Gturbo / Kocureq Modyfikacje Cd......
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Gturbo / Kocureq Modyfikacje Cd......
Po długim czasie namysłu i wahania czy ciągnąć dalej proces przebudowy proba 2.5 v6 Marek postanowił dokończyć projekt. Sądzę, że to dobra decyzja, bo będzie to jedna z lepiej przygotowanych dwójek w PL. Samo kompletowanie gratów zajęło kilka lat. Ale do rzeczy.
Modyfikacjom został poddany cały silnik wał został wyszlifowany i azotowany oraz wyważony z kołem zamachowym Fidanza i lekkim kołem pasowym. zostały zamontowane wyczynowe panewki firmy Nascar performance całość została spięta z kutymi tłokami firmy Wiseco [stopień sprężania 8.5>1] za pomocą kutych korb dopasowanych z Mustanga v8 (ale nie pytajcie mnie o model) . Cylindry zostały wyszlifowane do rozmiarów tłoków, głowice zostały splanowane, wyszlifowane gniazda zaworów oraz zastosowane mosiężne prowadnice zaworowe, pod młotek poszły seryjne sprężynki talerzyki i zapinki zastąpione tytanowymi talerzykami mocniejszymi sprężynkami oraz wzmacnianymi zapinkami zaworowymi. Całość dopełniły wyczynowe szpilki pod głowice i pod wał. Została zamontowana nowa mocniejsza pompa olejowa oraz nowy kompletny rozrząd. Po złożeniu silnika przyszedł czas na skrzynię, która była połączona sprzęgłem exedy, dociskiem Act oraz kołem Fidanza [2kg]. W planach spiek 5 albo 6. W skrzyni została zamontowana wyczynowa szpera, która przekazuje na stałe napęd na dwie półosie. Całość usztywniły wkłady w seryjne poduszki. Na silniku zostały zamontowane kolektory wydechowe wraz z turbo kit-em, w chwili obecnej zaślepionym na czas docierania silnika.
Za hamowanie auta odpowiedzialny jest zestaw czterotłoczkowych zacisków firmy US Brake obsadzonych na pokaźnych tarczach wentylowanych nawiercanych. Płyn hamulcowy dostarczają zbrojone przewody. Za zawieszenie auta odpowiedzialny jest zestaw amorów Tokiko z 5ciostopniową regulacją oraz progresywne sprężyny.
Silnik jest profesjonalnie przygotowany na duże moce, docelowo zostanie zamontowane turbo z wastegatem Triala, intercooler, mocniejsze wtryski 600cc oraz pompa walbro. Całością będzie sterował Ms.
Autko prezentuje się ciekawie, ponieważ jest mało białych probków, przez co jest dosyć oryginalne. Co ciekawe ma niepowtarzalne brzmienie z tłumika końcowego Greedy. Po dotarciu dalsze relacje z postępów w modach na chwilę obecną fotki z budowy silnika i nie tylko...
Gturbo wklej jeszcze kilka fotek ze swojego aparatu.
Modyfikacjom został poddany cały silnik wał został wyszlifowany i azotowany oraz wyważony z kołem zamachowym Fidanza i lekkim kołem pasowym. zostały zamontowane wyczynowe panewki firmy Nascar performance całość została spięta z kutymi tłokami firmy Wiseco [stopień sprężania 8.5>1] za pomocą kutych korb dopasowanych z Mustanga v8 (ale nie pytajcie mnie o model) . Cylindry zostały wyszlifowane do rozmiarów tłoków, głowice zostały splanowane, wyszlifowane gniazda zaworów oraz zastosowane mosiężne prowadnice zaworowe, pod młotek poszły seryjne sprężynki talerzyki i zapinki zastąpione tytanowymi talerzykami mocniejszymi sprężynkami oraz wzmacnianymi zapinkami zaworowymi. Całość dopełniły wyczynowe szpilki pod głowice i pod wał. Została zamontowana nowa mocniejsza pompa olejowa oraz nowy kompletny rozrząd. Po złożeniu silnika przyszedł czas na skrzynię, która była połączona sprzęgłem exedy, dociskiem Act oraz kołem Fidanza [2kg]. W planach spiek 5 albo 6. W skrzyni została zamontowana wyczynowa szpera, która przekazuje na stałe napęd na dwie półosie. Całość usztywniły wkłady w seryjne poduszki. Na silniku zostały zamontowane kolektory wydechowe wraz z turbo kit-em, w chwili obecnej zaślepionym na czas docierania silnika.
Za hamowanie auta odpowiedzialny jest zestaw czterotłoczkowych zacisków firmy US Brake obsadzonych na pokaźnych tarczach wentylowanych nawiercanych. Płyn hamulcowy dostarczają zbrojone przewody. Za zawieszenie auta odpowiedzialny jest zestaw amorów Tokiko z 5ciostopniową regulacją oraz progresywne sprężyny.
Silnik jest profesjonalnie przygotowany na duże moce, docelowo zostanie zamontowane turbo z wastegatem Triala, intercooler, mocniejsze wtryski 600cc oraz pompa walbro. Całością będzie sterował Ms.
Autko prezentuje się ciekawie, ponieważ jest mało białych probków, przez co jest dosyć oryginalne. Co ciekawe ma niepowtarzalne brzmienie z tłumika końcowego Greedy. Po dotarciu dalsze relacje z postępów w modach na chwilę obecną fotki z budowy silnika i nie tylko...
Gturbo wklej jeszcze kilka fotek ze swojego aparatu.
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Pakoo
- Posty: 12
- Rejestracja: 2007-02-27 19:31
- Galeria: viewtopic.php?t=10552
- Lokalizacja: Złotokłos :)
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiecie co jest najpiękniejsze w tym klubie?
Że tutaj ludzie modyfikują samochody mechanicznie. Chcemy mieć super stan, mnóstwo mocy, lepsze hamulce i przyczepność, a dopiero potem myślimy nad jakimiś spoilerami czy zderzakami. Jeszcze trochę i będziemy najszybszym klubem w Polsce
Że tutaj ludzie modyfikują samochody mechanicznie. Chcemy mieć super stan, mnóstwo mocy, lepsze hamulce i przyczepność, a dopiero potem myślimy nad jakimiś spoilerami czy zderzakami. Jeszcze trochę i będziemy najszybszym klubem w Polsce
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
...ale ile kasy trzeba wywalić kto ma to ma
brawo, cos peknego
brawo, cos peknego
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
Drzymek , nie bój zaba , na szczescie jest jeszcze grupa osób w Klubie która tá statystyké psuje i zajmuje sie skrzydlami, ... i takimi innymi pólkamiDrzymek pisze:Wiecie co jest najpiękniejsze w tym klubie?
Że tutaj ludzie modyfikują samochody mechanicznie. Chcemy mieć super stan, mnóstwo mocy, lepsze hamulce i przyczepność, a dopiero potem myślimy nad jakimiś spoilerami czy zderzakami. Jeszcze trochę i będziemy najszybszym klubem w Polsce
Byloby to zbyt piekne , aby wszyscy mysleli jak Ty
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
http://ford-probe.net/forum/topics2/moj ... ht=project
Projekt zaczal sie jeszcze w 2004 roku.
Gdyby wszystko poszlo dobrze..... to juz rok temu auto by jezdzilo
Projekt zaczal sie jeszcze w 2004 roku.
Gdyby wszystko poszlo dobrze..... to juz rok temu auto by jezdzilo
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Gdyby wszystko było w porządku, to GTurbo miałby np. wciąż swoje sportowe sprzęgło, a nie tylko myślał, że je ma założone w swoim Probku...MISIEK pisze:Gdyby wszystko poszlo dobrze...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ja rozumiem, że czujesz się w pewien sposób spokrewniony z racji funkcji, nawet jest to jakby relacja ojciec-syn między Wami adminami , ale mnie ze swojej rodziny na szczęście wypinkowałeś
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: