probek gasnie.co sie dzieje
probek gasnie.co sie dzieje
witam.pojawil sie kolejny problem...robilem kilka miesiecy temu remont silnika( pierscienie,panewki,uszczelki..) zrobilem samochodem moze mniej wiecej 1000-1200km i sie zaczelo.. w bardzo upalny dzien podczas normalnej jazdy nagle probek zgasl... chcialem go od razu zapalic ale wlaczylo sie chyba jakies zabezpieczenie(tzw.odciecie zaplonu,podczas przekrcania kluczyka jest slychac rozrusznik ale obrototomierzu wskazowka nie "skacze",mialem juz tak jak poduszka silnika byla walnieta) ale do sedna sprawy jak zapale samochod to przy odkreconym korku chlodnicy widac ze w wodzie jest bialy osad a wokol glowicy jest olej.czyzby uszczelka zostala zle polozona przez mechanika?a moze poszedl blog(a moze glowica)? jak myslicie? zauwazylem ze mi z wtryskow paliwo ucieka (ale i tak caly czas jezdzilem na gazie)waz od chlodnicy jest bardzo twardy(i goracy oczywiscie)sciagnalem termostat ale tez gasnie. samochod jak ostygnie to zapala od sztycha. troche ciezko znosze humory proba i dojdzie do tego ze oddam go na zlom ale zal mi bo tyle nowych czesci kupilem,a ta awaria moze okazac sie kolejna drobnostka.. wrr..
Ostatnio zmieniony 2008-09-26 20:12 przez Xp, łącznie zmieniany 2 razy.
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
pusher1
A więc jeśli masz olej wokół głowicy to może to być od tego że nie została dobrze splanowana głowica i uszczelka przepuszcza..A jeśli chodzi o chłodnice to chyba masz kamień w niej,najprawdopodobniej poprzedni właściciel nie zadbał o nią prawidłowo i stąd ten osad..Są środki do czyszczenia tych osadów ale nie wiem na ile jest to skuteczne bo nie miałem z tym do czynienia..Może spróbuj zmienić płyn z dwa razy i może sie przepłuka..A co do gazu może ci się rozregulował i dlatego nie chce palić..pozdrawiam
Srebrne 2.2GT 92 ROK
Srebrne 2.2GT 92 ROK
Ostatnio zmieniony 2008-09-25 21:02 przez pusher1, łącznie zmieniany 1 raz.
2.2gt 92 rok
auto normalnie pali na gazie i benzynie,obroty nie faluja ...wszytsko idealnie...
ale wlasnie senk w tym ze jak juz silnik chwile pochodzi to gasnie..
moze jakies inne teorie?
jutro sprawdze kody bledow.
ale wlasnie senk w tym ze jak juz silnik chwile pochodzi to gasnie..
moze jakies inne teorie?
jutro sprawdze kody bledow.
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
pusher1
Jeśli chodzi o chłodnice to na pewno to jest kamień, olej koło głowicy to już wspominałem..A jeśli ci zapala normalnie chwile pochodzi i gaśnie to może coś z mieszanką nie tak....Najlepiej sprawdż kody błędów i wtedy będziemy wiedzieli na czym stoimy..pozdro.
Srebrne2,2GT 92 rok
Srebrne2,2GT 92 rok
2.2gt 92 rok
- Bendek
- Posty: 553
- Rejestracja: 2007-01-22 20:53
- Galeria: viewtopic.php?t=14998
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków
- mardan_pl
- Posty: 146
- Rejestracja: 2008-06-04 23:09
- Galeria: viewtopic.php?t=13863
- Lokalizacja: Środa Śląska - Wrocław
uszczelke i glowice (mam druga)wymienie. a jest taka mozliwosc ze auto gasnie z winy uszczelki czy glowicy?a moze mala ilosc oleju tak powoduje?
a niech ktos mi jeszcze napisze czy jak mam zrypany simering od strony pasazera to moze zalancza sie jakis czujnik ktory gasi auto?
a niech ktos mi jeszcze napisze czy jak mam zrypany simering od strony pasazera to moze zalancza sie jakis czujnik ktory gasi auto?
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nie wiem, czy akurat Osobliwości miał OLEY na myśli, ale - skoro Tobie to wisi - to ja też nie widzę powodu, by wątek wisiał w dziale technicznym.
Kilka porad dla nowego użytkownika ! pisze:5 -[/b] Pamiętaj, że zakładany temat, swoim tytułem ściśle musi określać to, co w nim znajdziemy oraz nigdy nie pisz SAMYMI WIELKIMI LITERAMI i staraj się nie używać zwrotów typu: "Pomocy...", "HELP...", "Mam problem...", czy też "Mam kłopot...". Jak również nie jest mile widziane nadmierne powielanie znaków "!", "?" i wszelkiego rodzaju ozdobników (np: !!!!! ????? <<<<< >>>>> *****, itp).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
wisiec to moze pranie na sznurku .nie mialem czasu(to chyba nic zlego) i nie doczytalem posta Oleya .prosze o przywrocenie tematu w odpowiednie miejsce.
ps.dziekuje Robercie za przkazanie mi tego w bardzo mily sposob.
ps.dziekuje Robercie za przkazanie mi tego w bardzo mily sposob.
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km