Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
U mnie było podobnie ale wina leżała po stronie alternatora, po prostu nie ładował. Skończyło się na wymianie łożyska, tulei i szczotek. Koszt około 200zł u porządnego elektryka ale warto było, mam teraz na długo spokój. Jeżeli okaże się że to alternator to warto zainwestować w ściągacz do łożysk.
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Czy w tym wątku jest napisane jak sprawdzić kody ABS? Czy jest coś o mostkowaniu przewodów, o których piszesz?<p align="center">NIE!</p>Skoro (jak widać) znalazłeś temat, w którym zostało to opisane i nie jest to ten temat, to czego oczekujesz? Że ktoś przeklei tu tamten opis?<p align="center">PO CO?</p>Nie prościej byłoby kontynuować tam? Ten dotyczy o awarii regulatora napięcia...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- mardan_pl
- Posty: 146
- Rejestracja: 2008-06-04 23:09
- Galeria: viewtopic.php?t=13863
- Lokalizacja: Środa Śląska - Wrocław
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
witam.
podepnę sie tutaj ponieważ szukajka nic nie znalazlła.
dzisiaj pojawił mi sie problem z kontrolka LOW OIL
na poczatek powiem tak mam od 3 dni nowy akumulator i sprawdzone napiecie ładowania przez dobrego elektryka i wszystko było ok.
teraz do sedna .
sprawa wyglada tak zaswieciła mi sie ta kontrolka
na wolnych obrotach swieci słabiej niz normalnie (czyt. dobrze sie jarzy)
po dodaniu gazu zapale sie na ful czyli mocno swieci, co ciekawe na wolnych obrotach wskaznik ładowania jest w pozycji poziomej czyli norma a gdy dodam gazu to idzie do góry pod górna granice norm.
co do poziomu oleju to nie sprawdzałem bo miałem gorący silnik
druga zecz to po nagrzaniu silnika obroty zaczeły spadac w dół i trzymaja sie na ok 600 650 obr i silnik tak delikatnie nie równo pracuje.
panowie czy macie jakies rady co to moze byc gdzie szukac przyczyny??
podepnę sie tutaj ponieważ szukajka nic nie znalazlła.
dzisiaj pojawił mi sie problem z kontrolka LOW OIL
na poczatek powiem tak mam od 3 dni nowy akumulator i sprawdzone napiecie ładowania przez dobrego elektryka i wszystko było ok.
teraz do sedna .
sprawa wyglada tak zaswieciła mi sie ta kontrolka
na wolnych obrotach swieci słabiej niz normalnie (czyt. dobrze sie jarzy)
po dodaniu gazu zapale sie na ful czyli mocno swieci, co ciekawe na wolnych obrotach wskaznik ładowania jest w pozycji poziomej czyli norma a gdy dodam gazu to idzie do góry pod górna granice norm.
co do poziomu oleju to nie sprawdzałem bo miałem gorący silnik
druga zecz to po nagrzaniu silnika obroty zaczeły spadac w dół i trzymaja sie na ok 600 650 obr i silnik tak delikatnie nie równo pracuje.
panowie czy macie jakies rady co to moze byc gdzie szukac przyczyny??
- Bendek
- Posty: 553
- Rejestracja: 2007-01-22 20:53
- Galeria: viewtopic.php?t=14998
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
regulator napięcia w alternatorze ci pada...a antilock się zapala czasem?
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
- mardan_pl
- Posty: 146
- Rejestracja: 2008-06-04 23:09
- Galeria: viewtopic.php?t=13863
- Lokalizacja: Środa Śląska - Wrocław
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
nie zapala sie bo mam niesprawny abs i nie ma tam zarówki
- Bendek
- Posty: 553
- Rejestracja: 2007-01-22 20:53
- Galeria: viewtopic.php?t=14998
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
w takim razie wymień alternator...
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
a po co cały alternator? regulator do wymiany i po sprawie. Tylko nie wolno jeżdzić jak masz za wysokie ładowanie, grozi to popaleniem instalacji.
- Bendek
- Posty: 553
- Rejestracja: 2007-01-22 20:53
- Galeria: viewtopic.php?t=14998
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
tak...już niejeden wymieniał sam regulator <ja również> i nic nie pomogło... bo nowy nie oznacza dobry...
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=10402
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=10402
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
Alternator do I gen kupujesz za +- 50zł, godzina roboty i jedziesz dalej
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- mardan_pl
- Posty: 146
- Rejestracja: 2008-06-04 23:09
- Galeria: viewtopic.php?t=13863
- Lokalizacja: Środa Śląska - Wrocław
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
alternatora w dobrym stanie nie kupisz za 50 zł.
wymiana trwa nieco dłuzej niz godzine.
ja juz sobie poradziłem z tym problemem padł regulator napiecia kupiłem nowy uzywany alternator i z oszołomem go wymienilismy problem znikł
a tak przy okazji alternatora to wbrew obiegowym opiniom mozna go łatwo wyciagnac od góry odkrecajac EGR
fotka poglądowa hehe
wymiana trwa nieco dłuzej niz godzine.
ja juz sobie poradziłem z tym problemem padł regulator napiecia kupiłem nowy uzywany alternator i z oszołomem go wymienilismy problem znikł
a tak przy okazji alternatora to wbrew obiegowym opiniom mozna go łatwo wyciagnac od góry odkrecajac EGR
fotka poglądowa hehe
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
No nie tak prosto jeżeli ma się klimę, zachacza o przewód klimy i można go uszkodzić..mardan_pl pisze:a tak przy okazji alternatora to wbrew obiegowym opiniom mozna go łatwo wyciagnac od góry odkrecajac EGR
Można oczywiście wyszarpać ale polecam podłożyć kawałek blachy, będzie łatwiej i nie uszkodzi się przewód.
Pozdrawiam.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
Kupisz, kupisz, bo sam tak sprzedawałem.mardan_pl pisze:alternatora w dobrym stanie nie kupisz za 50 zł.
wymiana trwa nieco dłuzej niz godzine.
I jeżeli wyciągasz alternator górą mając klimę, to faktycznie zejdzie dłużej niż godzina.
A po co sobie utrudniać życie, jak dołem wyjdzie o wiele szybciej i sprawniej?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
ja wymienialem regulator napiecia pierw na niby zamiennik taki jak powinien byc - ladowal ale za duzo, pozniej kombinacje z regulatorami od polonezow itp. i w cholere!! po miesiacu padalo!! prawie 300zl i pelno nerwow w bloto!! kupilem drugi alternator od SHADOWA i spokoj!!
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
Ja mam u siebie od poldka i nie narzekam, jest na zewnątrz alternatora w ciągu 3 lat tylko raz musiałem wymienić.
-
- Posty: 105
- Rejestracja: 2010-02-28 14:56
- Samochód: Ford Probe I 2,2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17280
- Lokalizacja: Bierutów Wrocław
Brak prądu (ładowania?) II
-- oryginalny post 2010-04-23 21:39 --
hej mam problem kupiłem od kolegi z jelcza alternator noi dalej brak ładowania co może się dziac i dalej świecą mi się kontrolki lov oil oraz anti look;/ co moze się dziac
-- dodano 2010-05-09 23:01 --
Potrzebuje pomocy zna może ktoś numer regulatora napiecia do naszych alternatorów już autko mi 3 tygodnie stoji i gościumi ściema wali pomocy
-- dodano 2010-06-13 22:46 --
wymieniłem 4 razy regulatory napięcia w sumie 3 całe alternatory i jeden nowy orginalny regulator i co dalej je pali;. ładowanie 14,6 wytrzymują max 20 km wiec tak sprawdzałem masę jest prześwietliłem kable okej ale co dalej?? czemu je pali:( miał ktoś podobny przypadek??
hej mam problem kupiłem od kolegi z jelcza alternator noi dalej brak ładowania co może się dziac i dalej świecą mi się kontrolki lov oil oraz anti look;/ co moze się dziac
-- dodano 2010-05-09 23:01 --
Potrzebuje pomocy zna może ktoś numer regulatora napiecia do naszych alternatorów już autko mi 3 tygodnie stoji i gościumi ściema wali pomocy
-- dodano 2010-06-13 22:46 --
wymieniłem 4 razy regulatory napięcia w sumie 3 całe alternatory i jeden nowy orginalny regulator i co dalej je pali;. ładowanie 14,6 wytrzymują max 20 km wiec tak sprawdzałem masę jest prześwietliłem kable okej ale co dalej?? czemu je pali:( miał ktoś podobny przypadek??
Życie to nie łatwa gra nie każdy do niej szczęście ma
<a href="http://www.gazeta.policja.pl"> ... r="0"></a>
<a href="http://www.gazeta.policja.pl"> ... r="0"></a>
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
miałem coś podobnego,zapalały się czasami,pierwszym razem odkręciły się dwie śruby stopki wałka rozrządu ,
dokręciłem i było o.k sytuacja powtórzyła się po roku myślałem,że to coś z ładowaniem i niestety zatarł się
silnik i trzeba było wymienić bo do remontu nie nadawał się.
dokręciłem i było o.k sytuacja powtórzyła się po roku myślałem,że to coś z ładowaniem i niestety zatarł się
silnik i trzeba było wymienić bo do remontu nie nadawał się.
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Re: Brak prądu (ładowania?) II
Najbardziej prawdopodobnym powodem jest zbyt duże obciążenie alternatora poprzez zwarcie lub zbyt duży pobór prądu przez urządzenia zainstalowane w aucie.mati54 pisze:
wymieniłem 4 razy regulatory napięcia w sumie 3 całe alternatory i jeden nowy orginalny regulator i co dalej je pali;. ładowanie 14,6 wytrzymują max 20 km wiec tak sprawdzałem masę jest prześwietliłem kable okej ale co dalej?? czemu je pali:( miał ktoś podobny przypadek??
Najlepiej podjedź do elektryka niech sprawdzi jaki prąd pobiera układ podczas pracy - ale dosłownie prąd - czyli ma się wpiąć amperomierzem w układ i go zmierzyć (pomiar napięcia jest niewystarczający, niestety nie każdy elektryk będzie miał taki amperomierz) może się bowiem okazać że pali regulator bo układ nie pobiera prądu - czyli przerwany przewód.
Napisz czy przed tym jak to się stało montowałeś np dodatkowe oświetlenie, zmieniałeś coś w aucie??
Pozdrawiam
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
U mnie też ostatnio zaczął zapalac się LOW OIL zaraz po odpaleniu silnika. Jak lekko przygazuję to gaśnie, potem jak ruszam to znów zapali się na jakieś 15 sek. i potem jest już cały czas ok. Ale i to nie też za każdym razem kiedy odpalam silnik. Oczywiście poziom oleju w normie, przypuszczam, że to regulator napięcia.
Dziwny objaw, ale nie zaszkodzi sprawdzic po ostatniej wymianie popychaczy . Czasem też jak odpalę i silnik ma obroty poniżej 700 to też się pali i po dodaniu gazu objaw ustępuje.bogdan296 pisze:miałem coś podobnego,zapalały się czasami,pierwszym razem odkręciły się dwie śruby stopki wałka rozrządu ,
dokręciłem i było o.k sytuacja powtórzyła się po roku myślałem,że to coś z ładowaniem i niestety zatarł się
silnik i trzeba było wymienić bo do remontu nie nadawał się.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
Dolej oliwy prawie pod górny stan, i zobaczysz że nie będzie ci się zapalać. Ja miałem 1/3 przed stanem LOW i już się zapalała .Prezes pisze:U mnie też ostatnio zaczął zapalac się LOW OIL zaraz po odpaleniu silnika. Jak lekko przygazuję to gaśnie, potem jak ruszam to znów zapali się na jakieś 15 sek. i potem jest już cały czas ok.
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2010-01-06 12:13
- Samochód: ford probe 2,2 GT 1991r.
- Galeria: viewtopic.php?t=17158
- Lokalizacja: świecie
- Kontakt:
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
witam dzis rano wsiadam do auta i chce zapalac a tu pusty akumulator niestety zapomniał0em wyłaczyc wzmacniacz i auto stało 2 dni no i ok szybko zamieniłem na 2 akumulator i ok odpaliłem i jak wracałem z pracy to troche mu przycisnołem no i jak zaczołem hamowac z 200 to cos tam w prawym przednim kole zaczeło piszczec i tak ciagle i wtedy zaczeły sie problemy , obroty zaczeły same rosnac , i spadac , jak zgasiłem auto to wentylator sie właczał i wyłaczał co chwile , jak właczyłem zapłon to sie swieciło LOW OIL i ANTI LOCK i auto nie chce teraz zapalac jak je zgasze dopiero jak postoji i ostygnie to zapala ale słabo wkreca sie na poczatku na obroty i obroty sa za duze bo az 1500 trzyma i jak delikatnie przyspieszam to szarpie autem pozniej juz ok aha i raz na jakis czas na odpalonym silniku zaswieciło mi sie chec engine. wie ktos co to jest??
przed chwila byłem sprawdzic czy auto odpali.( stało jakies 2 moze 3 godzinki) No i ok odpaliło ale tak nierowno wkrecił sie na swoje obroty tym razem normalne jakies 600-700 , sprwdziłem stan oleju oczywiscie zanim go odpaliłem no i tez jest ok tak jak było wczesniej ponad stan i nie wiem co to moze byc wyzej widziałem ze to moze cos z alternatorem czy regulatorem napiecia ale nikt nie podawał takich objawow jak u mnie ;/
przed chwila byłem sprawdzic czy auto odpali.( stało jakies 2 moze 3 godzinki) No i ok odpaliło ale tak nierowno wkrecił sie na swoje obroty tym razem normalne jakies 600-700 , sprwdziłem stan oleju oczywiscie zanim go odpaliłem no i tez jest ok tak jak było wczesniej ponad stan i nie wiem co to moze byc wyzej widziałem ze to moze cos z alternatorem czy regulatorem napiecia ale nikt nie podawał takich objawow jak u mnie ;/
probe 2,2 gl USA 1989 był.. jest probe 2,2GT euro 1991 GG-13529377