 
 Heh, ciekawa teoria.
A co z autami, które stoją z "normalnie" otwartymi światłami w półtora-godzinnym korku?
Te się nie przegrzewają?
 
  
   
  


 
   
   
   
    O ile dobrze pamiętam, jakiś czas temu był taki schemat na forum(prawdopodobnie:), ale teraz nie mogę tego znaleźć
   O ile dobrze pamiętam, jakiś czas temu był taki schemat na forum(prawdopodobnie:), ale teraz nie mogę tego znaleźć  
   
   A zamierzam się zabrać za taką małą modyfikację
  A zamierzam się zabrać za taką małą modyfikację  
  
 
   
   , i chciałbym mieć owy shcemacik przed oczyma
  , i chciałbym mieć owy shcemacik przed oczyma  
   

 
   , byle furki nie zjarać
  , byle furki nie zjarać  
  
Proste :Kambelini pisze:Witam!!!
Czy ktoś łaskawie mógłby wstawić jakiś schemacik jak zrobić ŚPIOCHA

 
   ....... ale z rana już się tym zająłem...... i wszystko elegancko działa
  ....... ale z rana już się tym zająłem...... i wszystko elegancko działa  pare minutek roboty(a myślełem, że bedzie gorzej)
  pare minutek roboty(a myślełem, że bedzie gorzej) 
 
  

 
   koszta kolo 100-150 zł Przy wykonaniu profi
  koszta kolo 100-150 zł Przy wykonaniu profi   Myślę że dam rade stworzyć schemat ze śpiochem na przekaźnikach
 Myślę że dam rade stworzyć schemat ze śpiochem na przekaźnikach  
Jakbyś zastosował przełącznik taki jak ze schematu który wrzuciłem , to byś nie musiał wciskać na refleksMardok pisze:denerwuje mnie to wciskanie na refleks,
 . Parę razy poćwiczyć i sprawa rozwiązania . A nic nowego do tematu nie wnosisz bo o podobnych próbach jest całe mnóstwo postów ...
 . Parę razy poćwiczyć i sprawa rozwiązania . A nic nowego do tematu nie wnosisz bo o podobnych próbach jest całe mnóstwo postów ... 

 poszło bardzo łatwo ale nie założyłem bezpiecznika czy to bardzo źle
  poszło bardzo łatwo ale nie założyłem bezpiecznika czy to bardzo źle 

 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgradeJak nie jest omijany?Robert pisze:Bez przesady - przecież oryginalny bezpiecznik (RETRA) nie jest w żaden sposób omijany, więc spali się on.
 
 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgradeI u mnie ta wersja działa do tej pory.Robert pisze:Zawsze byłem za tą prostszą wersją śpiocha - nic nie omijasz, tylko wyjmujesz bezpiecznik i chowasz do kieszeni.
 
  Powaga.
 Powaga.