Zamieściłem link do projektu z doładowanym Civikiem, więc chyba da się to zrobić bez większych trudności, a przyrost mocy na prawdę duży. Problemów z wyosiowaniem i tp. nie skomentuje. Turbinę pewnie wystarczy przywiązać na sznurku za autem i będzie działać
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Co do wzmacniania (zakucia)silnika - powtórzę to, co powiedział koleś z Auto-Jaksy, a chyba na mazdach zna się jak mało kto:
Silnik 2.0 mazdy ma duży zapas.
Wystarczy porównać moc przy podobnych pojemnościach. Weźcie pod uwagę, ze większość 2-litrówek na 16 zaworach osiąga ok 150KM, a mazda ma tylko 116. Uważacie, ze silnik w Cali 16V jest fabrycznie zakuty
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Mało tego Michalczyk (Auto-Jaksa) powiedział, że to jeden z najtrwalszych i najmniej awaryjnych silników Mazdy
Kiedy po wypadku pierwszym Probkiem zapytałem go co sądzi o 2.5 V6 Mazdy, skomentował to ironicznym uśmiechem i słowami, których nie będę powtarzał, by znów nie wywoływać burzy. Dlatego powtórnie kupiłem 2.0.
Reasumując: jeżeli stary technologicznie silnik np w Cali 2.0 16 V chodzi bezproblemowo generując 150KM, to o wiele lepszy, nowszy i trwalszy silnik mazdy bezproblemowo zniesie ok 170 KM.