Ciśnienie oleju w probe 2,2 GT
Wie ktoś moze dlaczego dzieje się tak że wskażnik ciśnienia oleju dziwnie mi się zachowuje, nieraz ciśnienie pokazuje normalnie na literce O na skali ale bardzo rzadko a przeważnie wogóle się nie podnosi albo dochodzi do literki M i jak puszczam noge z gazu to spada ciśnienie na wskażniku. A jak dodaje to się podnosi ale też niewiele, po wymianie czyjnika na uzywany ale sprawny (kupiony od klubowicza) nic się nie zmieniło ! Co to może być ?
			
			
									
						
							Ford Probe I 92' 2.2 Gt
			
						- Maciucha
 - Posty: 1564
 - Rejestracja: 2004-08-26 22:11
 - Samochód: I GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=7836
 - Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
 - Kontakt:
 
Najprawdopodobniej masz niskie ciśnienie na magistrali olejowej. Czepiałbym się zaworka w pompie. Panewki raczej nie, bo jak piszesz czasem masz ciśnienie ok.Lukas23 pisze:Wie ktoś moze dlaczego dzieje się tak że wskażnik ciśnienia oleju dziwnie mi się zachowuje, nieraz ciśnienie pokazuje normalnie na literce O na skali ale bardzo rzadko a przeważnie wogóle się nie podnosi albo dochodzi do literki M i jak puszczam noge z gazu to spada ciśnienie na wskażniku. A jak dodaje to się podnosi ale też niewiele, po wymianie czyjnika na uzywany ale sprawny (kupiony od klubowicza) nic się nie zmieniło ! Co to może być ?
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
To zależy kiedy ma wskazówkę na literce O. Jeżeli na zimnym, nierozgrzanym silniku, to normalne. Mimo wszystko, ciśnienie zimnego silnika będzie zawsze wysokie. Gdy silnik się nagrzeje i wskazówka spadnie poniżej literki M, to już lipa. Cały czas mówię o biegu jałowym. Normalnym jest, że jak się jedzie i wciska gaz, to ciśnienie wzrasta.
			
			
									
						
							[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- Maciucha
 - Posty: 1564
 - Rejestracja: 2004-08-26 22:11
 - Samochód: I GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=7836
 - Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
 - Kontakt:
 
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Żółto - czerwony (Y/R)
Strona 60-2 (Instrument Cluster, Analog, GL/GT)
			
			
													Strona 60-2 (Instrument Cluster, Analog, GL/GT)
					Ostatnio zmieniony 2007-05-15 13:22 przez Robert, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Maciucha
 - Posty: 1564
 - Rejestracja: 2004-08-26 22:11
 - Samochód: I GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=7836
 - Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
 - Kontakt:
 
- guciek
 - Posty: 365
 - Rejestracja: 2006-05-16 23:19
 - Galeria: viewtopic.php?t=9590
 - Lokalizacja: Trzebinia
 
Panowie u mnie ukazał sie kolejny problem i nie wiem co jest nie tak.
Mianowicie kiedys cisnienie oleju mialem zawsze na literce N.
A teraz na zilnym silniku dochodzi miedzy O a N po rozgrzaniu silnika uczymuje sie na pozycji O gdy nim jezdze przycisne gaz spada na literke R gdy odpuszcze gaz lub chodzi na biegu jałowym to podnosi sie cisnienie do literki O.
Co mogło szczelic ??
			
			
									
						
							Mianowicie kiedys cisnienie oleju mialem zawsze na literce N.
A teraz na zilnym silniku dochodzi miedzy O a N po rozgrzaniu silnika uczymuje sie na pozycji O gdy nim jezdze przycisne gaz spada na literke R gdy odpuszcze gaz lub chodzi na biegu jałowym to podnosi sie cisnienie do literki O.
Co mogło szczelic ??
był Probe I 2,2  USA GL  
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
			
						on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
- guciek
 - Posty: 365
 - Rejestracja: 2006-05-16 23:19
 - Galeria: viewtopic.php?t=9590
 - Lokalizacja: Trzebinia
 
- Sebastian
 - Posty: 967
 - Rejestracja: 2005-09-12 16:14
 - Galeria: viewtopic.php?t=8692
 - Lokalizacja: Berlin
 
hello.
mam tu jedno pytanko co jesli o cisnienie oleju chodzi.
wskazowka podczas jazdy stoi na N, na jalowym spada tak na O-R jakos w te okolice, po przyspieszeniu znowu zakrywa N- to normalne...bo ktos mi mowil ze norma to wskazowka dokladnie na polowie, czyli na R. no i tak sie zastanawiam czy przypadkiem niemam za wysokiego cisnienia oleju, Nto juz koniec skali prawie.
  
 
pozdr
			
			
									
						
							mam tu jedno pytanko co jesli o cisnienie oleju chodzi.
wskazowka podczas jazdy stoi na N, na jalowym spada tak na O-R jakos w te okolice, po przyspieszeniu znowu zakrywa N- to normalne...bo ktos mi mowil ze norma to wskazowka dokladnie na polowie, czyli na R. no i tak sie zastanawiam czy przypadkiem niemam za wysokiego cisnienia oleju, Nto juz koniec skali prawie.
pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
			
						"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- Sebastian
 - Posty: 967
 - Rejestracja: 2005-09-12 16:14
 - Galeria: viewtopic.php?t=8692
 - Lokalizacja: Berlin
 
nooo to teraz przynajmniej moge spokojnie isc spac 
  
			
			
									
						
							"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
			
						"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
- domo
 - Posty: 745
 - Rejestracja: 2006-04-08 20:45
 - Galeria: viewtopic.php?t=11027
 - Lokalizacja: Gubin
 
a u mnie jak wejdzie na N to stoi i nie ma żadnych wachań
ani na jałowym ani podczas normalnej jazdy
tak ma być
			
			
									
						
							ani na jałowym ani podczas normalnej jazdy
tak ma być
Lecz nie skończyła się obława i nie śpią gończe psy
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
			
						I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Tak jest jak najbardziej gitSebastian pisze:hello.
mam tu jedno pytanko co jesli o cisnienie oleju chodzi.
wskazowka podczas jazdy stoi na N, na jalowym spada tak na O-R jakos w te okolice, po przyspieszeniu znowu zakrywa N- to normalne...bo ktos mi mowil ze norma to wskazowka dokladnie na polowie, czyli na R. no i tak sie zastanawiam czy przypadkiem niemam za wysokiego cisnienia oleju, Nto juz koniec skali prawie.![]()
![]()
pozdr
- davidlive
 - Posty: 2849
 - Rejestracja: 2006-07-30 13:29
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10466
 - Lokalizacja: Polaniec
 - Kontakt:
 
domownik pisze:a u mnie jak wejdzie na N to stoi i nie ma żadnych wachań
ani na jałowym ani podczas normalnej jazdy
tak ma być
na jałowym powinno schodzic mniej więcej do połowy skali.
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009 
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
			
						I JEST ZNOWU
- 
				marcpol
 - Posty: 89
 - Rejestracja: 2008-08-04 17:57
 - Galeria: viewtopic.php?t=14284
 
- davidlive
 - Posty: 2849
 - Rejestracja: 2006-07-30 13:29
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10466
 - Lokalizacja: Polaniec
 - Kontakt:
 
- 
				marcpol
 - Posty: 89
 - Rejestracja: 2008-08-04 17:57
 - Galeria: viewtopic.php?t=14284
 
- Lisiu
 - Klubowicz
 - Posty: 3616
 - Rejestracja: 2005-04-05 17:40
 - Samochód: Corvette C4 LT1
 - Galeria: viewtopic.php?t=6117
 - Lokalizacja: Sieraków
 
- 
				marcpol
 - Posty: 89
 - Rejestracja: 2008-08-04 17:57
 - Galeria: viewtopic.php?t=14284
 
Ok, wielkie dzięki, prawie wszystko jasne, czy pompa od wspomagania ma połączenie z układem smarowania silnika (może jest smarowana tym samym olejem)? W Probe, który kupiłem doszło do uszkodzenia pompy wspomagania, wykrzywiło się koło pasowe i wyleciał olej, nie wiem czy z silnika, jednak pali się kontrolka low oil, check engine i inne. I czy pompa wspomagania od Mazdy będzie ok?
			
			
									
						
										
						- davidlive
 - Posty: 2849
 - Rejestracja: 2006-07-30 13:29
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10466
 - Lokalizacja: Polaniec
 - Kontakt:
 
tak od mazdy będzie ok bo to te same silniki.
a co do tego smarowania to na 99% jestem pewien że pompa wspomagania nie ma nic do oleju silnikowego, to raczej wysoce mało prawdopodobne
			
			
									
						
							a co do tego smarowania to na 99% jestem pewien że pompa wspomagania nie ma nic do oleju silnikowego, to raczej wysoce mało prawdopodobne
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009 
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
			
						I JEST ZNOWU
- 
				marcpol
 - Posty: 89
 - Rejestracja: 2008-08-04 17:57
 - Galeria: viewtopic.php?t=14284
 

automat USA '90