Pomijając fakt, że zawodowo jestem elektronikiem dodam, że moduł podłączałem 3 razy i zrobiłem go 2-krotnie. Tranzystor zmieści się w aparacie, ja tak mam.Basf_Wrocław pisze:Tofil - pewnie źle podpiąłeś modułProste, że w naszych modułach pali się tranzystor. Wymiana tranzystora w aparacie nie jest prosta ze względu na małą ilość mijsca. Dlatego robimy moduł zewnętrzy, który dodatkowo strasznie trudno skatować
Powodzenia chłopaki






 
   
   
  

 
  
 
 '89
'89 

 
 
 Wczoraj zgasilem probka normalnie ,nic sie nie działo.Dzis chcialem jechac i nic probek kreci jak szalony a z silnika ani tchu. Tylko swiece mi strasznie zaoleil ,że az kapało. Najbardziej tą od strony kierowcy. Wykrecilem swiece przeczyscilem i przedmychalem bez swiec ,wkrecilem i nic . Dodam tylko ze 3 raz zmienialem uszczelke pod zaworami bo mi olej sie lal po bloku. Iskra slaba ale jest ,znaczy nawet nie wiem czy ona jest slaba czy jak w sam raz. Mechanik mi mówi że jak mi tak te uszczelki wywalalo <teraz> to pewnie pierscienie do roboty. Ale czy om wtedy nie powinnien odpalić. Poradzcie nim go gdzieś wstawie
 Wczoraj zgasilem probka normalnie ,nic sie nie działo.Dzis chcialem jechac i nic probek kreci jak szalony a z silnika ani tchu. Tylko swiece mi strasznie zaoleil ,że az kapało. Najbardziej tą od strony kierowcy. Wykrecilem swiece przeczyscilem i przedmychalem bez swiec ,wkrecilem i nic . Dodam tylko ze 3 raz zmienialem uszczelke pod zaworami bo mi olej sie lal po bloku. Iskra slaba ale jest ,znaczy nawet nie wiem czy ona jest slaba czy jak w sam raz. Mechanik mi mówi że jak mi tak te uszczelki wywalalo <teraz> to pewnie pierscienie do roboty. Ale czy om wtedy nie powinnien odpalić. Poradzcie nim go gdzieś wstawie  
  