V-max dla 2.0 16V

Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Ten gaz Ci chyba Qki się do kabiny przedostaje bo literki Ci się już mieszają!Co do gazu to profanacja(chyba że się buja autem służbowym :lol: ), a o różnych przygodach z gazem już nie raz słyszałem :!: W dłuższym okresie wychodzą na jaw spustoszenia jakie poczynił gaz :!: Ale jak kto lubi-zawsze będą przeciwnicy i zwolennicy!
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Vectra ja wiem że gaz to syf sam go nie znosze wystarczy że ma podniesioną temperature spalania, a tego nie da się przeskoczyć, a potem robota upalonych gnizd zaworowych czy zbetonionych uszczelniaczy może przekroczyć kase zaoszczędzoną na jeździe na gazie. Zresztą przy takim spalaniu co mam ja np. teraz to mi nawet nie przechodzi przez głowe taki denny pomysł.

samochód gazem zwykłym kaleczy się już po 20 tyś kilometrów problemy się zaczynją, w przypadku sekwencji ten czas wydłuża się 2-3 krotnie tak więc qki poczekamy jeszcze troche. Dobrze wiesz że nie znosze gazu i w tej kwestii jestem nie do przegadania.

Zresztą często się dzieje tak że jak się założy gaz to się zaczynja problemy, jak np. pelot w I genie, a przecież robił to w takim samym, jak to określiłeś profesjonalnym warsztacie co ty.

Ale wracjąc do dyskusji na temat. Wiemy już że 2.0 ma odcięcie paliwa, kto zna metode na ominięcie tego??
Probiacz2000
Posty: 256
Rejestracja: 2006-02-07 22:22

Post autor: Probiacz2000 »

tak gaz to syf, ale nie odczowa sie tego od razu tylko po dluzszym okresie uzytkowania. wiem po poprzednim aucie. nic mi sie nie psulo, ale auto sie zamulilo strasznie i na wyzszych obrotach szarpalo itp... teraz nie mam najmiejszego zamiaru przerobic auta na gaz bo z przyjemnej jazdy zmienia sie to w zwykly srodek transortu, a po zmienie na benzyne i tak czuc szkody wyzadzone gazem. ;]
Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Wito »

Kiedyś prowadziłem podobną rozmowe na temat ograniczenia prędkości i wyszło tak: USA ma ograniczenie do 180, a europa nie ma ograniczeń. Tak jak pisze Strober 180km/h i auto zaczyna sie trząść, ja osobiście za pierwszym razem już myślałem że coś się stało z silnikiem(nie przyjemne uczucie), ale to tylko ogranicznik.

Pozdrowionka
2.0 16v 1993r
USA
Probiacz2000
Posty: 256
Rejestracja: 2006-02-07 22:22

Post autor: Probiacz2000 »

aha i to by byla odpowiedz na moje pytanie. mam wersje EU wiec jak mowi Wito nie powinienem miec ogranicznika. jak to sprawdze to napisze.
Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 178
Rejestracja: 2004-06-26 00:59
Galeria: viewtopic.php?t=7979
Lokalizacja: Kraków Wexford

Post autor: Kristofer »

Zgadza się Wito , Ja mam wersję euro i nie mam ogranicznika :D
Max prędkość 205 km/ :roll:
Probe 2.0 97r GT
Audi Cabrio 2.3
S15 & S2000
Obrazek
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Ja jechałem moim ponad 200 ale musiałem hamować :cry: Żadnego ogranicznika nie mam.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

na lpg czy unleaded fuel??
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Szukając zupełnie czego innego odgrzebałem przypadkiem jakieś ograniczniki:
:arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=730
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Sqad pisze:na lpg czy unleaded fuel??
Na bynie i dodam, że wtedy jeszcze nie było lpga. Jednak autu załadowane 3 dorosłymi i kupą bagaży bo z wakacji wracałem.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Tengel
Posty: 74
Rejestracja: 2005-07-11 23:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Tengel »

200km/h na benzynie,byloby troche wiecej,ale skonczyla sie prosta:(. Dodam ze testowany byl w z trzema osobami na pokladzie. Z tym ogranicznikiem to chyba lipa, nic nie zauwazylem. Na gazie rzeczywiscie jest nieco gorzej,ok 190 km/h,bez sekwencji.
Błekitny szerszeń(może bardziej Bzyk) 2.0 16V 94r ;)
Awatar użytkownika
nerVous
Posty: 238
Rejestracja: 2003-08-13 12:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: nerVous »

Mam 2.o USA i podobnie jak Strober przy 180 zaczyna autem szarpac i wiecej nie chce jechac :twisted:
kom. 504308665
reddi28@wp.pl
II gen.2.0 93'USA
HUNT18
Posty: 31
Rejestracja: 2007-07-01 12:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: HUNT18 »

Ja moim wiecej jak 180 nie mialem okazji smigać . Apropo gazu i jego wpływu u mojego ojca w firmie vectra ma juz 180tys przejechanych wszystko na gazie (orginalna instalacja w serwisie montowana przy zakupie) i poki co żadnych problemów z silnikiem. Autko z 2002 roku.
Ford Probe 2.0 16v 1994r.
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

To samo jest w jedynce gl u mnie na bezynie 180 i szarpie a na gazie troszke ponad 200 oczywiscie sprawdzone inna metoda niz licznik bo w Gl skala licznika konczy sie przy 160:)
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
Awatar użytkownika
BenzoPiren
Posty: 52
Rejestracja: 2007-09-14 13:17
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=12548

Post autor: BenzoPiren »

A ja miałem okazję wczoraj taki test odbyć, i jestem pozytywnie zaskoczony sądziłem że więcej jak 170 / 180 nie pojadę a skończyłem na 195 i musiałem hamować z racji na motocyklistów, jechałem na lpg
Czarne 2,5 93 rok
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

u mnie wystarczy niedługa prosta i osiąga 170km/h ale by osiągnąć np 180 i potrzeba naprawdę dłużo czasu, max 180km/h bo nie jeździłem aż takimi prostymi i długimi drogami aby dobić do 200
Awatar użytkownika
dyb
Posty: 484
Rejestracja: 2007-11-14 22:29
Galeria: viewtopic.php?t=12699
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dyb »

ja tez wiecej niz 180 nie jechalem
do 160 na 4rce, pozniej piatka i juz slabiej ciagnie ;)
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Obrazek
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

to dziwne u mnie bo na 5 biegu więcej niż 160 km nie chciał iść, ale może to była przyczyna tego że lekko miałem zapchany kat
Awatar użytkownika
rabull
Posty: 131
Rejestracja: 2008-03-24 10:14
Galeria: viewtopic.php?t=13456
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: rabull »

moja 2 litrówka rozpędzała się do 210 km/h pod warunkiem ze lałem V-power i nie jechałem pod wiatr nie sądzę żeby miała jakieś ograniczenie :twisted:
probeII(96r) 2.5 24v
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10623
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

Amerykańskie wersje miały ograniczenie do 180 zaszyte w komputerze. Euro - nie.
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

rabull pisze:moja 2 litrówka rozpędzała się do 210 km/h pod warunkiem ze lałem V-power i nie jechałem pod wiatr nie sądzę żeby miała jakieś ograniczenie :twisted:
chyba z wiatrem i dołożonym żaglem :twisted:
:wink:

Pzdr. & c ya..
Obrazek
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Mój też spokojnie wyciąga 200 km/h, a do zamknięcia budzika jeszcze troszkę mocy zostaje. Więc nie jest tak źle.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
rabull
Posty: 131
Rejestracja: 2008-03-24 10:14
Galeria: viewtopic.php?t=13456
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: rabull »

chyba jasno napisałem że z wiatrem ?? :wink:
probeII(96r) 2.5 24v
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster »

rabull pisze:chyba jasno napisałem że z wiatrem ?? :wink:
no i jeszcze wywalić lusterka i założyć oponki o małych oporach toczenia to myślę że te 210km/h to jak najbardziej możliwe :)
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Nie wiem co w tym dziwnego. Scorpio(2.0 DOHC 16v) na czterech biegach leci 200km/h. Fakt ma silnik mocniejszy o 24KM, ale buda waży o prawie 400kg więcej, nie wspominając o aerodynamice :wink: Więc 200km/h dla Proba 2.0 powinno być jak najbardziej osiągalne :P
Let The Galaxy Burn....
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”