Pytanko o ograniczenie Vmax
Pytanko o ograniczenie Vmax
witam
chcialbym sie dowiedziec czy moglibyscie pomodz mi zdjac (jakos) blokade predkosci z forda contura 2,5 V6? wpadlem na pomysl aby odlaczyc od komputera sygnal predkosi ale nie wiem jak to zrobic... co o tym sadzicie? macie jakies pomysly?
z gory dziekuje za odp
pozdrawiam
chcialbym sie dowiedziec czy moglibyscie pomodz mi zdjac (jakos) blokade predkosci z forda contura 2,5 V6? wpadlem na pomysl aby odlaczyc od komputera sygnal predkosi ale nie wiem jak to zrobic... co o tym sadzicie? macie jakies pomysly?
z gory dziekuje za odp
pozdrawiam
2.5V6 ma ogranicznik tak samo jak 2.016V a co się z tym wiąże również jest założone odcięcie zapłonu (na poszczególnych biegach odcina paliwo na wysokich obrotach). Vmax 2.016V = 204 km/h ale mi poprzedni właściciel ściągnął odcięcie zapłonu i zamykam "szafę" do końca Jeden mankament....... gdzie mam ją zamknąć ? Jechać specjalnie na autostradę do Niemiec ? Bez sensu...
tak a propos to ja miałem kiedys trabanta POLO 1.1 prawie 50 koni w 600kg aucie
tam tez był ogranicznik predkosci przy ............... 120 km/h )))
ale pewnie przekroczenie tej predkosci wywołałby chyba start w powietrze tej dziwnej maszyny też nie ryzykowałem ze zdejmowaniem
pozdrawiam
Michał Yaneeck
tam tez był ogranicznik predkosci przy ............... 120 km/h )))
ale pewnie przekroczenie tej predkosci wywołałby chyba start w powietrze tej dziwnej maszyny też nie ryzykowałem ze zdejmowaniem
pozdrawiam
Michał Yaneeck
<(k)night rider>
miałem probe
miałem probe
W probe I gen. 2,2 non-turbo wystarczy przeciąć tylko jeden kabelek. Opisane jest to na www.performanceprobe.com Trzeba wyciągnąć zegary.
Przypuszczam że w Twoim też będzie podobnie ale który trzeba będzie przeciąć kabel?????? Nie mam pojęcia.
Przypuszczam że w Twoim też będzie podobnie ale który trzeba będzie przeciąć kabel?????? Nie mam pojęcia.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
mi odcina przy 193km/h na rolkach a w rzeczywistosci przy ok 185km/h i nie chodzi mi glownie o to aby jedzic z taki predkosciami na codzien ale nie moge zmierzyc mocy na hamowni bo nie wkreca sie na 5 na pelne obroty a 4 ma inne przelozenia a na hamownie obciazeniowa nie mam kasy z tym kabelkiem to ja wiem tylko nie wiem ktorym
To grozi śmiercią lub jeszcze czymś goszymYaneeck pisze:tak a propos to ja miałem kiedys trabanta POLO 1.1 prawie 50 koni w 600kg aucie
tam tez był ogranicznik predkosci przy ............... 120 km/h )))
ale pewnie przekroczenie tej predkosci wywołałby chyba start w powietrze
Mój tata swego czasu miał taki pojazd.
Testowaliśmy razem. Samochód bardzo dziwnie zachowuje się przy większych prędkościach. Prawie jak Mustang, ale nie Ford Mustang tylko żywy koń. Dobrze go trzeba czymać, bo inaczej poczujemy się jak na pegazie
Założyliśmy to spowrotem.
Ale chyba ograniczenie nie było do 120 tylko do coś około 140. Ale nie pamiętam tego na 100%
Tam był licznik do 120 wiec nie wiadomo przy ilu odcinał ja miałem podłaczony obrotomierz i działo sie to koło 5.5 tys na czwartym biegu ( piatki nie miał )asdero pisze:To grozi śmiercią lub jeszcze czymś goszymYaneeck pisze:tak a propos to ja miałem kiedys trabanta POLO 1.1 prawie 50 koni w 600kg aucie
tam tez był ogranicznik predkosci przy ............... 120 km/h )))
ale pewnie przekroczenie tej predkosci wywołałby chyba start w powietrze
Mój tata swego czasu miał taki pojazd.
Testowaliśmy razem. Samochód bardzo dziwnie zachowuje się przy większych prędkościach. Prawie jak Mustang, ale nie Ford Mustang tylko żywy koń. Dobrze go trzeba czymać, bo inaczej poczujemy się jak na pegazie
Założyliśmy to spowrotem.
Ale chyba ograniczenie nie było do 120 tylko do coś około 140. Ale nie pamiętam tego na 100%
A tak w ogole to wspominam go z nostalgią: kopa miał niezłego, bagaznik 500 litrów !! z tyłu wiecej miejsca niz w probe, palił 6 litrów, a jak go po roku sprzedałem to jeszcze na nim zarobiłem - tylko częsci trzeba było szukac metodami detektywistycznymi
<(k)night rider>
miałem probe
miałem probe
A, widzisz już nie pamiętamYaneeck pisze: Tam był licznik do 120 wiec nie wiadomo przy ilu odcinał ja miałem podłaczony obrotomierz i działo sie to koło 5.5 tys na czwartym biegu ( piatki nie miał )
Wiem, że dało się mocno poza zakres wykręcić
Właśnie to było najciekawsze, że można go było sprzedać z zyskiem
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
44KM, brak ogranicznika - tylko zalecenie w instrukcji (cytuję z pamięci) "żeby nie przekraczać 120km/h, bo układ jezdny nie był projektowany do tych prędkości". I przy 140 rzeczywiście delikatnie mnie próbowało zwiać z autostrady pod PoznaniemYaneeck pisze:tak a propos to ja miałem kiedys trabanta POLO 1.1 prawie 50 koni w 600kg aucie
tam tez był ogranicznik predkosci przy ............... 120 km/h )))
ale pewnie przekroczenie tej predkosci wywołałby chyba start w powietrze tej dziwnej maszyny też nie ryzykowałem ze zdejmowaniem
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Odświeżę temat.Czy w II 2.5 jest ogranicznik predkości?jak tak to jak sie tego pozbyc?pytam bo ciekawi mnie czy mam juz silnik słaby czy to ogranicznik bo moje Probe do 220 rwie jak oszalałe a potem stoi jak zabite i ani kilometra wiecej?
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
To moze wiesz jak sie tego pozbyc(ogranicznika)?
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2005-04-27 23:15
- Galeria: viewtopic.php?t=5897
- Lokalizacja: Łódź
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
No własnie w tym problem ze jeszcze jest spory zapas na brotomierzu.Tak jak pisałem do 220 bez problemu ale powyzej nawet z górki nie chce isc wiecej.HellHound pisze:To raczej nie jest ogranicznik. Weź pod uwagę że liczniki przekłamują(ale czy tak dużo?) i jeżeli Twój V-max wynosi 220km/h przy 7000rpm to znaczy że wszystko gra.
Załozylem zimówki 205/50R16 jak bedzie okazja to zobacze teraz co mozna osiagnac
Acha przy 7000 moze 6900 nie wiem dokładnie odcina mi zapłon wiec na czerwone pole nie ma mowy zeby wejsc.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Moj ex probas 2.5V6 na seryjnym ogumieniu wskazywal rowne 240km/h biorac pod uwahe przeklamania to nie lecial wiecej niz 220, natomiast w DJ zlotym 2.0 16V wskazowka zatrzymywala sie przy 180 i nie drgnela ani troche wiecej
...w niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nim zawładnę ...
Czarne 2.5V6 USA 92r
Czarne 2.5V6 USA 92r
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
V6 nie ma żadnych ograniczników. 2.0 USA ma na 180 km/h.
Mi odcina przy ponad 8 tysiącach. (jakieś 8200-8400 na oko). Raz sprawdzałem i więcej nie mam zamiaru hehe
Ero jedź na hamownię jak chcesz mieć miarodajny wynik, czy to przekłamanie kół czy ew. coś nie halo jest. Tu bardzo ciężko postawić diagnozę. Mogą być duże koła, ale niekoniecznie - na prawdę ciężko stwierdzić.
Pzdr.
V6 nie ma żadnych ograniczników. 2.0 USA ma na 180 km/h.
Mi odcina przy ponad 8 tysiącach. (jakieś 8200-8400 na oko). Raz sprawdzałem i więcej nie mam zamiaru hehe
Ero jedź na hamownię jak chcesz mieć miarodajny wynik, czy to przekłamanie kół czy ew. coś nie halo jest. Tu bardzo ciężko postawić diagnozę. Mogą być duże koła, ale niekoniecznie - na prawdę ciężko stwierdzić.
Pzdr.
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
mam zimówki z indeksem predkosci do 240 wiec zobaczymy a najlepiej jak pisze RX pojade na hamownie i bede wiedział napewno co i jak.pytlar pisze:na zimowkach lepiej nie testuj takich predkosci... ja raz polecialem sobie 200km/h na zimowkach to pozniej mi telepaly caly czas
Ostatnio zmieniony 2007-11-16 16:46 przez Ero, łącznie zmieniany 1 raz.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Odcinka nie boli.RX pisze:Witam,
V6 nie ma żadnych ograniczników. 2.0 USA ma na 180 km/h.
Mi odcina przy ponad 8 tysiącach. (jakieś 8200-8400 na oko). Raz sprawdzałem i więcej nie mam zamiaru hehe
Ero jedź na hamownię jak chcesz mieć miarodajny wynik, czy to przekłamanie kół czy ew. coś nie halo jest. Tu bardzo ciężko postawić diagnozę. Mogą być duże koła, ale niekoniecznie - na prawdę ciężko stwierdzić.
Pzdr.
Moj idzie 240 nawet lekko ponad moze by poszedł więcej ale był spory ruch w wawie, choć na czerwonym polu już nie ma mocy silnik więc to może być już max.
Qki jak z raichu targał też szła 240.
Mówie tutaj oczywiście o fabrycznym ogumieniu i felgach.
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Bardzo śmieszne Kocurek, bardzo śmieszne....
Przetestowałeś magnesy z Fish'ą
Małe dachowanko jeszcze nikomu nie zaszkodziło
No właśnie problem w tym ,że moim "rozbitkiem "zamykałem budzik, a ten całkiem nieźle dochodzi do 180km/h, a potem lipa
Co prawda na co dzień nie przekraczam 140km/h, ale w weekendy jak śmigam na Płońsk fajnie by było pogonić na kilku fajnych prostych.
Poza tym wkurza mnie,ze jakiś buc zdecydował za mnie, ile mam jeździć.
No więc czekam na jakieś (mądre Kocurek, mądre ...) sugestie na temat .
Pozdro dla wszystkich "dachowników" - oczywiście tych, którzy przeżyli
Przetestowałeś magnesy z Fish'ą
Małe dachowanko jeszcze nikomu nie zaszkodziło
No właśnie problem w tym ,że moim "rozbitkiem "zamykałem budzik, a ten całkiem nieźle dochodzi do 180km/h, a potem lipa
Co prawda na co dzień nie przekraczam 140km/h, ale w weekendy jak śmigam na Płońsk fajnie by było pogonić na kilku fajnych prostych.
Poza tym wkurza mnie,ze jakiś buc zdecydował za mnie, ile mam jeździć.
No więc czekam na jakieś (mądre Kocurek, mądre ...) sugestie na temat .
Pozdro dla wszystkich "dachowników" - oczywiście tych, którzy przeżyli
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V