Pomóżcie - 20 litrów na mieście!
Pomóżcie - 20 litrów na mieście!
witam
Pomóżcie - co zrobic kiedy probe na mieście pali 20 litrów(nie mam gazu i nie założę) a na trasie pali normalnie 8 litrów??
Nikt nie potrafi mi pomóc!!
Sprawdzałęm komputer metodą Check Engine i nic nie pokazało czyli nie ma żadnych błedów!!
Czy to mog być świece??
HELP bo zbańcze.....
... a i tak nie sprzedam-wszyscy mnie namawiają:)))
pozdr
Pomóżcie - co zrobic kiedy probe na mieście pali 20 litrów(nie mam gazu i nie założę) a na trasie pali normalnie 8 litrów??
Nikt nie potrafi mi pomóc!!
Sprawdzałęm komputer metodą Check Engine i nic nie pokazało czyli nie ma żadnych błedów!!
Czy to mog być świece??
HELP bo zbańcze.....
... a i tak nie sprzedam-wszyscy mnie namawiają:)))
pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
hamulcowe - są takie - uwierz mi
D testów potrzebujesz podnośnik i 2 kamulce duże (może być cegła). Podnosisz auto przy każdym kole po kolei (najlepiej podnosić tam gdzie mocowanie wahaczy - comy sobie perforacji podłogi nie zrobić). Przed podniesieniem blokujesz przeciwległe koło kamulcami. Następnie kręcisz kołem. Jeśli chodzi luźno - jest ok. Jak musisz się postarać - jest jako tako. A jak musisz się spocić - domyśl się. (Oczywiście pamiętaj że sprawdzając tył musisz zwolnić ręczny a sprawdzając przód - auto musi być na luzie)
Sorki za opis jak dla ..... pierwszoklasisty, ale skoro nie wiesz co to zacisk...
PS> Kamulce są ważne. Auto na ręcznym jak i na biegu potrafi pojechać.
D testów potrzebujesz podnośnik i 2 kamulce duże (może być cegła). Podnosisz auto przy każdym kole po kolei (najlepiej podnosić tam gdzie mocowanie wahaczy - comy sobie perforacji podłogi nie zrobić). Przed podniesieniem blokujesz przeciwległe koło kamulcami. Następnie kręcisz kołem. Jeśli chodzi luźno - jest ok. Jak musisz się postarać - jest jako tako. A jak musisz się spocić - domyśl się. (Oczywiście pamiętaj że sprawdzając tył musisz zwolnić ręczny a sprawdzając przód - auto musi być na luzie)
Sorki za opis jak dla ..... pierwszoklasisty, ale skoro nie wiesz co to zacisk...
PS> Kamulce są ważne. Auto na ręcznym jak i na biegu potrafi pojechać.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Musi sciagac auto wtedy. Wystarczy niewielkie przychamowanie jednego z kol. By zrozumiec dlaczego, wystarczy sobie wziasc jako przyklad sterowanie pojazdem gasnienicowym.Cooly pisze:A czy przy zapieczonym zacisku auto nie ciagneloby w ktoras strone?
Oczywiscie mysle o przypadku kiedy jest naprawde solidnie zapieczone.
Tak na zdrowy rozum powinno sciagac w ktoras ze stron, a moze sie myle?
Witam wszystkich
Dzięki za nauki o jakie zaciskichodzi, gdyby się uprzeć znaleźlibysmy więcej zacisków w aucie niż tylko hamulcowe Jeżdże z głową i na pewno nie są to zaciski.Samochód jedzie równiutko i nic nie obciera.Toczy się bardzo długo , bez dodawania gazu i nie mązdnych oporów.
Wymieniłem świece bo wydawało mi się ,że przerywał minimalnie przy przeżucaniu biegów.Zobacze czy się coś zmieni.
Macie jakie ś inne pomysły co by sprawdzić??Jakiś test spalin albo co??Nie chce płacić za to jeżeli nie ma mi pomóc.
A jeżeli chodzi o pasek rozrządu - to on może mieć coś wspólnego??(Gryeg).
Odczyt nauruchomionym sinliku też robiłem i nic.
Dzięki za nauki o jakie zaciskichodzi, gdyby się uprzeć znaleźlibysmy więcej zacisków w aucie niż tylko hamulcowe Jeżdże z głową i na pewno nie są to zaciski.Samochód jedzie równiutko i nic nie obciera.Toczy się bardzo długo , bez dodawania gazu i nie mązdnych oporów.
Wymieniłem świece bo wydawało mi się ,że przerywał minimalnie przy przeżucaniu biegów.Zobacze czy się coś zmieni.
Macie jakie ś inne pomysły co by sprawdzić??Jakiś test spalin albo co??Nie chce płacić za to jeżeli nie ma mi pomóc.
A jeżeli chodzi o pasek rozrządu - to on może mieć coś wspólnego??(Gryeg).
Odczyt nauruchomionym sinliku też robiłem i nic.
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- JAZDA-PRZEMO
- Posty: 140
- Rejestracja: 2003-03-21 13:46
- Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
- Lokalizacja: Czestochowa/Berlin
q
Witam. mialem.ten sam problem.Wymienilem swiece,koplolke z palcem,kabelki,i filtr powietrza.POMOGLO W 100%
JAZDA NA MAXA IM BACK
ktorys z czujnikow temperatury umieszczony w bloku silnika albo w glowicy ma wplyw na spalanie (dostosowuje ilosc paliwa do cieploty silnika ) jesli dziala nieprawidlowo , albo nie dziala , mieszanka moze byc za bogata -zaczyna palic jak czolg 100L na 100km mialem kiedys tak w Citroen XM 3,0L wymienilem czujnik i problemy sie zakonczyly .
Powodzenia !!
Powodzenia !!
audi a8 4.2 quattro
Wezcie pod uwage podstawe - 20l miasto, 8l trasa. Wyklucza to w zasadzie pomylke ECU, a tym samym odczyt z czujnikow, gdyz spalanie w trasie mialby niewiele mniejsze.
Tak wogole, to podstawa...
... SPRAWDZENIE PODSTAWOWYCH PARAMETROW PRACY SILNIKA.
Koszt takiej informacji nie powinien przekraczac 50-150 pln.
W sklad powinny wejsc m.in.:
- cisnienie na cylindrach,
- cisnienie oleju,
- kat zaplonu,
- poprawnos ustawienia rozrzadu,
- szczelnosc ukl. chlodzacego,
- szczelnosc ukl. dolotu i wydechu.
... wiecej sil nie mam pisac
LUDZIE, TO SA PODSTAWY
Jesli zadajecie pytanie, to bez sprawdzenia takich spraw w/w tylko bzdur sie naczytacie. Samo sprawdzenie kodow bledow jest tylko wskazowka w poszukiwaniu awarii lub problemu.
P.S. Czytanie tekstow o "zapieczonych zaciskach" zaczyna mnie juz po prostu bawic, wiec wybaczcie jesli bede pisal sarkastycznie.
Tak wogole, to podstawa...
... SPRAWDZENIE PODSTAWOWYCH PARAMETROW PRACY SILNIKA.
Koszt takiej informacji nie powinien przekraczac 50-150 pln.
W sklad powinny wejsc m.in.:
- cisnienie na cylindrach,
- cisnienie oleju,
- kat zaplonu,
- poprawnos ustawienia rozrzadu,
- szczelnosc ukl. chlodzacego,
- szczelnosc ukl. dolotu i wydechu.
... wiecej sil nie mam pisac
LUDZIE, TO SA PODSTAWY
Jesli zadajecie pytanie, to bez sprawdzenia takich spraw w/w tylko bzdur sie naczytacie. Samo sprawdzenie kodow bledow jest tylko wskazowka w poszukiwaniu awarii lub problemu.
P.S. Czytanie tekstow o "zapieczonych zaciskach" zaczyna mnie juz po prostu bawic, wiec wybaczcie jesli bede pisal sarkastycznie.
niby są ale niech ludzie nie pierdaczą że im przez to może palić 20l ...Konrad pisze:Hehe - zaciski sa podstawowym problemem w probe. JA mam probe od 3 lat a i tak jak oststnio zapiekła mi sie linka (bo zaciski mam zrobione) to jedna tarcza zrobila sie czerwona
P.S. u mnie są git i nie narzekam ...
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
przy lekko zblokowanym zacisku poczułby taki delikwent smrodek po wyjściu z auta a nawet mozna spodziewać się efektów wizualnych w postaci dymka. Niskie ciśnienie w kole - hm jeżeli w jednym z przodu to juz przy hamowaniu zorientowałby się że coś nie tak ale... 20l to przesada jeśli rozważymy przypadek sflaczałych opon podczas jazdy.Raf pisze:Oczywiście że lekko zblokowany zacisk może pozwolić na uzyskanie spalania 20l/100km, co więcej zbyt niskie ciśnienie w kole (np 1 atm) też może dać taki efekt!
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja w Fiacie 125 uzyskałem zużycie paliwa w granicach 23..24 l/100km dzięki zblokowanemu zaciskowi, był tak słabo zblokowany że ani nie dymił ani nawet nie śmierdział. Aby wyczuć ściąganie przy zblokowanym tylnym zacisku, to musi być konkretnie zblokowany. Co więcej klocki ścierają się szybko więc na trasie hamulec odpuszcza i spalanie wraca do normy. Co do ciśnienia w kołach to oczywiście kierowca powinien od czasu do czasu spojrzeć na koła, ale ja (też we Fiacie) zauważyłem kiedyś że coś jest nie tak dopiero gdy nie mogłem rozpędzić maszyny powyżej 100 km/h.
Reasumując, ja też zaliczam zacisk(i)i jako bardzo prawdopodobną przyczynę takiego spalania.
Reasumując, ja też zaliczam zacisk(i)i jako bardzo prawdopodobną przyczynę takiego spalania.
Pozdrawiam, Rafał.
Re: q
Zakladajac, ze Neo61 ma cos nie tak przy zaczsku, spalanie w trasie byloby rowniez wieksze. Do tego dochodzi kwestia znoszenia auta przy hamowaniu i przyspieszaniu.
Teraz zalozcie, ze zaciski sa sprawne. ECU nie pokazuje bledow.
Sprawdza sie wtedy ukl. zaplonowy, filtry itp. oraz czyta co napisal
Teraz zalozcie, ze zaciski sa sprawne. ECU nie pokazuje bledow.
Sprawdza sie wtedy ukl. zaplonowy, filtry itp. oraz czyta co napisal
JAZDA-PRZEMO pisze:Witam. mialem.ten sam problem.Wymienilem swiece,koplolke z palcem,kabelki,i filtr powietrza.POMOGLO W 100%
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- JAZDA-PRZEMO
- Posty: 140
- Rejestracja: 2003-03-21 13:46
- Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
- Lokalizacja: Czestochowa/Berlin
w
Napisz czy schodzac z obrotow auto ma jakies dziwne objawy,typu strzelanie albo przepal?A moze po prostu jestes zdolny jak ja to sie nie dziw non stop pedzel to tak bedzie .Robiles jskies modyfikacje w silniku?.Napisz cos wiecej bo zaraz ci ktos napisze zebys wstawil silnik TDI.
Ostatnio zmieniony 2004-09-06 09:18 przez JAZDA-PRZEMO, łącznie zmieniany 1 raz.
JAZDA NA MAXA IM BACK