Co powiecie na takie żarówki ?
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Mogą mieć lepszą sprawność, tzn. poprawiony stosunek mocy idącej w świecenie idącej w grzanie (czyli w gwizdek)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Może tak jest ale chyba i tak nie ryzykowałbym instalacji takich żarówek o mocy 100W. W jednym z numerów AutoŚwiata (chyba 14 z ubiegłego roku) był test różnych żarówek i z tego co im wyszło to właściwie Philips i Osram są ok a pozostałe firmy jakoś marnie wypadły. Do strefy wrzuciłem tekst jaki znalazłem na jednej z aukcji na Allegro. Ciekawe rzeczy gościu pisze o żarówkach.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Audi A6 C7 3.0 TDI
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
Przymierzam sie do kupna zarowek 100W tych pseldo xenon. Wczesniej mialem 60W pseldo xenon to totalna klapa, pojechalem i wymienialem na Phillipsy Blue Vision to szczerze mowiac prawie nie ma roznicy do zwyklej zarowki... w ogole sie nie oplaca, a niebieskie to one tez nie sa. Zastanaiwam sie czy po dluzszej exploatacji tych 100W nie powypalaly wam sie klosze itp... (takie slyszalem plotki ) ???
Ja mam jakies za 15 zl niebieskie 55W i kurede bez kitu na niebiesko-bialo swieca. W nocy pasy na jezdni sa niebieskie. Postojowki w5w philips blue vision wygladaja jak zolte dziady przy tych za 15zl Nieco gorzej (krotsza droga swiecenia)sieca te zarowki od oryginalych Kito (czy jak to sie nazywa) ale za 15 zl to efekt super. A sa to Litech zy jakos tak
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Panowie, według mnie równie ważne o ile nie ważniejsze jest to co widzi kierowca jadący z przeciwka. Żarówki firmy "krzak" (sorki za określenie) może i świecą nieźle ale z tego co widziałem testy to równie nieźle oślepiają tych jadących z przeciwka. Nie wspomnę już o takich 100W. Nie raz rzucałem qrwami jak mijało mnie autko jadące na krótkich a dawało po gałach jak spawara
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Audi A6 C7 3.0 TDI
- Piotrek (cien)
- Posty: 175
- Rejestracja: 2006-02-26 13:59
- Galeria: viewtopic.php?t=8035
- Lokalizacja: Tarnów
Dokładnie tak jak pisze MISIEK!! Te żarówki kosztuja na allegro okolo 70 zł, a są nieporównywalnie lepsze od tych podróbek za groszę bez homologacji które rażą wszystkich dookoła.MISIEK pisze:Nie ladujcie mocniejszych zarowek niz sa przewidziane w aucie....
Moim zdaniem najlepszymi dostepnymi i przetestowanymi zarowkami sa Philipsy "POWER 2 NIGHT" GT 150 !
Ja kupiłem nowe klosze na allegro i właśnie te żarówki - efekt?? Wkońcu widzę że mam światła !!
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2007-02-02 11:31 przez Piotrek (cien), łącznie zmieniany 1 raz.
Było czarne 2,5 v6.
Będzie ..
Będzie ..
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Ja mialem takie pseudo Xenony Bottari, swiecily zaje..... jasno bialo, ale co z tego jak w deszczu niewiele bylo widac a jak jechalem w okolicach KALIIego we mgle to prawa świeciła na wprost, lewa w prawo (regulowane niedawno na analizatorze na przeglądzie!) a i tak ch.. było widać. Założyłem zwykłe h4 i świecą żółtawo ale sporo więcej widać
Wniosek: jak zmieniacie zwykłe h4 na "lepsze" to nie zmieniajcie na takie z carrefoura za 20 zł, będą świecić gorzej niż zykłe za 5 zł - czytałem kilka testów i większość to potwierdza.
Wniosek: jak zmieniacie zwykłe h4 na "lepsze" to nie zmieniajcie na takie z carrefoura za 20 zł, będą świecić gorzej niż zykłe za 5 zł - czytałem kilka testów i większość to potwierdza.
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
Ja przetestowalem w Probe rozne zarowki - z Niemiec przywiozlem go z zarowkami 100W niebieskimi bezfirmowmi - swiecily niezle, ale przez za wysoka moc szybko sie przepalily - lacznie z bezpiecznikiem dlatego nie polecam stostowania zarowek wyzszej mocy. Po tych zarowkach kupilem na szybko jakies bezfirmowki 55W ale swiecily jak swieczki dlatego przerzucilem sie na philipsy gt 150, rzeczywiscie swieca niezle ale generalnie bez szalu - w dodatku szybko sie przepalila jedna z nich bo juz po okolo 9 miesiacach uzytkowania. Po nich przyszedl czas na Philips Bluevision http://www.allegro.pl/item162780446_wym ... e_w5w.html I to sa dopiero zarowki, ktore mozna smialo polecic - swieca rewelacyjnie jasnym swiatlem ktore nie tylko powoduje lepsza widocznosc znakow na drodze ale też samej drogi poniewaz swieca po prostu ok 2 metrow dalej. Naprawde warto dolozyc troche kasy do tych zarowek.
- Emil
- Posty: 100
- Rejestracja: 2006-05-03 19:57
- Galeria: viewtopic.php?t=8658
- Lokalizacja: Głogów
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ja wsadziłem żaróweczki Philips BlueVission do Scorpio 1986. Po założeniu światła świeciły jak nowo narodzone. Genialne, są opinie, że nie są trwałe i często się przepalają, moje wytrzymały ponad 2 lata (do sprzedaży auta).
A powiedzcie mi jak się sprawują te GT 150?? Światło jest białe czy wpada w żółć??
Pozdro
A powiedzcie mi jak się sprawują te GT 150?? Światło jest białe czy wpada w żółć??
Pozdro
- Piotrek (cien)
- Posty: 175
- Rejestracja: 2006-02-26 13:59
- Galeria: viewtopic.php?t=8035
- Lokalizacja: Tarnów
jakis czas temu porownywalem pseudo xenony ze zwyklymi "wartami" i z tego co wywnioskowalem to bylejakosc tych niebieskich polega na nieodpowiednim i nierownym wzgledem drugiej zarowki ustawieniem tego malutkiego odblysnika od swiatel mijania,przez co zanika linia swiatlo-cien i swieca jak popadnie.pomijam tu nijakosc koloru swiatla ktorego poprostu nie widac w nocy (kiedys w poldku mialem taki zarowki,i jadac poznym wieczorem rabnelem babke idaca poboczem ,prawym lusterkiem)
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- thebestcars
- Posty: 227
- Rejestracja: 2004-11-29 20:15
- Galeria: viewtopic.php?t=6093
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Moim zdaniem najlepsze rzowiazanie Kupić zestaw Xsenon od 600 zł koplet H4
Polecam efekt swiecenia super i ładny kolor
Polecam efekt swiecenia super i ładny kolor
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-01-25 16:30
- Samochód: Probe 2.0, r. 94 x 2 szt
- Lokalizacja: Kalisz
Co prawda temat stary ale właśnie niedawno stanąłem przed dylematem mocniejszych świateł, gdyż w nocy jestem "ślepy jak kret" i poszukałem gdzie trzeba.darel pisze:Taka moc musi ładnie świecić (kierowcom z przeciwka po gałach też ) ale niestety z tego co wiem stosowanie takich żarówek nie jest dozwolone.
Bzdura totalna, to czy oślepiasz kogoś z przeciwka zależy wyłącznie od ustawienia świateł a nie mocy (no chyba że byś ją przekroczył np. 100 krotnie).
Nie chce mi się teraz szukać tych stron, ale wynika z przepisów jasno iż siła światła musi się zawierać w przedziale OD-DO iluś lam LUXów (dość duży przedział), a moc żarówki (dotyczy oddzielnie drogowych i mijania) nie może przekroczyć 100W. W świetle powyższego spokojnie możemy używać lamp np. 100/90 ale już 130/90 czy 160/100 pod żadnym pozorem.
I jaszcze jedno, czy to będą standardowe 55W czy mocniejsze 100W, muszą mieć homologację.
Probe II, 2.0, 94r x 2szt
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-01-25 16:30
- Samochód: Probe 2.0, r. 94 x 2 szt
- Lokalizacja: Kalisz
A ja nie (mogą byś wyjątki), gdyż na no name się przejechałem, lecz najbardziej mnie zawiódł Philip Allwater 100/90, bo wytrzymywał od 2 do 3 miesięcy ale po pudełku już było widać że gdzieś w azji był trzepany a jeszcze bardziej BlueWision bo kosztował prawie 100zł a świecił niwiele lepiej niż zwykłe lampy. Wyczaiłem za to 2 niemieckie firmy których żarówki "pseudo xenon" (55W i 100W) zadowoliły mnie całkowicie pod względem jakości światła i trwałości. Tę 100W to dopiero się dowiem za jakiś czas ile wytrzyma, zaś ta 55W służyła mi ponad 2 lata, za to obie świecą doskonale i nikt mi nigdy nie mrugał że oślepiem (zresztą na przeglądzie by to wyszło).Probiacz2000 pisze:Polecam zwykly pseldo xenon 100/90W...
Probe II, 2.0, 94r x 2szt
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
http://allegro.pl/item186263806_zarowki ... aniej.html
ja polecam te. jezdze na nich juz 4 miesiace i naprawde jak stane obok jakiegos auta ze zwyklymi zarowkami to nie dosc ze moje swieca bardzo ladnym niebieskim kolorem to w dodatku 3 razy lepiej.
ja polecam te. jezdze na nich juz 4 miesiace i naprawde jak stane obok jakiegos auta ze zwyklymi zarowkami to nie dosc ze moje swieca bardzo ladnym niebieskim kolorem to w dodatku 3 razy lepiej.
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
I tu się kolego mylisz. Większa moc to większa ilość LUXów więc cos się tu nie zgadza w tym co piszesz. Fizyka jest nieubłagana... No chyba, że ta moc idzie na ciepło co w przypadku żarówek dziwnych firm jest całkiem prawdopodobnebluetoth pisze: Bzdura totalna, to czy oślepiasz kogoś z przeciwka zależy wyłącznie od ustawienia świateł a nie mocy (no chyba że byś ją przekroczył np. 100 krotnie).
To ja chciałbym mimo wszystko żebyś się pofatygował i poszukał tych przepisów. Z tego co wiem to dyrektywy unijne określają dla żarówek H4 dwówłóknowych moc 55/60W. Homologacja owszem musi być ale na Eurpoę nie ma homologacji dla żarówek 100W. Jeżeli znajdziesz te przepisy to chętnie poczytam i wyprostuję swój światopoglądbluetoth pisze: Nie chce mi się teraz szukać tych stron, ale wynika z przepisów jasno iż siła światła musi się zawierać w przedziale OD-DO iluś lam LUXów (dość duży przedział), a moc żarówki (dotyczy oddzielnie drogowych i mijania) nie może przekroczyć 100W. W świetle powyższego spokojnie możemy używać lamp np. 100/90 ale już 130/90 czy 160/100 pod żadnym pozorem.
I jaszcze jedno, czy to będą standardowe 55W czy mocniejsze 100W, muszą mieć homologację.
Tak przy okazji: skutkiem stosowania żarówek 100W jest też wypalenie odblasków, przegrzewanie się całego reflektora i instalacji więc nie wiem czy warto się w to bawić. Na stacji diagnostycznej sprawdzają tylko wysokość strumienia światła z bardzo bliskiej odległości i czy na obu reflektorach jest tak samo więc pomiar wychodzi ok. Przy czym Takie żarówki z większej odległości tak sieją, że ja nie chciałbym jechać z przeciwka... Ostatecznie jednak każdy i tak wsadzi do reflektora co tam będzie chciał a inni niech się męczą
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Audi A6 C7 3.0 TDI
- Piotrek (cien)
- Posty: 175
- Rejestracja: 2006-02-26 13:59
- Galeria: viewtopic.php?t=8035
- Lokalizacja: Tarnów