Sieger pisze:No a jak już będzie błyszczał to tankuj i na Pabianice na mały spocik, 160 km to 2 godziny jazdy i jesteś Wtedy porobimy fotki z innymi zaprzyjaźnionymi Probkami
Chętnie Was odwiedzę jak skończę przynajmniej te podstawowe naprawy.
Dee Jay pisze:Ale rocznik to 93. Daj foty wnętrza i co masz z wyposażenia
Tak, wiem że rocznikowo to '93 ale wg. dokumentów '94
Fotki wnętrza może uda mi się zrobić w weekend. W tygodniu, na dworzu jest jeszcze ciemno jak wychodzę do pracy a jak wracam to już jest ciemno, więc fotek nie da rady zrobić.
Generalnie we wnętrzu nie ma co podziwiać. Radio jest jakieś chyba właśnie z lat 90 - Blaupunkt kasetowy. Nawet nie ma żadnego wyświetlacza - nie wiem jak to ustawić, więc nawet nie mam jak radyjka posłuchać. Poza uszkodzoną "ramką konsoli centralnej" i brakiem lusterka wstecznego wnętrze jest w idealnym stanie. Nawet gałka zmiany biegów jest tylko lekko pościerana, prawdopodobnie od obrączki poprzedniego właściciela (podobnie mi się pościerało w Renault Megane z 2003r, z przebiegiem ok. 90 000). Tapicerka wygląda jak nowa, przyciski do sterowania szybami nie są powycierane, skóra na kierownicy również bez wyraźnych śladów zużycia. Im dłużej obserwuję różne szczegóły to tym bardziej zaczynam wierzyć, że ten przebieg z licznika jest prawdziwy (ok. 141 000). Pod maską znalazłem przyczepioną kartkę z niemieckiego serwisu. Zapisany jest na niej przebieg ok. 127000km w marcu 2007r. i podany termin kolejnej wymiany oleju na marzec 2008 albo przy 142000km przebiegu. Zobaczymy co powie mechanik w warsztacie.
Jak już wcześniej pisałem, cały czas trzymam kasę i nic do Proba nie kupuję (poza kilkoma drobiazgami), bo nie chciałbym żeby mi zabrakło na ewentualną naprawę silnika. Boję się trochę o to co może być przyczyną niskiego ciśnienia oleju. Przy uruchomionym silniku, na luzie wskaźnik ciśnienia znajduje się poniżej napisu NORMAL a w trakcie jazdy w okolicy literki A. Z tego co wyczytałem na forum to nie są to prawidłowe wskazania.
Narazie staram się nie jeździć jak nie muszę a jak już jadę to z prędkościami w okolicach 80km/h. Nie chciałbym pogorszyć sprawy, przed wizytą u mechanika.
Mój plan prac na weekend:
1. polerowanie lakieru,
2. zerwanie tego śmiesznego emblematu V6 i zastąpienie go oryginalnym 24V,
3. usunięcie naklejki "Bitte ein Bit" nie wiem co to znaczy ale mnie drażni. Będzie trochę drapania ale zejdzie - już próbowałem,
4. montaż lusterka wstecznego (o ile zdąży do mnie dotrzeć od 2Ya),
5. wymiana żarówek w przednich lampach. Kupiłem komplet Philipsa Blue Vision albo VisionPlus - zostawiłem w samochodzie i teraz nie jestem pewny które kupiłem
Jak uda mi się zrealizować ten plan to będę zadowolony.