Amortyzatory 2.2 GT

edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Wielkie dzięki.
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
wacek
Posty: 176
Rejestracja: 2006-10-31 12:58
Galeria: viewtopic.php?t=14682
Lokalizacja: a z Lasu

Post autor: wacek »

waluś czy te gazowe kayaby są równie twarde jak regulowane amory ustawione na sport ?
"Polemika - w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Eli »

waluś pisze:a ja szukałem, kombinowałem z używkami, w końcu odpuściłem i kupiłem komplet gazówek KYB i jest hmmm, kuźwa nareszcie mogę spokojnie w zakręty wjeżdżać 8) hehe
:roll:
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

http://firmy.pkt.pl/slowo/regeneracja_a ... zdw==.html

trzeba zaczac wydzwaniac po kolei do kazdej firmy:P
Obrazek
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

wacek pisze:waluś czy te gazowe kayaby są równie twarde jak regulowane amory ustawione na sport ?
hmmm może aż tak nie ale napewno twardsze od "normala" ale jeździ się całkiem przyjemnie, myślałem że będfzie gorzej :)
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Co to znaczy ? Co to za symbole ?

Post autor: davidlive »

Szanowni klubowicze szukalem juz ale nie moge konkretów znalesc .
A wiec tak kupilem amorki na przod i tu musze sie pochwalic KYB w stanie idealnym (91%) :lol: i dotego byly razem sprerzynki progresywne obnirzajace autko o 45 mm (bynajmniej z tego co zmierzyłem ) I tu własnie powstaje pytanko poniewarz rozebralem je i odczytalem symbole i nie sa takie same ani podobne tzn na jednym (nie wiem juz czy prawy czy lewy (nie mam ich przy kompie :wink: ) KA 67 34 700,,,, KYB 1D25 A DROGI KA 67 34 900,,,,,KYB 1DO4 (Amorki oczywiscie regulowane ) sa jeszcze tylne ale kasy narazie niemam ale juz sa moje hehehe CO TO ZA SYMBOLE
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Witam,

Przeczytałem, zarejestrowałem, ale nie wiem w czym jest problem...
Symbole jak symbole każda część ma numer katalogowy.
Zastanawiam się tylko skąd masz KYB regulowane...
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

No tez mnie to ciekawilo skad je ten gosciu wziol ale autko z niemiec wiec wszystko mozliwe. chodzilo mi oto co to wlasnie za symbole niema problemu poprostu mnie to ciekawilo . dzieki POZDRO
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

symbol jest symbol a to ze sa rozne to normalne na przodzie.tylne sa zdaje sie takie same...
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

york pisze:symbol jest symbol a to ze sa rozne to normalne na przodzie.tylne sa zdaje sie takie same...
Z tyłu też są różne.

Co do Twoich amorków to załóż je tak, żeby uchwyty mocujące przewód hamulcowy były z przodu a wgłębienie na koniec sprężyny z tyłu. Tak będą prawidłowo.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Panowie i panie musze sie oficjalnie pochwalic ze po zmianie przednich amorkow zaczelo mi dzialac cale ustawianie :D :D :D :D :D :D :D I z tego powodu jestem super happy bo nigdy z tym nie jezdzilem i jest zaj****** poprostu (tylko ciekawi mnie jedna zecz , czemu na postoju amorki nie reagują tylko podczas jazdy )ale mysle ze to nie rzeszkadza i tak jest super. Amorki z przodu udalo mi sie kupic uzywane za 200 zeta ze sprezynkami sportowymi (chyba KOMI albo KONI niewiem nie znam sie amorki KJB STAN COS KOłO 90 %)
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
fazario
Posty: 143
Rejestracja: 2006-09-16 20:22
Samochód: Probe 2,2 GT I gen
Lokalizacja: Rio

Post autor: fazario »

Mi też udało sie swego czasu znaleźć używkę amora regulowanego wyciągniętego z innego probe za 250 zł - skuteczność 82% (po zmierzeniu). U mnie na postoju przy włączonym zapłonie gdy przełączam -słychać amorki. Taki krótki dzwięk. A poza tym to słyszałem gdzieś że te amorki - jeśli są oryginalne - to podczas jazdy same automatycznie sie utwardzają w miarę wzrostu prędkości-podobnie jak wspomaganie. Jest to odczuwalne.
Przynajmniej tak jest u mnie.
Pozdro!!
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Dzieki fazario sprawdze jeszcze ale jesli by nawet nie dzialaly na postoju to co? mi to nie przeszkadza warzne ze dzialaja >a codo wspomagania to na jakim panowie poziomie macie (ja na srodku )
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 14
Rejestracja: 2006-01-13 21:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Okolice Kraka

Amortyzatory do AAS

Post autor: Przemo »

Przeglądając ostatnio mx6.com natknołem się na wątek o regulowanych amorach do AAS, podaję linka, może was zainteresuje.
Regulowany amortyzator na tylną oś
626 GD 2.0 GT FE3N
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Amortyzatory do AAS

Post autor: Robert »

Może nie umiem czytać, ale:
w/ Electronically Adjustable Suspension For vehicles with Electronic Suspensions, Leveling Control and Air Suspensi ons refer to Appendix C. !!!Eliminates Adjustable Strut!!!
A tu masz tłumaczenie: :arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 489#130489
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 14
Rejestracja: 2006-01-13 21:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Okolice Kraka

Post autor: Przemo »

To sorry za zamieszanie, nie doczytałem tego. Przeważnie pisze przy amorach excl. a przy tych pisało w. (myślałem że chodzi o with).
Adjustable Suspension For vehicles with Electronic Suspensions - czytając to byłem pewien że to o te chodzi. A dalej taki zonk !!!Eliminates Adjustable Strut!!! W takim razie posprzątaj Robert.
626 GD 2.0 GT FE3N
Awatar użytkownika
J@cekW
Posty: 199
Rejestracja: 2006-03-28 01:49
Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: J@cekW »

pytlar pisze:...ale przynajmniej nie wali mi jak na moich poprzednich wybitych amorkach...
Czy na wybitym amorku można w miarę bezpiecznie jeździć mam na myśli czy szybko się on nie rozpadnie :?
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Awatar użytkownika
Pluto
Posty: 597
Rejestracja: 2006-04-23 17:57
Galeria: viewtopic.php?t=11609
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Pluto »

Może się nie rozpadnie ale jak się nie mylę to na wądołku przy większej prędkości na zakręcie wpadniesz do rowu.
ObrazekObrazekI love Skyline
Awatar użytkownika
J@cekW
Posty: 199
Rejestracja: 2006-03-28 01:49
Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: J@cekW »

Tu nie chodzi o jakieś duże prędkości tylko bardziej o to czy przez dwa tygodnie (do wymiany) jadąc 5 km do pracy i z powrotem nie zgubię koła?
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Awatar użytkownika
fazario
Posty: 143
Rejestracja: 2006-09-16 20:22
Samochód: Probe 2,2 GT I gen
Lokalizacja: Rio

Post autor: fazario »

mialem wywalony prawy przedni amor-nie bylo w nim grama oleju (skombinowałem sobie używkę - o tym piszę kilka postów wcześniej).
Przy ostrym przyspieszaniu prawe koło zrywało przyczepność i cały przód latał jak chciał...na zakretach, szczególnie w prawo jak był dołek - to prawe koło też traciło przyczepność-baaaardzo niebezpieczna sytuacja....

ale jeśli będziesz jeżdził powoli i ostrożnie nic z amorem sie nie stanie też do wymiany możesz jeździć.....tylko nie zwlekaj z tym za długo. moge Ci dać nr tel do faceta od którego kupiłem używany amor regulowany - sprawność bodaj 82%.Ten koleś zajmuje sie zciąganiem probe zza niemieckiej granicy i sprzedawaniem w Polsce na części...być może mógłby Ci pomóc - tak jak mi.
pozdro!!!
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
Awatar użytkownika
lanois
Posty: 8
Rejestracja: 2007-01-31 21:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lanois »

Witam
Dołączę się do tematu jeżeli pozwilicie.
Fazario jeżeli możesz to podaj numer telefonu do tego gościa, który ściąga Probe z RFN. Chętnie kupiłbym sprawne amorki na tył do I generacji. Żywot moich jest już bliski końcowi.
Panowie a może macie namiar na dobra firmę regenerującą amortyzatory.
Srebrne Mondeo Mk III 2.0 16V Ghia Executive - 2001,
Czerwony Probe I 2.2 12V Turbo GT -1991
Awatar użytkownika
Pluto
Posty: 597
Rejestracja: 2006-04-23 17:57
Galeria: viewtopic.php?t=11609
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Pluto »

też bym prosił o ten numer. Wymieniłem sobie sprężynki na jamexy ( fajniutko to wygląda) i okazało się że mój lewy przedni amor to złom.
ObrazekObrazekI love Skyline
Awatar użytkownika
fazario
Posty: 143
Rejestracja: 2006-09-16 20:22
Samochód: Probe 2,2 GT I gen
Lokalizacja: Rio

Post autor: fazario »

Tego gościa znalazłem wtedy na allegro, co sie okazuje on dalej się tym zajmuje. Proszę bardzo link
http://moto.allegro.pl/item169475816_fo ... _przo.html

tam jest numer telefonu.
Pozdrowionka i powodzenia.
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Tu jest lepszy 8) odsyłacz, bo powyższa aukcja kiedyś zniknie, a ten pokazuje aktualne:

:arrow: http://moto.allegro.pl/show_user_auctio ... id=3357305
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
lanois
Posty: 8
Rejestracja: 2007-01-31 21:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lanois »

Panowie dzięki za informację. W poniedziałek skontaktuję się z gościem i dam wam znać co ma na składzie.

Jeżeli ktoś zna warsztat (okolice Warszawy), który regeneruje amorki to proszę o info.
Srebrne Mondeo Mk III 2.0 16V Ghia Executive - 2001,
Czerwony Probe I 2.2 12V Turbo GT -1991
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”