całkiem na górze na fotce masz....bo tamtedy czasami wlasnie olej wywala, mi dzisiaj jak mocniej przycisnałem kolo 220km/h to całkiem wyleciało ( ten zaworek ) sie okazalo ze jest pekniety
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
pytlar pisze:a ja dzisiaj zauwazylem ze mi tamtedy olej leci i juz mam dosc tych wyciekow oleju!! wszedzie spieprza ten olej, gdzie sie tylko da!!
Tak. Na pokrywie u góry po lewej stronie. Wychodzi taki wężyk i tam jest ten zaworek
EDIT:
Ten zaworek musi być drożny bo inaczej wywala olej najsłabszym punktem - np. może wydmuchać bagnet i wyżygać olej podczas jazdy.
Ten zaworek podobno może też zamarznąć w zimę jeśli jest wilgoć.
Dodam, że jest to zaworek kulkowy i powinien przepuszczać powietrze tylko w jedną stronę.
Jeżeli dmuchamy w niego z obu stron i z obu przepuszcza powietrze, to jest niesprawny.
Witam!
Mam pytanie odnośnie pewnej części w moim probe, muszę ją wymienić ale nie wiem gdzie ją kupić a nawet nie wiem jak się nazywa. Jest to końcówka łącząca wężyk powietrza z pokrywą zaworów, ma ona w sobie sprężynkę. W załączniku wysyłam zdjęcie pokazującą tą część! Jeśli ktoś wie, to proszę o pomoc
Pozdrawiam!
2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ
2.5 GT v6 1996r. - JEST
witam mam maly problem rozebralem u siebie caly silnik i nie pamietam gdzie jak i pod co jest podlaczona ta rzecz ze zdjecia, najlepiej jakies zdjecie by sie przydalo
To jest filtr powietrza które otwiera i zamyka zawór ERG. A gdzie to podłączyć to masz z tyłu kolektora ssącego listwę z przewodzikami podciśnienia i tam sie go podpina. A tak w ogóle to on powinien siedzieć w takim mocowaniu pod kolektorem. Jak ktoś może niech wrzuci schemat podciśnień bo inaczej to tego dobrze nie podłączysz. Pozdrawiam