Spioch
- domo
 - Posty: 745
 - Rejestracja: 2006-04-08 20:45
 - Galeria: viewtopic.php?t=11027
 - Lokalizacja: Gubin
 
Jak już jesteśmy przy temacie śpioch to mały off 
Jechałem dzisiaj na śpiochu przy patrolu policji, z prewencji na chodniku stali i czaili się chłopaki. Miałem światła włączone wraz ze śpiochem ładnie ustawionym.
Patrzyli się na samochód i widać było, że czają że coś jest nie tak ale jakoś mnie nie zatrzymali. Ja już ręką prawie po retre sięgałem a w głowie układałem ściemę typu "zacięły się Panie władzo"
 .
hehe, ciekawe jakby to się skończyło
			
			
									
						
							Jechałem dzisiaj na śpiochu przy patrolu policji, z prewencji na chodniku stali i czaili się chłopaki. Miałem światła włączone wraz ze śpiochem ładnie ustawionym.
Patrzyli się na samochód i widać było, że czają że coś jest nie tak ale jakoś mnie nie zatrzymali. Ja już ręką prawie po retre sięgałem a w głowie układałem ściemę typu "zacięły się Panie władzo"
hehe, ciekawe jakby to się skończyło

Lecz nie skończyła się obława i nie śpią gończe psy
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
			
						I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
No pomysł ciekawy, ale wtedy trzeba stworzyć schemat dla 12-tu Volt.Alinoe pisze:dzialalo by to tak ze gdy wciskam przycisk i krece to sie otwiera powoli w ta strone bede probowal jak zrobie umieszcze temat ze chematem
Jeszcze jedna sprawa mnie zastanawia.
Ale przecież to, co zacytowałem wyżej, to właśnie 2 w 1.Alinoe pisze:nie chce zrobic 2 w 1 czyli on off i regulator
Rozumiem, że jak wciśniesz przycisk (pokrętło), to wtedy dostarczysz prąd do silniczków, tak? Więc zrobisz ON.
Trzymając wciśnięty przycisk i kręcąc nim, zmniejszasz opór i światła podnoszą się coraz szybciej, tak?
Kiedy zaś będą odpowiednio podniesione, po prostu puszczasz przycisk i prąd zostaje odcięty, tak? Czyli OFF
A może to ja nie do końca rozumiem o co chodzi?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Heh, sorry za offika, ale dopiero teraz zrozumiałem sens Twojego zdania.
Jeden mały przecinek, a jak zmienia treść.
 
Rozumiem, że miało być tak:
cyt.: " Nie, (tutaj jakże ważny przecinek) chce zrobić 2 w 1 czyli on off i regulator.
A ja zrozumiałem, że nie chcesz robić 2 w 1.
 
Stąd taki mój post.
  
 
Kurde, jak Ci wyjdzie, to ja się pisze, tylko gdzie to umieścić w jedynce?
			
			
									
						
							Jeden mały przecinek, a jak zmienia treść.
Rozumiem, że miało być tak:
cyt.: " Nie, (tutaj jakże ważny przecinek) chce zrobić 2 w 1 czyli on off i regulator.
A ja zrozumiałem, że nie chcesz robić 2 w 1.
Stąd taki mój post.
Kurde, jak Ci wyjdzie, to ja się pisze, tylko gdzie to umieścić w jedynce?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- skorik
 - Posty: 588
 - Rejestracja: 2005-10-15 08:27
 - Galeria: viewtopic.php?t=9986
 - Lokalizacja: Toruń
 
- davidlive
 - Posty: 2849
 - Rejestracja: 2006-07-30 13:29
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10466
 - Lokalizacja: Polaniec
 - Kontakt:
 
witam 
Mam pytanko
Chce zrobić spioszka ale problem jest w tym że minimalnie ale jednak lampy nie otwieraja mi sie równocześnie , cos z tym zrobić???
Smarowałem już czym sie dało , troszke to pomogł9o ale lewa dalej otwiera sie puźniej , to będzie taki "podbity " spioszek
 
  
			
			
									
						
							Mam pytanko
Chce zrobić spioszka ale problem jest w tym że minimalnie ale jednak lampy nie otwieraja mi sie równocześnie , cos z tym zrobić???
Smarowałem już czym sie dało , troszke to pomogł9o ale lewa dalej otwiera sie puźniej , to będzie taki "podbity " spioszek
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009 
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
			
						I JEST ZNOWU
- maverick
 - Posty: 256
 - Rejestracja: 2006-03-19 12:56
 - Galeria: viewtopic.php?t=8029
 - Lokalizacja: Poznań
 
- Pelot
 - Posty: 4620
 - Rejestracja: 2004-11-02 21:33
 - Samochód: F4
 - Galeria: viewtopic.php?t=5515
 - Lokalizacja: Wars i Sawa
 
- davidlive
 - Posty: 2849
 - Rejestracja: 2006-07-30 13:29
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10466
 - Lokalizacja: Polaniec
 - Kontakt:
 
nic sie nie martw nie mailem neta ale juz jestem spowrotempelot pisze:Dejvid a już ostatnio myślałem że zniknołeś z forum![]()
a co do śpiocha to poradzilem sobie z tym , dalej sie nie otwieraja jednoczesnie ale różnica jest ok 5mm więc nie będe kombinował .
pozdro i dzieki za zainteresowanie
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009 
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
			
						I JEST ZNOWU
- Pelot
 - Posty: 4620
 - Rejestracja: 2004-11-02 21:33
 - Samochód: F4
 - Galeria: viewtopic.php?t=5515
 - Lokalizacja: Wars i Sawa
 
- maverick
 - Posty: 256
 - Rejestracja: 2006-03-19 12:56
 - Galeria: viewtopic.php?t=8029
 - Lokalizacja: Poznań
 
ja miałem podobny problem przez moment, a przyczyną okazał się mocno zabrudzony i wręcz prawie zapieczony ten element, pomiędzy cięgnami (ten do którego idzie cięgno od lampy i cięgno od silniczka).
Żeby go ruszyć, trzeba było użyć nawet klucza i młotka
 a powinien chodzić bez użycia siły. Silniczek jest bardzo mocny więc sobie radził - do czasu. Sprawdź właśnie to. Pozdrawiam
			
			
									
						
							Żeby go ruszyć, trzeba było użyć nawet klucza i młotka
Żółty 2.2 GT '92
509355093
			
						509355093
Hej
jest jeszcze jedna możliwość. Opcja tu opisana ma swoje plusy i minusy. "Potencjometrem" możemy sobie regulowąć wolniej światłami co daje większą dokładność ustawienia lamp. Ale musimy wciskać przycisk on/off aby odciąć i zasilić prądem lampy.
Ja bym zaproponował przełącznik np. trój stopniowy z zaprogramowanym czasem. I tak np. 1 "bieg" uruchamiał by dopływ prądu do świateł na np. 1/4 sek., drugi na 1/2 sek., a trzeci na 3/4 sek.
			
			
									
						
							jest jeszcze jedna możliwość. Opcja tu opisana ma swoje plusy i minusy. "Potencjometrem" możemy sobie regulowąć wolniej światłami co daje większą dokładność ustawienia lamp. Ale musimy wciskać przycisk on/off aby odciąć i zasilić prądem lampy.
Ja bym zaproponował przełącznik np. trój stopniowy z zaprogramowanym czasem. I tak np. 1 "bieg" uruchamiał by dopływ prądu do świateł na np. 1/4 sek., drugi na 1/2 sek., a trzeci na 3/4 sek.
Probe 2.2 GL  89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
			
						Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- davidlive
 - Posty: 2849
 - Rejestracja: 2006-07-30 13:29
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10466
 - Lokalizacja: Polaniec
 - Kontakt:
 
pelot pisze:rozbierz, wyczyść i nie będzie problemu![]()
A może spodziewasz się większego braku netu
Nic sie nie martw teraz mam livebox to w całym domu neta mam
Spioch jest super , ładnie to wygląda i fajnie świeci hehe
Jako że mam wersje USA to za przełącznik od spiocha posłużył , przełącznik od przeciwmgielnych
Pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009 
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
			
						I JEST ZNOWU
- Flyke
 - Posty: 712
 - Rejestracja: 2006-10-18 22:00
 - Galeria: viewtopic.php?t=10424
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 
- Pelot
 - Posty: 4620
 - Rejestracja: 2004-11-02 21:33
 - Samochód: F4
 - Galeria: viewtopic.php?t=5515
 - Lokalizacja: Wars i Sawa
 
- davidlive
 - Posty: 2849
 - Rejestracja: 2006-07-30 13:29
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10466
 - Lokalizacja: Polaniec
 - Kontakt:
 
- szerszeń
 - Posty: 214
 - Rejestracja: 2005-12-03 10:04
 - Samochód: I gen. 2.2 GT/ Audi a6 c6 2.4 V6
 - Lokalizacja: Belchatow
 
Witam ostatnio coś odkryłem nie wiem czy to było ale do tej pory myślałem że włącznik świateł ma trzy pozycje OFF ,pozycyjne i krótkie a tu psikus po włączeniu krótkich dociskam do środka i kręcę w dół i światełka otwarte ale nie świecą nie wiem w jakim celu tak to wymyślili wy też tak macie ??
			
			
									
						
							czarny mat I 2.2 GT 92 r i 186 koników cudeńko
Audi a6 2.4 04' 177 KM i ten dźwięk V6 pięknie
			
						Audi a6 2.4 04' 177 KM i ten dźwięk V6 pięknie
- Maciucha
 - Posty: 1564
 - Rejestracja: 2004-08-26 22:11
 - Samochód: I GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=7836
 - Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
 - Kontakt:
 
Też tak macie, np. jak światełka myję to tego używam.czerwony pisze:Witam ostatnio coś odkryłem nie wiem czy to było ale do tej pory myślałem że włącznik świateł ma trzy pozycje OFF ,pozycyjne i krótkie a tu psikus po włączeniu krótkich dociskam do środka i kręcę w dół i światełka otwarte ale nie świecą nie wiem w jakim celu tak to wymyślili wy też tak macie ??
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Dziś zrobiłem sobie pseudo zdalne sterowanie śpiochem. Wyprowadziłem przycisk on/off na 1 metrowym kablu. Jeżeli chcę mieć śpiocha, to muszę wyjść z auta, otworzyć maskę, wziąć przełącznik do łapy i zamknąć maskę i już z zewnątrz stojąc metr przed swoim cudeńkiem mogę otwierać stopniowo światełka do poziomu w którym mi się najbardziej podoba. Jak już ustawię to otwieram machę i chowam przełącznik.
Tylko nie piszcie ż wygodniej w środku, bo może i wygodniej ale nie widać za dobrze jak są otwarte światła.
Fajnie to wygląda, jak stojąc przed swoim autem widzę jak się oczka otwierają
			
			
									
						
							Tylko nie piszcie ż wygodniej w środku, bo może i wygodniej ale nie widać za dobrze jak są otwarte światła.
Fajnie to wygląda, jak stojąc przed swoim autem widzę jak się oczka otwierają
BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						- davidlive
 - Posty: 2849
 - Rejestracja: 2006-07-30 13:29
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10466
 - Lokalizacja: Polaniec
 - Kontakt:
 
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
No fakt.
Pewnie bym na to wpadł gdzieś po drodze robienia, ale podsunąłeś mi pomysł, żeby zamontować na przykład taki układzik.
 
 
  http://moto.allegro.pl/item206022603_ju ... obacz.html
W tym momencie problem rozwiązuje się sam.
			
			
									
						
							Pewnie bym na to wpadł gdzieś po drodze robienia, ale podsunąłeś mi pomysł, żeby zamontować na przykład taki układzik.
W tym momencie problem rozwiązuje się sam.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						

automat USA '90