratach, Nie wiem ile w tym prawdy ile, nie, bo ja nie znam sie za bardzo, ale wszystko okaże się w czasie stuki co jestem zadowolony, wszystko pięknie chodzi i się sprawuje
No wlasnie, niby, tak ale i mechanik ktory na prawde jest dobrym mechanikiem, (nie ten co spier.....olil auto) + jeszcze kilka osob, w tym jeden kierowca torowy, polecaja ten olej, podobno jest fantastyczny do silników ktore się wysoko kręca, i jest polecany dla ludzi którzy lubią jeździć na wysokich obratach, Nie wiem ile w tym prawdy ile, nie, bo ja nie znam sie za bardzo, ale wszystko okaże się w czasie stuki co jestem zadowolony, wszystko pięknie chodzi i się sprawuje
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
Oleje z tej serii to naprawdę świetny produktQki G pisze: Motul 300V
Ja natomiast u siebie w tym tygodniu wymieniam olej na Liqui Moly z dodatkiem dwusiarczku molibdenu oraz dodatkiem ceratec do oleju z tej samej firmy Zobaczymy czy opinie na ich temat okażą się prawdziwe
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Ojjj kosztuje, kosztuje... Sam na Motulu śmigam.darel pisze:Qki, a jak cenowo ta impreza się kształtuje
http://motul.orfika.net/catalog/index.php?cPath=21_30
http://www.hamulce.net/motul.htm
Ford Probe 2.0 '94r.
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
hmmm...dobre pytanie, jednak jesli zrobil 200tys na syntetyku i nagle jakies mineralne gowno wleje to moge sobie pomyslec, ze silniczkowi by sie to niespodobalo ...Roswell pisze:A możesz powiedzieć skąd takie wnioski wyciągasz?Ralph pisze:jak bys zamienił minerala na syntetyk lub odwrotnie to by mogł sie rozszczelnic.
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."