GT1 One Quarter Mile - Projekt Lukask'a
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
mnie tak troche ciekawi jak to jest z moca, gdy mam intercooler....przeciez inter.... jest chłodnicą powietrza, a więc im bardziej je schłodzi tym wieksza moc, oraz czym szybciej jedziemy, tym więcej powietrza przez niego przepływa i analogicznie powietrze w intercoolerze powinno być bardziej schłodzone i samochód wraz ze wzrostem predkości powinien tą moc mieć większą, a na hamowni jednak nie ma pędu powietrza ktore by działało na intercooler, więc sama moc podczas jazdy powinna być większa
może sie myle, ale czy mógłby ktoś to wytłumaczyc???, bo według mnie to tak powinno być
może sie myle, ale czy mógłby ktoś to wytłumaczyc???, bo według mnie to tak powinno być
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
Bardzo mi sie podoba ze ktos w koncu osiaga zamierzony cel, tylko szkoda ze tak malo ludzi co maja I gen potrafi pojsc w Lukasa slady. Lukas extra sprawa miec taka moc jak też samo zadowolenie z udanego celu. Powiem ci tylko jedno ze ta moc nie starczy ci na dlugo. Powinnienes znalesc FE3 i pokazac wszytkim co naprawde da sie z niego wydlusic. A teraz czekam z niecierpliwoscia kto pierwszy osiagnie 300 koni, ale sie domyslam kto.
2007 Toyota Camry Hybrid
Trek
Trek
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Jestem w domu auto lata super i o dziwo nie pali w trasie więcej niż przed modami na zbiorniku 600 km zrobiłem
Ale pojawił się problem którego na hamowni nie było a wyszło w trasie, w czasie jazdy ponad 120-130 km/h autko przy daniu pełnego buta przeładowuje do 1,1 bara i zaczyna mi wastegate strzelać. Wyszło to po jakichś 200 km i nie wiem czy czasem mbc się nie sypnął :/ albo cooler tak ładnie studzi
A wyszło to przy tym jak kopałem, 325 na autostradzie
Ps. Spotkałem 300GT na trasie i tylko dlatego, że pamiętam wuaxa nie goniłem go ale po strojeniu będe ganiał
Ale pojawił się problem którego na hamowni nie było a wyszło w trasie, w czasie jazdy ponad 120-130 km/h autko przy daniu pełnego buta przeładowuje do 1,1 bara i zaczyna mi wastegate strzelać. Wyszło to po jakichś 200 km i nie wiem czy czasem mbc się nie sypnął :/ albo cooler tak ładnie studzi
A wyszło to przy tym jak kopałem, 325 na autostradzie
Ps. Spotkałem 300GT na trasie i tylko dlatego, że pamiętam wuaxa nie goniłem go ale po strojeniu będe ganiał
Ostatnio zmieniony 2007-04-29 08:05 przez Lukask, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- Tomo
- Posty: 97
- Rejestracja: 2005-07-12 23:36
- Galeria: viewtopic.php?t=7365
- Lokalizacja: Warszawa
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
No świetnie, gratuluję!
203km, to już fajna robota!
WYkres mi się podoba, tym bardziej że moment nie przesunął się w wyższe obroty tylko nadal pozostał od 2500obr.
Jak tylko przyjdzie mi paka z USA to i ja jadę na hamowanko i zobaczymy co wycisnę przy 1,1bar (postawiłem sobie za punkt honoru przekroczyć 150KW). Ale to pewnie jeszcze z 2miesiące (razem z założeniem gratów)
203km, to już fajna robota!
WYkres mi się podoba, tym bardziej że moment nie przesunął się w wyższe obroty tylko nadal pozostał od 2500obr.
MBC jest zdemontowany na czas do kiedy nie mam EGT w aucie, wiec nie śmiejcie się szyderczo.Sqad pisze:Wiesz przyrządy agd nie są przystosowane do pracy w takich warunkachLukask pisze: A co z twoim MBC ciśnienia nie wytrzymał ??
Jak tylko przyjdzie mi paka z USA to i ja jadę na hamowanko i zobaczymy co wycisnę przy 1,1bar (postawiłem sobie za punkt honoru przekroczyć 150KW). Ale to pewnie jeszcze z 2miesiące (razem z założeniem gratów)
BEAUTY...POWER...SOUL...
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Tomo
- Posty: 97
- Rejestracja: 2005-07-12 23:36
- Galeria: viewtopic.php?t=7365
- Lokalizacja: Warszawa
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Zolak
- Posty: 512
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
Nie no dźwiek jest poprostu miodzio sledze na biezaco postepy w przerobkach i naprawde jestem pod wrazeniem.
Pozdro
Pozdro
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
- Bartekk
- Posty: 141
- Rejestracja: 2004-10-17 15:13
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10629
- Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
Lukas , kurka wodna, za dlugi ten filmik i nie chce sie otworzyc
.
PS. moze byc
a móglbys jeszcze nagrac w czasie przejazdu , tzn jadác powoli i zmianic bieg , albo uszyc i zmienic
EDIT:
Lukasinski, prosba nieaktualna , te filmiki z przejazdów w "cyklicznych" sá wlasnie takie o jakie prosilem
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
siema jestem nowy swoje probe mam pare dni i chcialem sie spytac. Czy ma ktos instrukcje do probe z wielka checia poczytam. a po drugie jak mozna w domu przy garazu zwiekszyc moment obrotowy?? czytalem na jakiejs stronie o probe o robieniu samemu dodatkowej tulei o srednicy 0,7. kols zrobil ja z sroby czy ktos probowal tego? prosze odp na maila w sprawie instrukcji z góry dzieki
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje