Brak mocy od 4000obr
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
-
Eborp
- Posty: 47
- Rejestracja: 2005-04-27 23:15
- Galeria: viewtopic.php?t=5897
- Lokalizacja: Łódź
Witam
Kompresji nie sprawdzałem, ale jutro zobaczę jaka jest i odpowiem.
Zapytałem sie o ten objaw u ojca i mówił ze miał to samo w Seacie Toledo, ale u niego wymiana sondy pomogła więc to może jakiś trop...bo w sumie u mnie ze spalaniem to ok. 20 litrów wychodzi
Kompresji nie sprawdzałem, ale jutro zobaczę jaka jest i odpowiem.
Zapytałem sie o ten objaw u ojca i mówił ze miał to samo w Seacie Toledo, ale u niego wymiana sondy pomogła więc to może jakiś trop...bo w sumie u mnie ze spalaniem to ok. 20 litrów wychodzi
Najlepsze jest to co szybkie...
czerwone PROBE GT 2.2 TURBO 92r--> Był
granatowe PROBE GT 2.5 V6 94r----->Jest
czerwone PROBE GT 2.2 TURBO 92r--> Był
granatowe PROBE GT 2.5 V6 94r----->Jest
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
bo płyn wypłynął mimo, że rura miękka była (górna od chłodnicy). Nie pisałem, że nie mam ciśnienia, choć mogłoby się wydawać miękka rura=brak ciśnienia.davidlive pisze:pisałem wyżej że tam na nagrzanym silniku występuje spore ciśnienie i rurki powinny być twarde, zresztą weź mi wyjaśnij w jaki sposób po odkręceniu korka poparzyłeś sobie łapy skoro nie masz ciśnienia???kramar pisze: aha - jeszcze jedno: czy rury od chłodnicy powinny być miękkie czy twarde? (ja np tę górną mam cały czas miękką)
(hmm...)
Davidlive, mimo że mam miękką rurę, płakać nie będę...davidlive pisze: Jeśli nie masz ciśnienia to faktycznie masz kłopot i ta dziura jest spora .
i z czego ty się cieszysz ???kramar pisze:
p.
Żadnego sera/nabiału nie zauważyłem. dziennie robię ok 30-50km
Jutro robie wyciek, sprawdzam czy uszczelka nie puszcza i każe sprawdzić jeszcze sondę lambda i kompresje. Dam znaka co i jak.
Pozdro for all!
PS: Ale sobie postów nabiłem... Davidlive gonię Cię
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
to ja pojadę w stylu roberta
Ważne że nie masz sera , ciekawe co na to twoja laska , wiesz tak to bywa , stres no i czasem po prostu miękknie
Nie obraź się ale nie mogłem sie powstrzymać.
Sprawdz tą kompresie bo to ważne!!
p.
Kurde faktycznie miękka rurka to problemkramar pisze: Davidlive, mimo że mam miękką rurę, płakać nie będę...
Żadnego sera/nabiału nie zauważyłem
Nie obraź się ale nie mogłem sie powstrzymać.
Sprawdz tą kompresie bo to ważne!!
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Jeśli ma wyciek to i ciśnienie w układzie będzie mniejsze stąd może miękka rurka. Niech że chłopak zrobi najpierw z tym wyciekiem a potem będziemy się zastanawiać co dalej bo jak na razie efektów nie widać a 2 strony tematu.
A tak przy okazji.
Kramar -> sztywna rurka może być powodem sparciałej gumy albo ciśnienia w układzie, no chyba że masz plastikową
. Zakładając że układ jest szczelny to nie spotkałem się z sytuacją aby rurka była na tyle twarda aby nie można było jej "zgnieść". Poza tym rurka od samego ciepła staje się miękka.
A tak przy okazji.
Kramar -> sztywna rurka może być powodem sparciałej gumy albo ciśnienia w układzie, no chyba że masz plastikową
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
No, no... Ten temat nie dotyczy już tylko mojego autka...
David, HellHound dobre, dobre...
Mr. Kollek ma racje.
jutro odbieram autko - wyciek będzie zrobiony i kompresja ma być sprawdzona. Napiszę co i jak.
PoZDr
PS: Wiedziałem, że tymi rurkami rozpętam zboczylasowy OT...
David, HellHound dobre, dobre...
Mr. Kollek ma racje.
jutro odbieram autko - wyciek będzie zrobiony i kompresja ma być sprawdzona. Napiszę co i jak.
PoZDr
PS: Wiedziałem, że tymi rurkami rozpętam zboczylasowy OT...
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Nie wiem jak to w Probe 1g. ale ja sie troszke bawie w mechanike i przy doładowanych silnikach takie objawy przeważnie miały przez uszkodzony zawór upustowy nadmiar powietrza przez turbinke.Wytwarza sie tgz.efekt zwrotny który dławi turbo.A jezeli nie to to ja bym szukał przyczyny tylko w układzie dolotowym bo tu cos jest nie tak skoro silniczek chodzi ok do 4000tys a powyzej traci moc.A przy jakich obrotach włacza sie turbo w jedyneczce?
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Nieszczelny układ chłodzenia nie będzie dawał tego efektu zamulenia. Puścił mi spaw na chłodnicy i ucieka powoli płyn, i fakt - rureczka górna mięciutka się zrobiła (w porównaniu ze stanem sprzed wycieku), ale na moc to nie ma wpływu.
Ale davidlive dobrze kombinuje z tą robioną głowicą, skojarzyłem teraz, że w mój poprzedni silnik po wymianie uszczelki (i niczego więcej) weszło nowe życie dosłownie. A tu u Was odwrotnie może akurat...
Ale davidlive dobrze kombinuje z tą robioną głowicą, skojarzyłem teraz, że w mój poprzedni silnik po wymianie uszczelki (i niczego więcej) weszło nowe życie dosłownie. A tu u Was odwrotnie może akurat...
--
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Ero a wez mi wyjasnic to tam może zle działać?? podmieniłem Bajpas od innego probka i nic .Erofrog pisze:przy doładowanych silnikach takie objawy przeważnie miały przez uszkodzony zawór upustowy nadmiar powietrza przez turbinke.Wytwarza sie tgz.efekt zwrotny który dławi turbo
To jak poda mi ktoś fotkę i opis czym różnią sie uszczelki miedzy GL a GT??
jeśli sie to różni .
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
A zawór upustowy?lub jak to sie nazywa....acha Blow czy cos takiego to co robi psss...
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
Z tego opisu w pierwszym poście to są typowe objawy za dużego doładowania;słabnie od 4000 tyś obrotów,a potem szarpie,to morze być górny pik doładowania i może jest grubo za dużo;nie pali na wszystkie cylindry po przy gazowaniu, a potem wraca do normy;zubożenie mieszanki . Takie są objawy,bo jak próbowałem u siebie z różnymi doładowaniami to się tak działo,tylko że wtedy dmuchałem coś ok 1.3 bar.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
Jak masz dodatkowy zegar to powinien dobrze wskazywać pod warunkiem że jest dobrze wpięty,ale nie wiem czy sprawdzałeś to david bo nie czytałem wszystkiego co pisałeś ja bym poszedł w stronę iskry na świecach,może być tak że będzie tracił iskrę na wysokich obrotach i objawy będą jakby było za duże doładowanie,a uszczelki pod głowice są chyba takie same bo głowica się nie różni.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje