...tylko gumówkęAstro pisze:Dee - jeśli chcesz więcej jak -30mm to nie masz co kupować Jamexów.
Taxon
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Taxon
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade

'89 2.0 Turbo downgrade- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Taxon
Astro ale ja wcale nie chcę Jamexów zakładać

Lepiej brzeszczota. Nie tylko obniżę auto ale też koszty..tylko gumówkę
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
He he he....takie były początki tuningu. Poza tym najprostsze rozwiązania są najlepsze.
A tak poważnie, to nie wiem, czy jest sens obniżania bardziej niż 3 cm w aucie do codziennej jazdy. Tak jak teraz jest OK - jak już pisałem auto nie straciło na komforcie, a zyskało na zakrętach
A tak poważnie, to nie wiem, czy jest sens obniżania bardziej niż 3 cm w aucie do codziennej jazdy. Tak jak teraz jest OK - jak już pisałem auto nie straciło na komforcie, a zyskało na zakrętach
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Taxon
Taxon masz jakieś zdjęcia z profilu z przed i po glebie bo na te od astro się raczej nie doczekam 
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
Niestety takich typowych profili nie mam, a faktycznie można było walnąć.
Poza tym zgodnie z tym, co powiedział mi mechanior - samochód tak definitywnie"opadł" dopiero po dłuższym czasie.
Poza tym zgodnie z tym, co powiedział mi mechanior - samochód tak definitywnie"opadł" dopiero po dłuższym czasie.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- mario88
- Posty: 152
- Rejestracja: 2007-11-14 11:57
- Samochód: Ford Probe 2.5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=12865
- Lokalizacja: Świecie
Re: Taxon
Witam fajne autko konkretny felunek:) xDD, u mnie mam jamexy autko przy pierwszym założeniu wydawało sie wyższe niz seria, po jakimś czasie opadło i jest o wiele niżej na przodzie. tył raczej nie opadł, moze minimalnie. jesli ktoś chce wiecej niz -30mm to jamexy odpadają. na ebay.de są zawieszenia na gwincie czasami po dobrych pieniądzach.
FORD PROBE 2.5 V6 24V
Audi A6 Avant Quattro 2.5 V6 TDi S-line
Audi A3 1.9 Tdi 130ps
Pontiac Firebird 91 5.7 V8
Audi A6 Avant Quattro 2.5 V6 TDi S-line
Audi A3 1.9 Tdi 130ps
Pontiac Firebird 91 5.7 V8
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
Tył raczej nie ma prawa opaść, bo sprężyny tylne w przeciwieństwie do przednich - mają więcej zwojów niż seria. Dzięki temu są twardsze i autko lepiej się trzyma.
Przód tak jak mówisz - opada po pewnym czasie. Opuszczanie bardziej progresywne nie ma sensu, bo nie da się jeździć. Tym bardziej jak ktoś ma większe fele i szerszy kapeć.
-- dodano 2009-10-14 11:32 --
Wrzuciłem parę fotek mojego nowego dupowozu. W miarę modyfikacji będę wszystkie dokumentował.
Pozdrawiam
Przód tak jak mówisz - opada po pewnym czasie. Opuszczanie bardziej progresywne nie ma sensu, bo nie da się jeździć. Tym bardziej jak ktoś ma większe fele i szerszy kapeć.
-- dodano 2009-10-14 11:32 --
Wrzuciłem parę fotek mojego nowego dupowozu. W miarę modyfikacji będę wszystkie dokumentował.
Pozdrawiam
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: Taxon
A ja miałem już okazję na żywo zobaczyc tego Cougara i powiem, że nawet fajnie się prezentuje, w końcu to następca De-generacji
. Śmigałem takim kiedyś w Gran Tourismo na psie
. Taxon dawaj więcej fotek i pokaż jak w środku wygląda. 
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taxon
No to czas na pierwsze naprawy
i związane z tym mody
Do wymiany mam niestety lewy wahacz (polskie drogi), co w przypadku tego autka wiąże się z utratą 500 PLN (ASO).Zamienników brak.Samych tulei generalnie nie da się zostać, a jeżeli już się dostanie jakieś podróbki (ford nie robi) to koszt jest chory - 360 PLN - więc jak widać - nie opłaci się kombinować. Muszę wymienić też uszczelniacz lewej półosi, bo lekko puszcza olej. Z napraw generalnie to wszystko. Oczywiście standardowo - przygotowania do zimy (wymiana oleju w silniku i skrzyni, płyn w chłodnicy).
Modyfikacje obejmą zimny dolot ze stożkiem i wymianę kata na strumienicę, bo niestety się "przeżył" i lekko dławi silnik. Prawdopodobnie zostanie też zaślepiony zawór EGR , ale to jeszcze muszę przemyśleć ze względu na nadchodzącą zimę. Zaślepienie generalnie pozytywnie wpływa na silnik i osiągi, ale z drugiej strony dzięki dopalaniu spalin silnik o wiele szybciej się nagrzewa, co zimą jest akurat przydatne.
Wiosną będą kolejne mody - w planach jest przelotowy wydech z kolektorem (Mario z Płocka), Aluski 17" i być może opuszczenie auta, ale to dopiero jak pojeżdżę na 17-tkach i zobaczę jak autko będzie wyglądać i jeździć.
-- dodano 2009-11-09 11:46 --
No więc już po najważniejszych naprawach
Wszystko robiłem w ASO (Ford Auto Plaza-Bielany). Oprócz wahacza wymieniony został uszczelniacz półosi i wymieniony olej w skrzyni biegów. Pracuje jak nowa. Wszystko zamknęło się w niecałym 1000 PLN. Wymienili mi spalone żarówki, podociągali wydech i sprawdzili całą elektrykę. W ostatni weekend wymieniłem olej i filtr w silniku oraz płyn chłodniczy (cholera wie, co zalał poprzednik) no i kocur dostał nowe"buty" na zimę od Goodyeara.
Na najbliższy czas przewidziana modyfikacja dolotu i wymiana filtra paliwa.
-- dodano 2009-12-09 13:45 --
Na Mikołaja (5-6 grudnia 2009) Cougi dostał nowy dolocik
Całość robiona na gratach SIOMOTA, które dotarły w piątek. Fotki w pierwszym poście galerii 
Do wymiany mam niestety lewy wahacz (polskie drogi), co w przypadku tego autka wiąże się z utratą 500 PLN (ASO).Zamienników brak.Samych tulei generalnie nie da się zostać, a jeżeli już się dostanie jakieś podróbki (ford nie robi) to koszt jest chory - 360 PLN - więc jak widać - nie opłaci się kombinować. Muszę wymienić też uszczelniacz lewej półosi, bo lekko puszcza olej. Z napraw generalnie to wszystko. Oczywiście standardowo - przygotowania do zimy (wymiana oleju w silniku i skrzyni, płyn w chłodnicy).
Modyfikacje obejmą zimny dolot ze stożkiem i wymianę kata na strumienicę, bo niestety się "przeżył" i lekko dławi silnik. Prawdopodobnie zostanie też zaślepiony zawór EGR , ale to jeszcze muszę przemyśleć ze względu na nadchodzącą zimę. Zaślepienie generalnie pozytywnie wpływa na silnik i osiągi, ale z drugiej strony dzięki dopalaniu spalin silnik o wiele szybciej się nagrzewa, co zimą jest akurat przydatne.
Wiosną będą kolejne mody - w planach jest przelotowy wydech z kolektorem (Mario z Płocka), Aluski 17" i być może opuszczenie auta, ale to dopiero jak pojeżdżę na 17-tkach i zobaczę jak autko będzie wyglądać i jeździć.
-- dodano 2009-11-09 11:46 --
No więc już po najważniejszych naprawach
Wszystko robiłem w ASO (Ford Auto Plaza-Bielany). Oprócz wahacza wymieniony został uszczelniacz półosi i wymieniony olej w skrzyni biegów. Pracuje jak nowa. Wszystko zamknęło się w niecałym 1000 PLN. Wymienili mi spalone żarówki, podociągali wydech i sprawdzili całą elektrykę. W ostatni weekend wymieniłem olej i filtr w silniku oraz płyn chłodniczy (cholera wie, co zalał poprzednik) no i kocur dostał nowe"buty" na zimę od Goodyeara.
Na najbliższy czas przewidziana modyfikacja dolotu i wymiana filtra paliwa.
-- dodano 2009-12-09 13:45 --
Na Mikołaja (5-6 grudnia 2009) Cougi dostał nowy dolocik
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V