Ma gasnąć , miłej naprawyHellHound pisze:A ja powiedziałbym, że jest na odwrót, jak nie gaśnie to szrot. Więc miłej naprawyrabull pisze:jak gaśnie to jest szrot ,mój nie gaśnie a olejem rzuca zębatka albo wałki i nie ma co rozkminiac
po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
hehe
tak jak gaśnie to bardzo dobry silnik możesz być z niego dumny a jak już wcale nie będzie zapalał to wymontuj go i zrób sobie flinstona
probeII(96r) 2.5 24v
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Hehe RX ja mam tak samo.jak odkrece korek to lekko sie tylko zawacha i zdeka nierowno pracuje ale nie gasnie.Jest gdzies schemacik jak to wszystko powinno byc po podłanczane ???
Ostatnio zmieniony 2008-03-30 23:27 przez Ero, łącznie zmieniany 1 raz.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Rabull - Ty już chyba kiedyś przewidziałeś własną wypowiedź w tym wątku
rabull pisze:widze ze w wymadrzaniu to jestes najlepszy ale tak naprawde to malo sie znasz jak nie znasz odpowiedzi na pytanie to nie mow nic lepiej
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Ech to jak jest gdzies jakis schemacik jak to powinno byc polaczone wszystko ze soba???
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Zamiast powtórzyć jeszcze kilka razy, może odrobinę samodzielności?schemat podciśnień, wszystkie słowa, II generacja...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
hehe
ciekawych rzeczy się tu można dowiedzieć szkoda że nikt nie wie jak sie wyciąga pompę do paliwa
probeII(96r) 2.5 24v
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Wybacz Kamilu - dobrze gadasz, ale kolega uprzejmy inaczej sam będzie musiał dokopać się do tej informacji (choćby wśród postów Voodoo).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Robert czasmi mnie denerwujesz ale co Ci przyznac musze to musze ze jestes dzieki za namiary do tego schemaciku
A nasz nowy kolega niech radzi sobie sam jak taki madry
A nasz nowy kolega niech radzi sobie sam jak taki madry
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
No i dzięki Rabullowi jest kolejny wątek (ten) do przeczytania, gdy ktoś szuka informacji o pompie paliwa w dwójkach.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2008-08-05 22:27
- Galeria: viewtopic.php?t=14279
- Lokalizacja: Wlkp.
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
wymien uszczelke pod korkiem i bedzie po sprawie
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
frysiu pisze:A jeśli nie gaśnie po odkręceniu korka wlewu to mam rozumieć że mam duży problem? Jakie działania mam podjąć żeby sprawdzić przyczynę czemu nie gaśnie i jak to naprawić?
andrew pisze:Było na forum, ale...
Przy 2,5 na benzynie prawidłowe zachowanie jak odkręcisz korek to zgaśnie. Jeśli jest na gazie i odkręcisz korek to może pojawić się falowanie, ale nie zgaśnie. Miałem gaz i tak było, zresztą nie tylko ja sprawdzałem.
Co do obrotów to może być problem z przepustnicą i bypasem, który reguluje automatyczne ssanie, lub po remoncie pomieszali coś z podciśnieniami.
frysiu pisze:Nie miałem remontu i nie mam gazu, a jak odkręcę korek to obroty spadają i po chwili jest tak jak przed odkręceniem korka(jest tak od nie dawna wcześniej było dobrze)
Tomek_Wroc pisze:Odswiezam temat, bo u mnie (2.0 bez gazu) nie gasnie po odkreceniu korka. Czy to znaczy ze jest cos nie tak?
Robert pisze:Tak - to znaczy, że Twój silnik słabo emuluje V6MiH pisze:Aha - mowa o silniku 2,5V6...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6
Gdy wyjmuję bagnet na zimnym silniku obroty delikatnie spadają ... To normalne ?
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6
Witam,
Z tego co mi wiadomo, jest to normalne.
5,
Z tego co mi wiadomo, jest to normalne.
5,
Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6
Normalne, nawet może zgasnąć - łapie lewe powietrze. W końcu bagnet prowadzi do miski olejowej.
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6
... a dalej odmą do kolektora - żeby nie wyszło, że łyka powietrze miską a nie dolotem
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6
co to jest ta odma?? tak się zastanawiam nad tym, bo na allegro jakies filtry do niej są. Gdzie to jest w probku i jak to wygląda?? szukałem trochę na google, ale nic nie znalazłem co by wyjaśniało co to jest ta odma, więc prosze panowie o wyjaśnienie
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."