Nie mam teraz czasu dobrze poszukać, ale pamiętam, że odpowiedź była na jakiejś mądrej stronie.Kocureq pisze:dlaczego?
Ale tak, dla przykładu, pierwsza lepsza wygooglana strona:
 Filtr stożkowy a sezon zimowy
  Filtr stożkowy a sezon zimowyNie mam teraz czasu dobrze poszukać, ale pamiętam, że odpowiedź była na jakiejś mądrej stronie.Kocureq pisze:dlaczego?
 Filtr stożkowy a sezon zimowy
  Filtr stożkowy a sezon zimowy 
  
 
 
 
 niby sportowe auto a tak ciche ,że ledwo co tłumik słychać
 niby sportowe auto a tak ciche ,że ledwo co tłumik słychać   
 I tu moje pytania: Czy muszę kupić jakiś reduktor to tego stożka? Nie chcę kombinować z jakimś całym dolotem, tylko osłonę termiczną dam, jeśli ten stożek się sprawdzi to pomyślę co z tym dalej...
  I tu moje pytania: Czy muszę kupić jakiś reduktor to tego stożka? Nie chcę kombinować z jakimś całym dolotem, tylko osłonę termiczną dam, jeśli ten stożek się sprawdzi to pomyślę co z tym dalej...


 
  
 

 
 

radek pisze:żeby zamontować stożek wystarczy że zaopatrzysz się w coś takiego http://allegro.pl/adapter-na-filtr-stoz ... 93160.html
A jaka ma niby być różnica? Sam stożek nic Ci nie da. Może nawet pogorszyć charakterystykę silnika. Sens ma zbudowanie kompletnego dolotu wraz ze stożkiem, który będzie obudowany oraz będzie dostarczone do niego powietrze z zewnątrz - najlepiej rozpędzone, a dolot powinien być tak zbudowany, żeby nie nagrzewał się - wtedy to wszystko ma sens.konus922 pisze:a co myślicie o stożku do samochodu z instalacją gazową??? jest sens??


 )
)

