POMÓZCIE MI !!!JAK MOZECIE;-)

Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

POMÓZCIE MI !!!JAK MOZECIE;-)

Post autor: DUKE »

POTRZEBUJE TURBINKI !!! MAM PROBE 2,2GT no ale nie wiem skad ja skombinowac bo narazie tam gdzie dzwonilem to podawali mi kosmiczne ceny..jak znacie kogos lub gdzie moglbym kupic dobra turbine za nie duze pieiadze bylbym wdzieczny.....a przy okazji nie orientujecie sie ile kosztuje zalozenie gaz do tego modelu???POZDROWIONKA DLA WSZYSTKICH KLUBOWICZOW!!!!!!!!! :D :) :D :twisted:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Gość

Post autor: Gość »

mozesz ja zregenerowac.
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Ale slyszalem ze regeneracja to strata pieniedzy bo i tak maksymalnie rok wytrzyma!!!co o tym myslicie???no i jak tak to gdzie one robia i za ile??? :evil:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Zawsze mnie dziwiło dla czego goście tyle chcą za turbiny. I to powiem szczerze, że im większy złomiarz tym więcej chce. Przecież to wcale nie jest skomplikowanie urządzenie, a regeneracja jest banalnie prosta. Chyba w tym wszystkim najgorsze jest odkręcanie od wydechu.

Jak ktoś Ci zrobi dobrze regeneracje, to dlaczego ma to chodzić gorzej niż nowa ? Byle nie trafić na partacza, a z tym już gorzej w naszym kraju. Najlepiej po prostu kupić części i zrobić to samemu. Nie ma w tym żadnej filozofii. MiB pewno rozbierał turbine, wiec go zapytaj. Podejrzewam, że wskaże Ci co do czego. A czy napewnomasz uszkodzoną ? Jakie są efekty ?
MiB - rozbierałeś turbine ?
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

WItam dzieki ze mi pomagacie ...z moja turbinka bylo tak...kupilem samochod i nie bylo na nim jaki mam olej wlac no i wlalem full syntetic no i wiecie jak to jest..zaczelo mi cos szwankowac..zatarlem ta turbinke!!!zaczal mi simering przepuszczac olej i przy zmianie biegów byla za mna chmóraniebieska;) hehe ale byla jazda...ale stalo mi sie to na trasie i nie moglem oddac samochodu do mechanika..dopiero ak wrocilem to ja wyjalem...te listki a powyginane!! no i ten simering..narazie jezdze na zaslepce...jak myslicie da sie to zrobic????

DZIEKI WIELKIE ZA WSZYSTKO!!!
Mam nadzieje ze cos wykombinujemy :lol: :P
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Gość

Post autor: Gość »

Okay to nie od oleju ci sie popsula ale od zlego obchodzenia sie z autem. Jesli nik nie wymienai oleju regularnie to wlasnie takie sa skutki. Wirnik turbiny kreci sie z ogromna szybkoscia jakies 90 do 150 tysiency obratow na minute. Natomiast zawsze kiedy dajesz tak zwanie mowiac po gazie nie mozesz odrazu gasic silnika bo turbina jest na tyle rozgrzana ze jest wymagane aby samochod pochodzil przeszlo minute aby ona ostygla. Jesli wylonczysz silnik od razu po ostraj jerzdzie olej sie zapieka na lozysku i to powoduje ze turbo siada. Natomiast lopadki turbiny musz byc w bardzo dobrym stanie bo mozesz sobie wyobrazic 90 tysi na minute obrotow co si emorze stac. Dlatego jest bardzo warzne aby wirnik byl dobrze wywarzony. Powodzenia
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Niestety nadal szukam Turbinki i pare czesci do 1-generacji 2,2GT a wiec jakby ktos mial cos albo znajomkow..niech da znac......!!!
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Gość

Post autor: Gość »

sluchaj a nie mozesz znalesc podobnej z volvo albo saab ktore maja podobne turbiny. Mozesz je tez zamontowac. Nie widze problemu. Nawet ja bym zamontowal troche wienksza aby miec wienkszego kopa. Tylko nie za duza. Bo bedziesz mial boost dopiero na wyszych obrotach. A jak nie to zapytam sie kumpla czy nie ma takiej turbiny na sprzedarz. Ile chcesz wydac. To mu powiem.
Gość

Post autor: Gość »

Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

no hej nie wiem mysle w tym miesiacu zalatwic LPG i Turbinke no i pare czesci...(drobnych) no ale nie wiem...na tej stronce sa do nawet 400$ :evil: no i przerabane...jakbys os mial, dobra za nie duze pieniadze to daj mi znac!!!! :D
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 44
Rejestracja: 2003-02-11 05:13
Samochód: brak
Lokalizacja: A-A, Michigan

Post autor: Karol »

GTTurbo ma dobry pomysl, najlepiej to zmienic na podobna turbine ale troche wieksza, wsadzic lepsza pompe do paliwa i ... :twisted:
Sprawdz strone www.nopi.com maja bardzo tanie czesci wyscigowe,
nie jestem pewien jak tam z wysylaniem czesci do Polski ale na pewno da sie to jakos zalatwic. Ja bym tam raczej nie kupowal urzywanej z EBay
W piatek wsadzilem nowe dyski chamulcowe Brembo (z NOPI) i nie ma porownania z orginalnymi czesciami.
Powodzenia.
BLaCK '94 GT 5sp
Gość

Post autor: Gość »

Witam dzieki za pomoc ale nie sadze zeby byl sens ciagnac czesci z USA jedynie moge sie zorientowac po ile co i jak...;) hehe no i jeszcze bede myslal co zrobic...czekam jeszcze na posty
:twisted:
Pozdrowionka!!!!
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Nie wiem czy nadal was gnebic tym tematem....hehe ale nadal nie wiem co zrobic...ma ktos mooze dokladnie opisane jak wyglada Turbina w srodku jak sie ja sklada.., jakie sa tam lozyska..., simering...i takie inne rzeczy!!!!JAK TO BEDE MIAL TO CHYBA SAM BEDE MUSIAL COS WYKOMBINOWAC;-)
Pozdrowionka....;-)
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”