squad - po ch ci tunel? ty nie masz 900hp pod maska i ty nie potrzebowac odpowiedniego docisku do podloza... masz tylko proba ktory w porywie osiagnie 250 hp ale wiaze sie to ze zmienionymi mapami, modyfikacja eca, wiekszymi wtryskami, mocniejsza pompa, szlifem glowicy, modyfikacjami wydechu i dolotu, zwiekszeniem sprezania, wymiana polowy serducha bo masz je minimum 12 letnie co nie wplywa na wydajnopsc i wytrzymalosc najlepiej... (moze cos pominalem ale mam nadzieje ze chwytasz..) - tak wiec najpierw sobie za to zaplac a potem mysl czy przy 250 hp potrzeba aby ci autko do gruntu dociskalo, czy powietrze oplywalo cie jak najergonomiczniej... to tyle na temat zasadnosci jakis tuneli...
co do wielkosci spoilerka to w przypadku tak wolnego auta jak probe i z i tak juz zwalonym wspolczynnikiem oporu mozesz sobie walic nawet deske do prasowania - liczyc sie beda tylko wzgledy estetyczne...
powodzenia w doborze spoilerka
michal - nie wiem co ty kombinujesz... zakladasz sprezyny obnizajace,
zalatwiasz sciagacz do mcpersonow od znajomego, zakladasz amory, na fele zakladasz slicki i juz niemalze szorujesz katem po jezdni.. nie ma co kombinowac - 3a qpowac ;p