ŚWIATŁA

BLACK PROBE
Klubowicz
Posty: 394
Rejestracja: 2002-09-03 20:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Nowy Sącz

ŚWIATŁA

Post autor: BLACK PROBE »

Czy w waszych probaskach można zostawić podniesione światła ale żeby były wyłączone ??
Gdy miałem probaska z 1989 r. nie było z tym żadnego problemu, natomiast teraz w II gen. nie mogę tego zrobić. Nie mam ani świateł postojowych ani halogenów. Przy pierwszym przekręceniu włączają się tylko postojowe tylne a przy drugim podnoszą się przednie reflektory ale nie mogę ich zostawić podniesionych żeby były wyłączone - a jest to problem nawet przy zmianie żarówki (wiem można bezpiecznik wypiąć - ale po co się nimi bawić)
Gość

światła

Post autor: Gość »

U mnie w 2,5 93 jest przełącznik który podnosi światła nie zapalone. W poprzednim 2.0 94 nie było tego.
Dave TDi
Posty: 18
Rejestracja: 2002-10-03 21:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Dave TDi »

Ja mam 2.0 z 94 i nie mozna zostawic swiatel na gorze ale po pierwszym przekreceniu pokretla zapalaja sie postojowe ktore sa umieszczone tam gdzie kierunkowskazy a lefrektory na dole sluza jako 'dlugie' czyli mozna je wlaczyc dopiero gdy wlaczymy swiatla. Wlaczamy je przesuwajac dzwigienke kierunkowskazow do przodu. Pozdrawiam.
Dave TDi
Awatar użytkownika
alex
Posty: 402
Rejestracja: 2002-10-02 11:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Outside Pl

Post autor: alex »

u mnie 2,5 97' nie ma tego wlacznika pod radiem natomiast wlaczajac dlugie zapalaja sie halogeny w zderzaku .......
gość

światła

Post autor: gość »

Halogeny w zderzaku powinny sę zapalać z przełącznika pod radiem i na długich powinny gasnąć. ?
Gość

Post autor: Gość »

Tak właśnie Gość ma rację piąty przycisk pod radiem służy do zapalania halogenów. :lol:
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

Hej Black!
Jest z tego wyjście :)
Jest pod maską pokrętło do podnoszenia ręcznego świateł.
Podnieś maskę, pokrętłem podnieś światło, zmień żarówkę, a później pokrętłem schowaj światło.
Proste i przyjemne :)
pozdrawiam
Probe24V

Post autor: Probe24V »

jak by tego wlacznika nie bylo to bym to tak zrobil:

wloncz swiatla pozycyjne, otwosz maske, tam gdzie sa pespieczniki wycongni bespiecznik "RETRA" i wyloncz swiatla. wteda mozesz wymienic zaruwki a potem wystarczy tylko bestpiecznir RETRA wsadzic i to bylo wszystko!

Pozdrowienia z berlina!
Gość

Post autor: Gość »

Z tego co wiem to tylko rocznik 93 ma ten przycisk pod radiem ktory otwiera swiatla i jest on na konsoli pod radiem, Natomiast pozniejsze roczniki nie maja tego. Nie wiem jak europejskie edycjie bo ja mam kanadyjska i po zapaleniu auta halogeny mi sie wlanczaja a jak zapale swiatla mijania to gasna dopuki nie wcisne przycisku pod radiem ktory je uruchamia.
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

wszyscy maja problem z zostawieniem swiatel niezapalonych w gorze a ja przez pol roku bujalem sie z podniesionymi bo nie moglem opuscic (jakas awaryjka). teraz moge. ehhh. ludziom sie nie dogodzi :lol: :P :wink:
amra 2.5 94 V6 24V
Józef

Post autor: Józef »

Co do swiatel ja mam klopot :cry: taki ze nie idzie otworzyc ani zamknac reflektorow moze ktos wie co sie stalo????
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

odnawiam temat bo zauwazylem w czwartek dziwna rzecz - swiatla mi sie nie chca podnosic ale od razu ale np. po kilku minutach lub po kilku kilometrach. jak stoje na luzie to slychac czasem brzeczyk silniczkow ale sie nie podnosza. a potem nagle sie podniosa???? no i jeszcze jeden objaw - w tym czasie nie osusza mi powietrza, zaczyna parowac w samochodzie. a jak sie podniosa to osuszanie znowu zaczyna dzialac.
od niedzieli znowu jest wszystko w porzadku. choc raz znowu sie zacielo. czy jest to moze przyczyna zwarcia na przewodach, zawilgocenie, bezpiecznik czy 100 innych powodow. a moze jak od 1 marca mozna jezdzic bez swiatel to probe ma wbudowany komp i sam nie chce podnosic swiatel? :D
amra 2.5 94 V6 24V
Józef

Post autor: Józef »

Na poczatku siamanko :D
U mnie w 2.0 94r jest na konsoli nacisk po ktorym swiatla sie podnosza :D
Gość

Post autor: Gość »

amra pisze:odnawiam temat bo zauwazylem w czwartek dziwna rzecz - swiatla mi sie nie chca podnosic
pisałem gdzieś już o tym,u mnie objawem zacinania się świateł(jednej lampy)była rdza na wirniku ,oczyściłem drobnym papierem ściernym ,nasmarowałem wd-40 przy okazji ten sam zabieg zrobiłem z drugą lampą, gdy natomiast dwie naraz dziwnie się zachowują tu bym stawiał na bezpiecznik ,bądż na przełącznik świateł
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

ale dlaczego jednoczesnie paruje mi w samochodzie????
amra 2.5 94 V6 24V
Gość

Post autor: Gość »

Byc moze swiatla robaia jakies spiecie i kiedy nie dzialaja nie dziala tez dmuchawa nawiewu lub klima. W drugiej generacji jest tak ze jak dasz nawiew na szyba to klima wlacza sie automatycznie. A moze to faktycznie niekontaktuje bedpiecznik ktory jest od swiatel i rownoczesnie od dmuchawy lub klimy ???
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

znalazlem na www.performanceprobe.com opis bezpiecznikow. dzis sie nimi pobawie.
amra 2.5 94 V6 24V
Gość

Post autor: Gość »

Sale malejkum! U mnie ze światłami wszystko w porząsiu tylko jak są podniesione to co jakiś czas (co 2 - 3 min.) brzęczy przez ok. 2 sekundy silnik którejś lampy. Co to może być?

Robert
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

u mnie tez cos takiego zaobserwowalem
amra 2.5 94 V6 24V
Gość

Post autor: Gość »

jeżeli odgłos pochodzi od siłownika podnoszenia lamp mozesz mieć żle ustawoną prowadnice, lampa nie wychodzi do końca a silnik dalej pracuje
a może być druga niespodzianka silniczek od regulacji kąta lampy ,coś się u mnie działo z pokrętłem na konsoli ,poziomy 1 2 3 ,jak ustawiłem pomiedzy 1 a 2 lub 2 a 3 wtedy był spokuj ,aż wkońcu szlak trafił i oba mechanizmy się zjarały,sprawdzałem na krótko pod żaróweczke i wszystko jest git to znaczy do łączenia z mechanizmem (idzie kostka z trzema przewodami)
nawet po rozebraniu tego badziewia sam silniczek działa ale musiał się spalić jakiś układ bądz dioda prostownicza na widok której pan ze sklepu elektronicznego osłupiał ,chyba zamówie sobie z japoni :twisted:

jeszcze ciekawostka po zwarciu dwóch przewodów które są w kostce do regulacji kąta zaczeły mi się podnosić i chować lampy :shock:
Ostatnio zmieniony 2003-03-12 16:35 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

a gdzie mozna kupic bezpieczniki do probasa, oczywiscie mowie o tych nietypowych. bo te zwykle to przeciez na kazdej stacji benzynowej. czy sa jakies problemy z dostaniem.
amra 2.5 94 V6 24V
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Na jesieni też zaczęły mi bzykać silniczki regulacji konta, zauważyłem że gdy dotknę kółeczka regulacyjnego to bzykają, przestały gdy poruszałem kółeczkiem regulacyjnym w te i wewte :P
Poprostu styki zaśniedziały.
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

W styczniu miałem taki efekt, ze jedno ze świateł nie podnosiło mi się do końca. Najpierw użyłem osławionego WD40 i pomogło na dwa dni. Potem specjalnego smaru silikonowego w sprayu. To pomogło na trochę dłużej. Ostatecznie kupiłem jakiś płyn o właściwościach WD40 ale tańszy i ponoć lepszy. Qrcze nie pamiętam nazwy, a zostawiłem go teraz w samochodzie - czarny pojemnik - jutro tutaj dopisze nazwe. I pomogło chyba na zawsze :)
MiB
Posty: 49
Rejestracja: 2003-02-08 20:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Łańcut - Quot;okolice Quot;

Post autor: MiB »

asdero pisze: Qrcze nie pamiętam nazwy, a zostawiłem go teraz w samochodzie - czarny pojemnik - jutro tutaj dopisze nazwe. I pomogło chyba na zawsze :)
Xeramic - X40
Ceramic Multi Protection.

Wypiera wodę, posiada własności smarujące, nie paruje ze względu na pozostawienie warstwy ceramicznej, zmniejsza tarcie, super konserwuje :lol:
Kuchnia - ale reklamę robie a nie powinienem - lecz zapewne już dziś nie jedna osoba się z tym zgodzi.
Środek jest faktycznie dobry.
Pozdrawiam
MenInBlack
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

O! Właśnie, o to mi chodziło.
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”