KTO SIE PODEJMIE?????
KTO SIE PODEJMIE?????
Witam mam mały ale niezbyt tani problemik: mój nowy silniczek chodzi wprawdzie oki- nie dymi nie bierze za duzo oleju (około litra na 4000 km) ale po pierwsze nawet przy spokojnej jezdzie w mieście za 50 PLN (3,89/litr)moge przejechac zaledwie 50 mil i to nie zawsze mi sie udaje, na trasie jest niewiele lepiej,
a po drugie do tego czsem czuje ze nie ciągnie a czsem jest wszystko oki jesli chodzi o moc .
no i po trzecie żadko ale zdaża sie ze zapala sie kontrolka chek engine, jezeli wtedy wyłaczę zapłon i włączę spowrotem gaśnie.
Jeżeli ktoś z Was czuje sie na siłach i mógłby mi pomóc to chetnie bym do niego przyjechał i może coś by poradził na mój problem bo tu w Kaliszu nie ma tkich magików którzy znają na tyle dobrze probiaki.(a dosyć mam jazdy od jednego do drugiego i każdy coś tam niby poprawia ale nie daje to żadnych efektów) Oczywiście nie chce nic za darmo!!! Pozdrawiam i z góry dzięki!!!!!
a po drugie do tego czsem czuje ze nie ciągnie a czsem jest wszystko oki jesli chodzi o moc .
no i po trzecie żadko ale zdaża sie ze zapala sie kontrolka chek engine, jezeli wtedy wyłaczę zapłon i włączę spowrotem gaśnie.
Jeżeli ktoś z Was czuje sie na siłach i mógłby mi pomóc to chetnie bym do niego przyjechał i może coś by poradził na mój problem bo tu w Kaliszu nie ma tkich magików którzy znają na tyle dobrze probiaki.(a dosyć mam jazdy od jednego do drugiego i każdy coś tam niby poprawia ale nie daje to żadnych efektów) Oczywiście nie chce nic za darmo!!! Pozdrawiam i z góry dzięki!!!!!
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
gg- 3006867
Jest to jakiś trop ale boje sie ze to cos wiecej, dlatego tez jestem sklonny przejechac nawet kilkadziesiat no do 250 km zeby ktos z pojeciem o tym autku go zdiagnozowal i ustawil wszystko raz a porzadnie!!!!!!
potrzebuje tylko ochotnika,no kogos kto to lubi i za jakies rozssadne pieniazki moglby poswiecic troszke czasu mojemu probaskowi.
potrzebuje tylko ochotnika,no kogos kto to lubi i za jakies rozssadne pieniazki moglby poswiecic troszke czasu mojemu probaskowi.
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
gg- 3006867
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
1 mila drogowa to 1.63 kilometra, a niestety moj probiaczek przy bardzo spokojnej jezdzie bierze najmniej 16 w miescie i okolo 15 w trasie , a jak zaczynam jezdzic tak jak lubie to za 50 pln nie moge nawet 30 mil zrobic a to juz przegiecie chyba, i chociaz generalnie uwazam ze nie po to kupilem sportowe autko zeby na gazie jezdzic to zaczynam rozumiec dlaczego niektorzy tak sobie chwala gaz w aucie!!!!!!!
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
gg- 3006867
1 mila drogowa to 1.63 kilometra, a niestety moj probiaczek przy bardzo spokojnej jezdzie bierze najmniej 16 w miescie i okolo 15 w trasie , a jak zaczynam jezdzic tak jak lubie to za 50 pln nie moge nawet 30 mil zrobic a to juz przegiecie chyba, i chociaz generalnie uwazam ze nie po to kupilem sportowe autko zeby na gazie jezdzic to zaczynam rozumiec dlaczego niektorzy tak sobie chwala gaz w aucie!!!!!!!
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
gg- 3006867
- propaganda
- Posty: 282
- Rejestracja: 2003-08-01 13:20
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Stara Miłosna
- Kontakt:
Po pierwsze pytanie, czy komputerek nie przełącza Ci się w tryb awaryjny?
Chyba zwykle powoduje to olanie przez komp czujników i dowala Ci full benzyny.
Mój właśnie też pali ok 16l benzyny, a LPG mniej.
Myślałem, że to EGR, bo był zdjęty (długa historia), ale go założyłem i dalej czasem zapala mi się check engine, ale może to sondy.
Sprawdź sobie błędy znanym i lubianym sposobem zwarcia pewnych pinów i obserwowania lampki check engine. Na stronie Greyga chyba co nieco o tym jest. Będziesz wiedział o co mu chodzi(silniczkowi).Albo coś innego, ale tu już można spekulować. Zobacz jakie masz błędy i pisz
Chyba zwykle powoduje to olanie przez komp czujników i dowala Ci full benzyny.
Mój właśnie też pali ok 16l benzyny, a LPG mniej.
Myślałem, że to EGR, bo był zdjęty (długa historia), ale go założyłem i dalej czasem zapala mi się check engine, ale może to sondy.
Sprawdź sobie błędy znanym i lubianym sposobem zwarcia pewnych pinów i obserwowania lampki check engine. Na stronie Greyga chyba co nieco o tym jest. Będziesz wiedział o co mu chodzi(silniczkowi).Albo coś innego, ale tu już można spekulować. Zobacz jakie masz błędy i pisz
Ostatnio zmieniony 2004-06-15 23:37 przez propaganda, łącznie zmieniany 1 raz.
Andrzej
Black Metalic Probe2 24V
Black Metalic Probe2 24V
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
mam gaz ale chodzi sportowo nie ma duzej straty mocy :p przynajmniej tak mi sie zdaje bo nie jest ona odczuwalna dotkliwie ;P czuc to troche na 5 biegu ale nawet na gazie licznika brakuej ;D
cóz ukrywac nie umiem jezdzic powoli ;( ten gaz to dla mnie wybawienie bo na benzynie kieeszenie puste były ;P jak nalałem za 60zł to zrobilem gdzies kolo 120 km a na gazie za tyle samo robie 240km jest róznica ?? oczywiscie przy ciezkiej nodze ;d
cóz ukrywac nie umiem jezdzic powoli ;( ten gaz to dla mnie wybawienie bo na benzynie kieeszenie puste były ;P jak nalałem za 60zł to zrobilem gdzies kolo 120 km a na gazie za tyle samo robie 240km jest róznica ?? oczywiscie przy ciezkiej nodze ;d
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- propaganda
- Posty: 282
- Rejestracja: 2003-08-01 13:20
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Stara Miłosna
- Kontakt:
Mi gazu pali 15 w mieście, poza nawet 16 przy średniej prędkości 170 ale raz udało mi się spalić 11,5 poprostu byłem powalony. Albo to był dobry gaz z jakiejś stacji z cholernie drogim niemieckim gazem, albo poprostu jazda 90-120 wyprzedzając ciężarówki jest ekonomiczna.
Napewno jedna sonda jest troche padnięta i na wolnych obrotach staje na dłuższy czas, stąd może spore spalanie w mieście. Ta druga liczba to wiadomo skąd się bierze...
Poza tym z moim gazem... to u... nie jeden problem był(w czwartek biorą go na warsztat, bo padł już całkiem - LPG oczywiście). Dlatego odczuwam teraz spalanie na benzynie
Napewno jedna sonda jest troche padnięta i na wolnych obrotach staje na dłuższy czas, stąd może spore spalanie w mieście. Ta druga liczba to wiadomo skąd się bierze...
Poza tym z moim gazem... to u... nie jeden problem był(w czwartek biorą go na warsztat, bo padł już całkiem - LPG oczywiście). Dlatego odczuwam teraz spalanie na benzynie
Andrzej
Black Metalic Probe2 24V
Black Metalic Probe2 24V
- propaganda
- Posty: 282
- Rejestracja: 2003-08-01 13:20
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Stara Miłosna
- Kontakt:
Wracając do PROBElemu Robercika... najpierw zresetuj komputer, przejedź się i sprawdź błędy, żeby wyeliminować stare.... Albo najlepiej sprawdź raz, a potem 2-gi po zresetowaniu. Chyba wystarczy odłączyć akumulator na kilka minut. Życzę powodzenia. Jak Ci się zapala Check Engine, to napewno masz jakieś błędy, a jakie to już musisz sprawdzić sam
Andrzej
Black Metalic Probe2 24V
Black Metalic Probe2 24V
Komp zapala mi sie raz kiedys ale tak jak juz wczesniej mowilem gasnie po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu zaplonu, dlatego tez nie wiem czy blad ktory chwycil na chwilke bedzie gdzies do odczytania, mysle ze on sam sie wykasowywuje? a kompa resetowalem juz przez odlaczenie klemy na kilka minut i chodzi tak samo raz ciagnie jak trzeba a innym razem tak jak by ktos ze dwa cylindry mu wylaczyl, w kazdym razie jest to mocno odczuwalane. Na dodatek jak mu mocniej przegazuje na luzie to strasznie smierdzi paliwem(no i ma ogromne spalanie).propaganda pisze:Wracając do PROBElemu Robercika... najpierw zresetuj komputer, przejedź się i sprawdź błędy, żeby wyeliminować stare.... Albo najlepiej sprawdź raz, a potem 2-gi po zresetowaniu. Chyba wystarczy odłączyć akumulator na kilka minut. Życzę powodzenia. Jak Ci się zapala Check Engine, to napewno masz jakieś błędy, a jakie to już musisz sprawdzić sam
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
gg- 3006867
- propaganda
- Posty: 282
- Rejestracja: 2003-08-01 13:20
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Stara Miłosna
- Kontakt:
Nie pękaj Komputer zapamiętuje błędy! Ja mam to samo!!!! Śmierdzi benzyną i spala jak głupi, bo podaje za bogatę mieszankę, wiec albo sondy padły albo coś innego, co powoduje przełączenie w tryb awaryjny. Zapala mi się tylko czasem Check Engine, ale i tak pali jak głupi! Ale wcześniej się z tym nie bawiłem, bo jeździłem na LPG(co z tego, że dużo pali)- teraz padło, więc się tym też zainteresowałem. Poprostu sprawdź te błędy. Odłączenie klemy nie resetuje kompa, ale chyba zapamiętane błędy, tak przynajmniej mi się wydaje, a o to chodzi, żeby nie zczytać jakichś starych.Robercik pisze: Komp zapala mi sie raz kiedys ale tak jak juz wczesniej mowilem gasnie po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu zaplonu, dlatego tez nie wiem czy blad ktory chwycil na chwilke bedzie gdzies do odczytania, mysle ze on sam sie wykasowywuje? a kompa resetowalem juz przez odlaczenie klemy na kilka minut i chodzi tak samo raz ciagnie jak trzeba a innym razem tak jak by ktos ze dwa cylindry mu wylaczyl, w kazdym razie jest to mocno odczuwalane. Na dodatek jak mu mocniej przegazuje na luzie to strasznie smierdzi paliwem(no i ma ogromne spalanie).
DObra.. .żeby nie było niedomówień, dlaczego tak się upieram, bo MAM TO SAMO! A poza tym to wcześniej palił mi relatywnie normalnie, dopóki nie odłączyłem EGRa, bo na gazie coś się piep... . Tak czy siak, założyłem go z powrotem i dalej od cholery chla... albo 1. źle jest załorzony 2. padły sondy - bo takie błędy miałem ze zdjętym egrem(sondy i EGR).
Na razie nie mam czasu tego sprawdzić.
A... jeszcze przegapiłem twoją uwagę, że jakby odłączył 2 cylindry, to rzeczywiście może być sonda, są 2 , wystarczy że 1-na świruje i na jednym rzędzie dostaje za bogatą mieszankę, jak komp się przełączy w tryb awaryjny, to olewa obie i zaczyna być ok.... ale sprawdź te błędy, to Ci powie, co ew. jeszcze. Jak tylko wypisze sondy, to masz problem rozwiązany.
Oczywiście jak chcesz to wymień obie sondy, może będzie OK, ale po co...
Najlepiej sprawdzić to jakimś czułym urządzeniem mierzącym zmiany napięcia... a o tym to poszukaj na forum. Ja nie jestem zwolennikiem wymiany czego popadnie.
Andrzej
Black Metalic Probe2 24V
Black Metalic Probe2 24V
- propaganda
- Posty: 282
- Rejestracja: 2003-08-01 13:20
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Stara Miłosna
- Kontakt:
No, tak, ale po jakim mieście Po W-wie raczej by Ci tyle nie spalił, ale fakt faktem, że u mnie powinien mniej niż 15l, a to z tego powodu, że jedna sonda na wolnych obrotach poprostu staje... No i pytanie jak jeździsz... ale wynik 10-9,5 na LPG na trasie jadąc ok 110 jest rzeczywiście dobry... Jak masz taki wynik przy średniej ze 160 to aż mi się nie chce wierzyc. Szkoda, że masz tego elektryka w PoznaniuKonrad pisze:U mnie bierze 12 gazu po mieście i jeszcze mi sie wydaje ze duzo, na trasie 10 - 9,5.
Andrzej
Black Metalic Probe2 24V
Black Metalic Probe2 24V
1. po Poznaniupropaganda pisze: No, tak, ale po jakim mieście Po W-wie raczej by Ci tyle nie spalił, ale fakt faktem, że u mnie powinien mniej niż 15l, a to z tego powodu, że jedna sonda na wolnych obrotach poprostu staje... No i pytanie jak jeździsz... ale wynik 10-9,5 na LPG na trasie jadąc ok 110 jest rzeczywiście dobry... Jak masz taki wynik przy średniej ze 160 to aż mi się nie chce wierzyc. Szkoda, że masz tego elektryka w Poznaniu
2. 10 l/100 jadąc 150 - 170
i pracuje nad tym zeby jeszcze mniej palił
- uwaga dla tych co mają gaz - parownik (membrana w parowniku) pracuje ok do około 60 000 km, potem się robi twarda i zle dawkuje gaz
- propaganda
- Posty: 282
- Rejestracja: 2003-08-01 13:20
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Stara Miłosna
- Kontakt: