Spioch
- Lisiu
 - Klubowicz
 - Posty: 3616
 - Rejestracja: 2005-04-05 17:40
 - Samochód: Corvette C4 LT1
 - Galeria: viewtopic.php?t=6117
 - Lokalizacja: Sieraków
 
- Pelot
 - Posty: 4620
 - Rejestracja: 2004-11-02 21:33
 - Samochód: F4
 - Galeria: viewtopic.php?t=5515
 - Lokalizacja: Wars i Sawa
 
- Lisiu
 - Klubowicz
 - Posty: 3616
 - Rejestracja: 2005-04-05 17:40
 - Samochód: Corvette C4 LT1
 - Galeria: viewtopic.php?t=6117
 - Lokalizacja: Sieraków
 
- Pelot
 - Posty: 4620
 - Rejestracja: 2004-11-02 21:33
 - Samochód: F4
 - Galeria: viewtopic.php?t=5515
 - Lokalizacja: Wars i Sawa
 
- Lisiu
 - Klubowicz
 - Posty: 3616
 - Rejestracja: 2005-04-05 17:40
 - Samochód: Corvette C4 LT1
 - Galeria: viewtopic.php?t=6117
 - Lokalizacja: Sieraków
 
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Będzie czy nie będzie - wszystko zależy od kształtu szczotek.Lisiu pisze:czyli idąc myśla pelota kup dwie zmiotki i zablokuj lampy na stałe![]()
fakt że nie będzie to śpioch ale zawsze oczka otwrte....
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- guciek
 - Posty: 365
 - Rejestracja: 2006-05-16 23:19
 - Galeria: viewtopic.php?t=9590
 - Lokalizacja: Trzebinia
 
dla mnie najwiekszym problemem bylo zainstalowanie tego przelacznika w popielniczce, bo to fajne miejsce dyskretne ale trudne do przebiciakaramba69 pisze:A może mi ktoś powiedzieć albo odesłać na odpowiednią stronę jak zrobić takiego ,, śpioszka,,
jak przeczytasz strone performance, to wsio bedzie jasne, a jesli niet to pisz ja chetnie sluze rada
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA

			
						
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Okejos. 
Ze względu na to, że temat został odświeżony i posypały mi się zamówienia na GG, postanowiłem dzisiaj załatwić sprawę.
Powiem Wam, że wydałem fortunę na te bezpieczniki, bo sprzedający wiedzą, że są one na wagę złota.
EDIT:
Ponieważ link do tematu bezpieczników dawno nie działa, postanowiłem
odświeżyć temacik.
 
Mam nowe bezpieczniki "wysokoamperowe".
Gdyby ktoś reflektował, to zapraszam na PW.
			
			
									
						
							Ze względu na to, że temat został odświeżony i posypały mi się zamówienia na GG, postanowiłem dzisiaj załatwić sprawę.
Powiem Wam, że wydałem fortunę na te bezpieczniki, bo sprzedający wiedzą, że są one na wagę złota.
EDIT:
Ponieważ link do tematu bezpieczników dawno nie działa, postanowiłem
odświeżyć temacik.
Mam nowe bezpieczniki "wysokoamperowe".
Gdyby ktoś reflektował, to zapraszam na PW.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- pytlar
 - Posty: 954
 - Rejestracja: 2006-06-05 11:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=8824
 - Lokalizacja: Prabuty
 
- skorik
 - Posty: 588
 - Rejestracja: 2005-10-15 08:27
 - Galeria: viewtopic.php?t=9986
 - Lokalizacja: Toruń
 
Co nie można? Można. Bezpiecznik to bezpiecznik - może być nawet topikowy w szklanej rurce jak masz ochotę.pytlar pisze:a nie mozna tych bezpiecznikow zastapic takimi zwyklymi z tych zestawow co mozna kupic np w CPN za 3zl??????? bo tam tez sa bezpieczniki 30A i jak zrobilem spiocha to na kablu wlasnie taki mam zalozony;]
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
To może i główny dać automat:
 (37 zeta brutto) 
			
			
									
						
							
 (37 zeta brutto) Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- skorik
 - Posty: 588
 - Rejestracja: 2005-10-15 08:27
 - Galeria: viewtopic.php?t=9986
 - Lokalizacja: Toruń
 
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Ni dy rydy Panie. 
 
Już Ci tłumaczę dlaczego.
Sprawa ma się tak, że włącznik ON-OFF przerywa dopływ prądu do silniczków. To daje nam możliwość zatrzymania ich w każdej pozycji.
Przełącznik o którym mówisz działa na zasadzie rezystora i dostarcza prąd ciągle, tylko raz z mniejszym, a raz z większym oporem, wtedy silniczki lamp będą ciągle pod napięciem prawda?
Więc moim zdaniem mija się to z celem i jest bez sensu.
 
Pozdrowionka.
			
			
									
						
							Już Ci tłumaczę dlaczego.
Sprawa ma się tak, że włącznik ON-OFF przerywa dopływ prądu do silniczków. To daje nam możliwość zatrzymania ich w każdej pozycji.
Przełącznik o którym mówisz działa na zasadzie rezystora i dostarcza prąd ciągle, tylko raz z mniejszym, a raz z większym oporem, wtedy silniczki lamp będą ciągle pod napięciem prawda?
Więc moim zdaniem mija się to z celem i jest bez sensu.
Pozdrowionka.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- daniel
 - Posty: 947
 - Rejestracja: 2006-07-27 20:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=9642
 - Lokalizacja: Rumia
 
- skorik
 - Posty: 588
 - Rejestracja: 2005-10-15 08:27
 - Galeria: viewtopic.php?t=9986
 - Lokalizacja: Toruń
 
No tak.daniel pisze:no chyba żeby przed takim włącznkiem ( ściemniaczem ) dać zwykły on/off, wtedy po odpowiednim "sciemnieniu" mógłbyś całkowicie tym 2-gim przełącznikiem odciąć prąd
To można dać rezystor, żeby się wolniej otwierały i zamykały no i wyłącznik. Łatwiej będzie wtedy zatrzymać lampy w interesującej nas pozycji.
- daniel
 - Posty: 947
 - Rejestracja: 2006-07-27 20:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=9642
 - Lokalizacja: Rumia
 

