wkurzajace to bylo bo czasem robilem redukcje i czaje sie do wyprzedzania a tu zaczyna szarpac samochodem jak cholera...
Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
masz Drzymek takie objawy jak ja mialem na gazie z poczatku... na benzynie bylo ok. Po regulacjach wyszlo ze bylo za male cisnienie gazu na listwie wtryskowej, wiec u ciebie cos z cisnieniem paliwa najprawdopodobniej...
wkurzajace to bylo bo czasem robilem redukcje i czaje sie do wyprzedzania a tu zaczyna szarpac samochodem jak cholera...
wkurzajace to bylo bo czasem robilem redukcje i czaje sie do wyprzedzania a tu zaczyna szarpac samochodem jak cholera...
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Dzięki panowie za podpowiedzi.
To co napisał Pytlar, to by się zgadzało z wysokim EGT. Po prostu za mało paliwa. Więc albo zwalone wtryskiwacze, albo pompa ma za mało prądu.
To co napisał Pytlar, to by się zgadzało z wysokim EGT. Po prostu za mało paliwa. Więc albo zwalone wtryskiwacze, albo pompa ma za mało prądu.
U mnie jest chip.Pluto pisze:Kumpel ma Apexi SAFC2 i sie rozstroil biedak. A u ciebie to nie wiem czy cos masz. Chipa zmieniales czy co tam?
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
Jesli wali ci ogien z rurki to na pewno przylewa go momentami wiec pompa mysle ze ok jest. Bardziej na wtryski bym tu stawial a jeszcze bardziej na jeden z nich
Nie wiem czy jest mozliwosc zeby ci sie komp rozstroil (raczej nie) w seryjnym po chipie.
Nie wiem czy jest mozliwosc zeby ci sie komp rozstroil (raczej nie) w seryjnym po chipie.
Ostatnio zmieniony 2008-03-23 23:54 przez Pluto, łącznie zmieniany 1 raz.

I love Skyline- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Komp się nie rozstroił, bo przełożyłem na chwilę oryginalnego chipa i ten sam efekt występuje.Pluto pisze:Jesli wali ci ogien z rurki to na pewno przylewa go momentami wiec pompa mysle ze ok jest. Bardziej na wtryski bym tu stawial a jeszcze bardziej na jeden z nich![]()
Nie wiem czy jest mozliwosc zeby ci sie komp rozstroil (raczej nie) w seryjnym po chipie.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
a co do strzalów z tlumika - u mnie winien byl nieszczelny bov:] czasem jak pier*** z tlumika to az na podlodze to poczulem a przechodnie to sie zwijali ze strachu
fajnie było... ale jak wywalilem tego bova to osiagi sie polepszyly i juz nie strzela z wydechu... i nie ma pieknego dzwieku przy zmianie biegow, jak to niektorzy nazywaja "kopulujacych wiewiórek"....
Ostatnio zmieniony 2008-03-24 10:38 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Strzały z wydechu są winą atmosferycznego zaworu upustowego (czyli BOVa). Po prostu przepływomierz nalicza pewną ilość powietrza i proporcjonalnie do tej ilości powietrza jest wtryskiwana odpowiednia ilość benzyny. Przy zmianie biegów (bo tylko wtedy mi strzela) bov wypuszcza pewną ilość powietrza do atmosfery a komputer myśli że ono trafi do silnika, w związku z tym wtryskuje do niego adekwatną ilość paliwa. Zalewa ono silnik i jest dopalane w tłumiku czy też innych nagrzanych częściach auta...
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Bogdan9999
- Posty: 4270
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
mam to co drzymek napisal o teorii strzelania w wydech przy zmianie biegu! bo wlasnie podpialem bov-a!!i sciaga mi kolanko!
ale mam pytanie! a mianowicie po wjezdzie w kaluze mam takie krutko trwale odciecie nie wiem jak to opisac taki sekundowy kop!! myslicie ze to na przewody WN dostaje sie wilgoc??? bo w sumie to wygladaja na dawno nie wymieniane i raz mnie kopely!! swiece wymienialem w pazdzierniku
ale mam pytanie! a mianowicie po wjezdzie w kaluze mam takie krutko trwale odciecie nie wiem jak to opisac taki sekundowy kop!! myslicie ze to na przewody WN dostaje sie wilgoc??? bo w sumie to wygladaja na dawno nie wymieniane i raz mnie kopely!! swiece wymienialem w pazdzierniku
Był blue126p jest ferrari dla ubogich 2.2GT 91r.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Witam!
Przeglądnąłem,przeczytałem i nic.
Autko podczas hamowania silnikiem po kilku sekundach zaczyna kopcić niebiesko-siwym dymem. Dodatkowo po chwilowej jeździe na luzie nie reaguje na gaz( silnik się krztusi ) , jak złapie to po mocniejszym naciśnięciu pedału gazu szarpie. Na obudowie filtra powietrza ( pomiędzy elementami) pojawił się olej. Do wymiany zawór na bypasie turbiny
(oberwane przewody- może to to ?).
Głowica po kapitalnym remoncie w firmie "Polok" w Gliwicach( po wszelkich możliwych upustach i rabatach 910 zł), wymienione pierścienie,olej, świece,kable WN,filtry powietrza i oleju.
Ktoś coś podpowie?
Przeglądnąłem,przeczytałem i nic.
Autko podczas hamowania silnikiem po kilku sekundach zaczyna kopcić niebiesko-siwym dymem. Dodatkowo po chwilowej jeździe na luzie nie reaguje na gaz( silnik się krztusi ) , jak złapie to po mocniejszym naciśnięciu pedału gazu szarpie. Na obudowie filtra powietrza ( pomiędzy elementami) pojawił się olej. Do wymiany zawór na bypasie turbiny
(oberwane przewody- może to to ?).
Głowica po kapitalnym remoncie w firmie "Polok" w Gliwicach( po wszelkich możliwych upustach i rabatach 910 zł), wymienione pierścienie,olej, świece,kable WN,filtry powietrza i oleju.
Ktoś coś podpowie?
Ford Probe (USA) 2.2GT, I gen.89
- Lipex
- Posty: 135
- Rejestracja: 2007-10-24 02:28
- Galeria: viewtopic.php?t=13455
- Lokalizacja: Dębica
Przepraszam jeśli pyam w nieodpowiednim miejscu, ale była tu mowa o kopułce więc zaryzykuje:
Czy ta kopułka:
http://www.allegro.pl/item434475265_kop ... aniej.html
pasuje do fordzika pierwszej generacjii
Czy ta kopułka:
pasuje do fordzika pierwszej generacjii
Lulu


- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Następnym razem nie ryzykuj, tylko poszukaj, bo jeżeli znajdę za Ciebie,
to usunę post bez ostrzeżenia...
Pytanie odnosnie kopułki aparatu zapłonowego
to usunę post bez ostrzeżenia...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- dudus
- Klubowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2008-08-24 16:45
- Samochód: Ford PROBE GT '90
- Lokalizacja: Klucze
- Kontakt:
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
nie wiedzialem gdzie wdziabać moje spostrzezenia z walki z przerywaniem (2 tyg) PROBAS 2,2 GT USA FULL 90' automat
Objawy:wszstko ok do czasu nacisniemy mocniej gazu , wkreca turbinka do 6 i nagle zaczyna przerywac
popuszczam gaz i jedzie sobie rowniutko jezeli wkrecaniem turbiny nie przechodze 6 bylo wszystko miodzio
co zostalo zrobione 1 etap
kable wymienione, swiece tez, , dolot szczelny, zaplon ustawiony, pompa paliwka ok,
po tych czynnosciach nic sie nie poprawilo
i teraz 2 etap
uszczelnienie wydechu
wszystkie dolegliwosci odeszly w niepamiec
nabazgralem to dla potomnych zeby komus moze pomoc )
Objawy:wszstko ok do czasu nacisniemy mocniej gazu , wkreca turbinka do 6 i nagle zaczyna przerywac
popuszczam gaz i jedzie sobie rowniutko jezeli wkrecaniem turbiny nie przechodze 6 bylo wszystko miodzio
co zostalo zrobione 1 etap
kable wymienione, swiece tez, , dolot szczelny, zaplon ustawiony, pompa paliwka ok,
po tych czynnosciach nic sie nie poprawilo
i teraz 2 etap
uszczelnienie wydechu
wszystkie dolegliwosci odeszly w niepamiec
nabazgralem to dla potomnych zeby komus moze pomoc )
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Uszczelnienie wydechu?
Tzn. w którym miejscu uszczelnienie?
Bo jak gdzieś na końcu, np. między tłumikiem środkowym, a końcowym, to przecież nie
ma nic wspólnego...
Tzn. w którym miejscu uszczelnienie?
Bo jak gdzieś na końcu, np. między tłumikiem środkowym, a końcowym, to przecież nie
ma nic wspólnego...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- dudus
- Klubowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2008-08-24 16:45
- Samochód: Ford PROBE GT '90
- Lokalizacja: Klucze
- Kontakt:
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
1 dziura za katalizatorem i dwie miedzy katem a srodkowym i dwie na samym srodkowym w sumie mialy moze 2cm kwadrat
jezeli mi nie wierzysz to zapraszam na ogledziny wraz z jazda praktyczna
gdy byl szczelny (bez dziur) hulal jak marzenie, a jak tylko "wypierdzial" sobie dziurke to zaczyna przerywac
uzylem czasu przszlego, bo do zatykania dziurek poszlo jakies tam mazidlo do uszczelniania wydechow
dla mnie tez jest to w pewnym stopniu fenomen
jezeli mi nie wierzysz to zapraszam na ogledziny wraz z jazda praktyczna
gdy byl szczelny (bez dziur) hulal jak marzenie, a jak tylko "wypierdzial" sobie dziurke to zaczyna przerywac
uzylem czasu przszlego, bo do zatykania dziurek poszlo jakies tam mazidlo do uszczelniania wydechow
dla mnie tez jest to w pewnym stopniu fenomen
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
He, he.
Czy jest ktoś w stanie racjonalnie wytłumaczyć mi efekt tego zjawiska
i w jaki sposób może to mieć wpływ na przerywaną pracę silnika?
Wciąż uważam, że to przypadek i jedno z drugim nie ma nic wspólnego...
Czy jest ktoś w stanie racjonalnie wytłumaczyć mi efekt tego zjawiska
i w jaki sposób może to mieć wpływ na przerywaną pracę silnika?
Wciąż uważam, że to przypadek i jedno z drugim nie ma nic wspólnego...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- dudus
- Klubowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2008-08-24 16:45
- Samochód: Ford PROBE GT '90
- Lokalizacja: Klucze
- Kontakt:
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
teraz akurat sa wypierdniete dwie dziurki wiec przerywa
a jutro zakleje i jak znow bedzie chodzil jak nalezy to nieomieszkam was powiadomic
i nawet kwestia przypadku zostanie wykluczona
dla mnie tez jest to niezrozumiale
a jutro zakleje i jak znow bedzie chodzil jak nalezy to nieomieszkam was powiadomic
i nawet kwestia przypadku zostanie wykluczona
dla mnie tez jest to niezrozumiale
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Nie omieszkaj też powiadomić, jeśli po zaklejeniu dziurek sytuacja się nie poprawi. OK?
Pozdrówka.
Pozdrówka.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- dudus
- Klubowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2008-08-24 16:45
- Samochód: Ford PROBE GT '90
- Lokalizacja: Klucze
- Kontakt:
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Oley., masz to jak w banku 
Jak sie odrobie ze sprawami firmowymi (jakies 3 godziny) bedziesz mial odpowiedz
dodano po okolo 3 godzinach:
Oley wierz mi lub nie po uszczelnieniu naprawde wszystkie dolegliwosci znikaja
teraz zrobilem to dosc porzadnie wiec troche czasu minie zanim sie posypie - chociaz watpie " wstawiona rura gruboscienna
, jak zacznie przerywac przed wypierdziu dziuru to dam Wam znac
jestem w glebokim szoku co to ma do przerywania ale jednak cos od tego zalezy, jakby ktos znalazl odpowiedz to bardzo prosze o napisanie jej tutaj "zadowole sie nawet spekulacjami ta w/w temat"
Jak sie odrobie ze sprawami firmowymi (jakies 3 godziny) bedziesz mial odpowiedz
dodano po okolo 3 godzinach:
Oley wierz mi lub nie po uszczelnieniu naprawde wszystkie dolegliwosci znikaja
teraz zrobilem to dosc porzadnie wiec troche czasu minie zanim sie posypie - chociaz watpie " wstawiona rura gruboscienna
jestem w glebokim szoku co to ma do przerywania ale jednak cos od tego zalezy, jakby ktos znalazl odpowiedz to bardzo prosze o napisanie jej tutaj "zadowole sie nawet spekulacjami ta w/w temat"
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Heh...
Kurna... niesamowite...
No naprawdę jestem zdziwiony i też się zadowolę nawet spekulacjami.dudus pisze: "zadowole sie nawet spekulacjami ta w/w temat"
Kurna... niesamowite...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- dudus
- Klubowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2008-08-24 16:45
- Samochód: Ford PROBE GT '90
- Lokalizacja: Klucze
- Kontakt:
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
no i wypierdziu dziuru i znow przerywa
mam jeszcze jedno podejzenie na turbinke bo w sumie tez pracuje na ukladzie wydechu a przecieka olej - tylko ze to sie kupy nie trzyma - no ale...
dżapończyk ma swoje humorki
ale mysle ze trza wymienic caly wydech - moze jakies propozycje gdzie takowy tanio zakupic?
adres, telefon stronka cokolwiek
mam jeszcze jedno podejzenie na turbinke bo w sumie tez pracuje na ukladzie wydechu a przecieka olej - tylko ze to sie kupy nie trzyma - no ale...
ale mysle ze trza wymienic caly wydech - moze jakies propozycje gdzie takowy tanio zakupic?
adres, telefon stronka cokolwiek
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
A nie lepiej coś z ''kwasówki'' samemu wymodelowac?
Swoją drogą dziwna przypadłośc... może Twój Probek dba rygorystycznie o emisję spalin i poziom hałasu
.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- pusher1
- Posty: 657
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Pierwszy tłumik oraz katalizator do usunięcia , zamiast tego daj sobie rurę 2 calową bo taka jest dedykowana do probe z fabryczną turbiną z czego ona będzie to twoja decyzja, może być kwasówka a może być również stalowa aluminizowana też ci pożyje
dokładnie potrzeba ci jej 1,5 metra .Zostaw jedynie tylny tłumik. Auto ma przez to fajny pomruk a dla silnika na pewno też jest lepiej bo spalinki mają lżej wylatywać
Pozdrawiam
2.2gt 92 rok
