Gdzie jest bączek od klaksona?
Gdzie jest bączek od klaksona?
Kupiłem w niemczech PROBE 92 GT i niedziała w nim klakson bezpieczniki są ok wie ktoś gzie znajduje się bączek od klaksonu,może go mi wykręcili?
			
			
									
						
										
						- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- 
				Maxxum
 - Klubowicz
 - Posty: 3868
 - Rejestracja: 2004-06-03 22:15
 - Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
 - Galeria: viewtopic.php?t=7746
 - Lokalizacja: Tarnów
 
Prosta sprawa - zdejmujesz koło, odkręcasz dwie śrubki, którymi jest przytwierdzony ten plastik chroniący nadkole, odegnij go i zobaczysz klakson. Odkręć go, przeczyść styki i w tym ślimaku na obudowie jest taka śrubka - spróbuj ją trochę pokręcić, np. wkręć ją kilka obrotów. Zapewne nie będzie łatwo, ale WD-40 i powinno ruszyć - u mnie to pomogło i  to w obydwu bączkach ...
			
			
									
						
							"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
			
						- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- Jedrek
 - Posty: 1134
 - Rejestracja: 2004-06-24 10:19
 - Samochód: Igen 1992 2,2GT
 - Lokalizacja: Ośno Lubuskie
 - Kontakt:
 
Bez przesady, skręć tylko koła.Maxxum pisze:Prosta sprawa - zdejmujesz koło,
Komplet 2 tonowych to koszt około 60PLN
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
			
						Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
fajnie ze o tym skrecie koła dopiero teraz przeczytalem;/
w sumie najpierw zdjalem prawe kolo wyjałem baczek i pozniej to samo z lewym;/ ale sie nameczylem bo srubki strasznie zardzewiale;/ na szczescie byl wd40 pod reka
 okej 
zardzewiale sa potęznie, ale podpiolem je do zasilacza sprawdzic czy dzialaja, bo mozliwe ze nie dochodzil do nich prad, kuz zdziwieniu z jednego slychac takie lekkie pierdniecia
  to czy mozliwe by bylo iz tam nie dochodzil prad, czy poprostu ten slimak jest na koncowym wycienczeniu 
			
			
									
						
							w sumie najpierw zdjalem prawe kolo wyjałem baczek i pozniej to samo z lewym;/ ale sie nameczylem bo srubki strasznie zardzewiale;/ na szczescie byl wd40 pod reka
zardzewiale sa potęznie, ale podpiolem je do zasilacza sprawdzic czy dzialaja, bo mozliwe ze nie dochodzil do nich prad, kuz zdziwieniu z jednego slychac takie lekkie pierdniecia
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA

			
						
- ADTOM
 - Posty: 318
 - Rejestracja: 2006-03-20 15:54
 - Galeria: viewtopic.php?t=8925
 - Lokalizacja: Bielsko - Biała
 
- 
				Maxxum
 - Klubowicz
 - Posty: 3868
 - Rejestracja: 2004-06-03 22:15
 - Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
 - Galeria: viewtopic.php?t=7746
 - Lokalizacja: Tarnów
 
No tak Jedrek - oczywiście że można, ale zdjęcie koła nie jest specjalnie trudną sprawą a dostęp jest o wiele lepszy i nie trzeba się gimnastykowaćJedrek pisze:Bez przesady, skręć tylko koła.Maxxum pisze:Prosta sprawa - zdejmujesz koło,![]()
Komplet 2 tonowych to koszt około 60PLN
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
			
						