Falowanie wolnych obrotów
- Ronin
 - Posty: 957
 - Rejestracja: 2005-09-26 15:56
 - Galeria: viewtopic.php?t=7575
 - Lokalizacja: Oława
 
- HellHound
 - Posty: 1294
 - Rejestracja: 2006-06-03 13:43
 - Samochód: Focus 2004r. TDCI
 - Galeria: viewtopic.php?t=12610
 - Lokalizacja: Międzyzdroje
 
- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
- Ronin
 - Posty: 957
 - Rejestracja: 2005-09-26 15:56
 - Galeria: viewtopic.php?t=7575
 - Lokalizacja: Oława
 
- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
- HellHound
 - Posty: 1294
 - Rejestracja: 2006-06-03 13:43
 - Samochód: Focus 2004r. TDCI
 - Galeria: viewtopic.php?t=12610
 - Lokalizacja: Międzyzdroje
 
- ORZELwarka
 - Klubowicz
 - Posty: 241
 - Rejestracja: 2007-01-26 14:57
 - Galeria: viewtopic.php?t=10592
 - Lokalizacja: Warka
 
Witam!
Jestem nowym użytkownikiem
 Szukam na razie Probe 2 gen. i wtedy będę mógł się poczuć jak prawowity uczetnik tego forum i klubu... gdzieś tam stoi i czeka na mnie mój proboszcz, ale musze go znaleść... Aha, mam na imie Paweł i jestem z Warki (tam gdzie rozlewają beer strong i warka 
 ) woj. mazowieckie.
Co do tematu o problemie z obotami... Spróbuj sprawdzić silnik krokowy, kiedyś miałem ten problem w innym Fordzie. Skakały obroty na biegu jałowym. Nie wiem jaka konstrukcja jest w Probe silnika krokowego, może nie jest to wadliw element. Ale ta część jest odpowiedzialna za wolne obroty silnika - warto sprawdzić!
			
			
									
						
							Jestem nowym użytkownikiem
Co do tematu o problemie z obotami... Spróbuj sprawdzić silnik krokowy, kiedyś miałem ten problem w innym Fordzie. Skakały obroty na biegu jałowym. Nie wiem jaka konstrukcja jest w Probe silnika krokowego, może nie jest to wadliw element. Ale ta część jest odpowiedzialna za wolne obroty silnika - warto sprawdzić!
V6 24v Full opcja 96 r.
			
						- Ronin
 - Posty: 957
 - Rejestracja: 2005-09-26 15:56
 - Galeria: viewtopic.php?t=7575
 - Lokalizacja: Oława
 
Z moich doświadczeń wynika że w Probku(przynajmniej moim) płyn chłodniczy nie rzutuje w istotny sposób na pracę silnika(mam na myśli obroty). Układ sam się odpowietrza a nawet jak miałem cieknącą pompę wody to obroty i tak były idealne. Ale Probek Probkowi nie równy więc nie ma co tego wykluczać.
			
			
									
						
							Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
			
						Young men - enjoy with Your youth...
- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
- Ronin
 - Posty: 957
 - Rejestracja: 2005-09-26 15:56
 - Galeria: viewtopic.php?t=7575
 - Lokalizacja: Oława
 
- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
- Qki G
 - Klubowicz
 - Posty: 2916
 - Rejestracja: 2004-08-20 09:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=5511
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- Ronin
 - Posty: 957
 - Rejestracja: 2005-09-26 15:56
 - Galeria: viewtopic.php?t=7575
 - Lokalizacja: Oława
 
- Qki G
 - Klubowicz
 - Posty: 2916
 - Rejestracja: 2004-08-20 09:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=5511
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- 
				pablos11
 - Posty: 92
 - Rejestracja: 2006-09-07 16:19
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Paniówki(okolice Gliwic)
 
Wiem temat wałkowany dużo razy ale mam pytanie..zachciało mi sie stozka i przy montażu odkreciłem przepływkę i troche nia trząsałem przy naciąganiu elementu gumowego na niego. Przedtem miałem obroty na biegu jałowym  normalne ok 700 a teraz jak załącze auto i przejade troche to mam ok 1000-1200.Co jest grane czy mogłem zrypać przepływke tymi wstrząsami?
			
			
									
						
							Ford probe 2.5V6 94r.
			
						- Ronin
 - Posty: 957
 - Rejestracja: 2005-09-26 15:56
 - Galeria: viewtopic.php?t=7575
 - Lokalizacja: Oława
 
Ja mam podobnie też mi falują, Mam sekwencje na niej to dopiero wtedy jest dziwnie. Jak go odpalę to mam tak z 1,5tyś.(benzyna) a po przejechaniu paru kilometrów spadną. Spadają na 800 a potem znowu wskoczą na 1000, a na gazie mam zawsze o jakieś 150 obrotów więcej od benzyny. Myślałem nad zmianą przepływomierze w moim 2,5 ale czy to cos da?
			
			
									
						
										
						- Kocureq
 - Klubowicz
 - Posty: 10630
 - Rejestracja: 2006-03-21 21:35
 - Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
 - Galeria: viewtopic.php?t=10333
 - Lokalizacja: Warszawa
 
obroty i takie tam...
Obroty powinny byc miedzy 750-850 wg katalogu. Co do falowania obrotow to dostalem nowego newsa z forum mazdyspeed ze czesta usterka w silnikach mazdy jest zle dzialajace odpowietrzanie obiegu plynu chlodzacego, po czym robi sie gdzies "bombel" i nastepuja problemy z obrotami. Wtedy trzeba spuscic caly plyn i zalac spowrotem. Jest jeszcze cos takiego jak czujnik pod pedalem sprzegla, ktory w autach o duzym przebiegu moza pow 200kkm moze sie zuzyc. Dodam jeszcze ze od ponad roku mialem za niskie obroty  - nie walczylem z tym zbytnio ale miech temu postanowilem zmienic plyn w skrzyni biegow. Wykrecilem puche filtra i cala reszte zeby dostac sie do czujnika predkosciomierza w skrzyni. Zauwazylem jakas meska wtyczke - luzna... wiec zaczalem szukac zenskiej... no i znalazlem. Nie wiem co to bylo rozlaczone aczkolwiek po zlaczeniu problem znikl. Notabene wlasnie ponad rok temu zmienialem maglownice w jednym z najlepszych zakladow mechaniki pojazdowej w moim miescie no i widac ze chyba ktos niechcacy rozlaczyl. Wiec warto poswiecic godzinke i wnikliwie obejrzec autko z gory i zdolu czy czasem cos nie wisi w stosie kabelkow. Cheers.
			
			
									
						
							/Roofio Probe II 1995 USA
			
						- Kocureq
 - Klubowicz
 - Posty: 10630
 - Rejestracja: 2006-03-21 21:35
 - Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
 - Galeria: viewtopic.php?t=10333
 - Lokalizacja: Warszawa
 

