Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
- 
				dj_krzynio
 - Posty: 34
 - Rejestracja: 2008-08-08 13:37
 - Samochód: Probe 2.2 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=17880
 - Lokalizacja: Nasielsk
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
No więc co do mojego problemu to udało mi się go rozwiązać w dość prosty sposób, a mianowicie zamiast kochanej zwężki zrobiłem to w taki sposób jak jest tu: http://www.performanceprobe.com/index2.php .... i wszystko lata tak jak miało 
 dzięki wszystkim za pomoc 
			
			
									
						
										
						- 
				adrian_seki
 - Posty: 911
 - Rejestracja: 2009-05-21 22:31
 - Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
 - Galeria: viewtopic.php?t=16334
 - Lokalizacja: Konin (WLKP)
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Moje pytanie - dlaczego według was tak jest.
Moje auto jak wracałem teraz do domu (100km) przez pewien okres czasu pompował tylko 6psi i ani więcej na żadnym biegu. Później wróciło do normy czyli 12psi.
Kolejne pytanie to dlaczego auto od 140-180 szło przyzwoicie (wskazówka szła w kilka sekund nie wiem z 6 może) a przy 180 jak nożem by uciął zwolniło się tępo narastania (180 - 200 w jakieś 3s może nawet 4). Pedał w podłodze cały czas. Lampy naturalnie zamknięte
Czekam za odp
			
			
									
						
										
						Moje auto jak wracałem teraz do domu (100km) przez pewien okres czasu pompował tylko 6psi i ani więcej na żadnym biegu. Później wróciło do normy czyli 12psi.
Kolejne pytanie to dlaczego auto od 140-180 szło przyzwoicie (wskazówka szła w kilka sekund nie wiem z 6 może) a przy 180 jak nożem by uciął zwolniło się tępo narastania (180 - 200 w jakieś 3s może nawet 4). Pedał w podłodze cały czas. Lampy naturalnie zamknięte
Czekam za odp
- Xandr
 - Posty: 219
 - Rejestracja: 2006-12-10 13:19
 - Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
 - Galeria: viewtopic.php?t=17508
 - Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
jaka jest seryjna zwężka? bo straciłem ją a teraz mam turbine po regeneracji i mi odcina na 0.7
			
			
									
						
							1gen.  2.2 GT      Red 81 Honda Milano
			
						- 
				adrian_seki
 - Posty: 911
 - Rejestracja: 2009-05-21 22:31
 - Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
 - Galeria: viewtopic.php?t=16334
 - Lokalizacja: Konin (WLKP)
 
- Xandr
 - Posty: 219
 - Rejestracja: 2006-12-10 13:19
 - Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
 - Galeria: viewtopic.php?t=17508
 - Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
no właśnie chyba takadrian_seki pisze:chyba 1,2mm
1gen.  2.2 GT      Red 81 Honda Milano
			
						- 
				adrian_seki
 - Posty: 911
 - Rejestracja: 2009-05-21 22:31
 - Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
 - Galeria: viewtopic.php?t=16334
 - Lokalizacja: Konin (WLKP)
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
ja mam obecnie 0,7mm odcina czasem na każdym biegu przy wolnych obrotach a czasem jest ok. Zimą odcina na 5 biegu a latem przeważnie na 3. Kontroluję pedałem gazu doładowanie - jak depnę max to pompuje chyba za czerwone pole ale na 5 biegu przeważnie mam 6psi i nie chce więcej a niekiedy jest 12 nie wiem dlaczego
			
			
									
						
										
						- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
To wszystko jest już napisane.
I jaką średnicę ma otwór w oryginalnej zwężce, i dlaczego odcina, i dlaczego raz pompuje do
połowy, a raz do końca.
 
Wysilcie się czasem, zamiast zadawać te same pytania...
			
			
									
						
							I jaką średnicę ma otwór w oryginalnej zwężce, i dlaczego odcina, i dlaczego raz pompuje do
połowy, a raz do końca.
Wysilcie się czasem, zamiast zadawać te same pytania...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- 
				adrian_seki
 - Posty: 911
 - Rejestracja: 2009-05-21 22:31
 - Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
 - Galeria: viewtopic.php?t=16334
 - Lokalizacja: Konin (WLKP)
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
A wszystko przez to że moderator zamiast się przejmować jakimiś błędami typu ort zacząłby podkreślać naprawdę ważne informacje a nie trzeba szukać i nie wiadomo nawet gdzie.
Jak by było wytłuszczone to szybciej by się te strony oglądało - o wiedzę wytłuszczone i patrzę czy tego szukam - nie to przewijam dalej
			
			
									
						
										
						Jak by było wytłuszczone to szybciej by się te strony oglądało - o wiedzę wytłuszczone i patrzę czy tego szukam - nie to przewijam dalej
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Jasne... 
 
Szkoda, że tak nie robicie przy zaznaczonych ortach.
O widzę wytłuszczone i zaznaczone na czerwono, to poprawiam.
 
woli pytać o to samo w tysiącu tematów, przez co innym bardzo trudno znaleźć coś konkretnego...
			
			
									
						
							Szkoda, że tak nie robicie przy zaznaczonych ortach.
O widzę wytłuszczone i zaznaczone na czerwono, to poprawiam.
A wszystko przez to, że forumowicz zamiast przejmować się czystością i przejrzystością forum,Adrian pisze:A wszystko przez to że moderator zamiast się przejmować jakimiś błędami typu ort zacząłby podkreślać naprawdę ważne informacje a nie trzeba szukać i nie wiadomo nawet gdzie.
woli pytać o to samo w tysiącu tematów, przez co innym bardzo trudno znaleźć coś konkretnego...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
I koło się zamyka 
			
			
									
						
										
						- Xandr
 - Posty: 219
 - Rejestracja: 2006-12-10 13:19
 - Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
 - Galeria: viewtopic.php?t=17508
 - Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
wyluzuj !!OLEY pisze:Jasne...![]()
Szkoda, że tak nie robicie przy zaznaczonych ortach.
O widzę wytłuszczone i zaznaczone na czerwono, to poprawiam.![]()
A wszystko przez to, że forumowicz zamiast przejmować się czystością i przejrzystością forum,Adrian pisze:A wszystko przez to że moderator zamiast się przejmować jakimiś błędami typu ort zacząłby podkreślać naprawdę ważne informacje a nie trzeba szukać i nie wiadomo nawet gdzie.
woli pytać o to samo w tysiącu tematów, przez co innym bardzo trudno znaleźć coś konkretnego...
wiem że źle zrobiłem ale pisałem z telefonu a mały mam wyświetlacz.
teraz pytam gdzie jest czat
PS. zwężka 1,0 start PROBE na zimnym silniku brak odcięcia
1gen.  2.2 GT      Red 81 Honda Milano
			
						- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
He, he.Xandr pisze:wyluzuj !!
Ale ja cały czas piszę na luzie.
Kurna, a co to za tłumaczenie?Xandr pisze:wiem że źle zrobiłem ale pisałem z telefonu a mały mam wyświetlacz.
Piszesz, że wiesz, że zrobiłeś źle, a za moment zadajesz pytanie:
No właśnie...Xandr pisze:teraz pytam gdzie jest czat![]()
![]()
![]()
I to jest odpowiednie pytanie w tym temacie, prawda?
Czy może to też przez to, że masz za mały wyświetlacz?
A później pretensje do garbatego, że ma proste dzieci.
Przez takie bazgranie sami pod sobą kopiecie dołki... Zrozumcie to!!!
Pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
[r]A co to za pytania? Jaki związek z tematem?OLEY pisze:...
Kurna, a co to za tłumaczenie?
...
I to jest odpowiednie pytanie w tym temacie, prawda?![]()
Czy może to też przez to, że masz za mały wyświetlacz?![]()
...
Albo te:[/r]
Robert pisze:[r]A co to za pytania? Jaki związek z tematem?[/r]
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Wyluzuj !!
Wiem że źle zrobiłem ale pisałem z komputera a mały mam monitor.
			
			
									
						
							Wiem że źle zrobiłem ale pisałem z komputera a mały mam monitor.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- HellHound
 - Posty: 1294
 - Rejestracja: 2006-06-03 13:43
 - Samochód: Focus 2004r. TDCI
 - Galeria: viewtopic.php?t=12610
 - Lokalizacja: Międzyzdroje
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Hey. U mnie była zwężka 0,8mm, turbo pompowało do końca czerwonego pola i odcięcie(wydech pełny przelot, bez żadnych tłumików), na V biegu nie dało się przyśpieszać bo od razu odcina. Dziś wsadziłem zwężkę 1.0mm i to samo do końca  
 Trochę to "niemiłe"  
  a idąc tak dalej to będę musiał wsadzać zwężkę o większej średnicy niż seryjna aby normalnie deptać  
 Więc kto orientuje się w sprawach chipa do GT, do kogo trzeba się uśmiechnąć ?  
 
Pozdrawiam
			
			
									
						
							Pozdrawiam
Let The Galaxy Burn....
			
						- 
				adrian_seki
 - Posty: 911
 - Rejestracja: 2009-05-21 22:31
 - Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
 - Galeria: viewtopic.php?t=16334
 - Lokalizacja: Konin (WLKP)
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Wszystko fajnie ale jaka prędkość na tym 5 biegu - od 80 mi nie odcinał już - poniżej tylko na zwężce 0,7. Na 3 biegu lubił mi odcinać często musiałem uważać z gazem przy mocnym depnięciu. A na 5 biegu tylko czasem gdy jechałem wolniej niż 80. I zależało to odcięcie od temperatury też powietrza, ponieważ latem było dobrze a przyszła zima i zaczął odcinać im niższa temperatura tym bardziej podobało mu się odcinanie zapłonu przy przyspieszaniu
Teraz mam 1mm (ja wierciłem a wiec na pewno jest większe trochę niż 1mm) a może to było 0,9mm - nie pamiętam - w każdym razie doładowanie jest tak pod koniec wskaźnika lecz zależy który bieg i jaka prędkość bo nieraz jest tylko ok 8psi (tak na oko na wskaźniku) a nieraz aż do końca. Nie odcina, a noga w podłodze
Jeżeli nie reaguje ci na zwężkę to poszukaj innego powodu np zapchane przewody sterujące tym wszystkim tam (rozbierz trochę dolotu przy turbo to dojdziesz tam na dół) i zobaczy czy może jak dmuchniesz to wyleci jakiś syf drugą stroną (kolega w Opel Astra tak miał - wyjął jakiś zaworek dmuchnął i leciał syf jak budyń czarny taki - chyba olej) i teraz mówi że mu się lepiej auto zbiera i to zdecydowanie
			
			
									
						
										
						Teraz mam 1mm (ja wierciłem a wiec na pewno jest większe trochę niż 1mm) a może to było 0,9mm - nie pamiętam - w każdym razie doładowanie jest tak pod koniec wskaźnika lecz zależy który bieg i jaka prędkość bo nieraz jest tylko ok 8psi (tak na oko na wskaźniku) a nieraz aż do końca. Nie odcina, a noga w podłodze
Jeżeli nie reaguje ci na zwężkę to poszukaj innego powodu np zapchane przewody sterujące tym wszystkim tam (rozbierz trochę dolotu przy turbo to dojdziesz tam na dół) i zobaczy czy może jak dmuchniesz to wyleci jakiś syf drugą stroną (kolega w Opel Astra tak miał - wyjął jakiś zaworek dmuchnął i leciał syf jak budyń czarny taki - chyba olej) i teraz mówi że mu się lepiej auto zbiera i to zdecydowanie
- HellHound
 - Posty: 1294
 - Rejestracja: 2006-06-03 13:43
 - Samochód: Focus 2004r. TDCI
 - Galeria: viewtopic.php?t=12610
 - Lokalizacja: Międzyzdroje
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Nie ma żadnego syfu. Wszystko było przejrzane przed założeniem zwężki  
 Podejrzewam że za bardzo się odetkał, zamiast wydechu mam rurę 50mm. Pięknie ryczy  
			
			
									
						
							Let The Galaxy Burn....
			
						- Xandr
 - Posty: 219
 - Rejestracja: 2006-12-10 13:19
 - Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
 - Galeria: viewtopic.php?t=17508
 - Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
normalna sprawa jak masz taki przelot  
 
kiedyś guma mi puściła i wydech się deczko opuścił zawadziłem o krawężnik na seryjnej 1,2 i odcinał ale jak chodził
 
Spalanie kosmos
  bo nie mogłem się powstrzymać straszyłem ludzi  na sprzęgle troszkę gazu  
  
  jeden wielki ryk
			
			
									
						
							kiedyś guma mi puściła i wydech się deczko opuścił zawadziłem o krawężnik na seryjnej 1,2 i odcinał ale jak chodził
Spalanie kosmos
1gen.  2.2 GT      Red 81 Honda Milano
			
						- HellHound
 - Posty: 1294
 - Rejestracja: 2006-06-03 13:43
 - Samochód: Focus 2004r. TDCI
 - Galeria: viewtopic.php?t=12610
 - Lokalizacja: Międzyzdroje
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Wbrew pozorom do 2,500rpm jest w miarę "cicho" 
 Ładnie bulgocze i strzela jak schodzi z obrotów  
  Ale od 2500rpm ryczy okrutnie  
			
			
									
						
							Let The Galaxy Burn....
			
						- 
				kilan
 - Posty: 10
 - Rejestracja: 2010-10-02 21:22
 - Samochód: Probe GT, 91'
 - Galeria: viewtopic.php?t=18155
 - Lokalizacja: Lidzbark
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Mam aktualnie problem z odcięciem+turbo. Dolot rozebrany i skontrolowany, przepustnice chodzą ładnie i domykają.
Jak "pocisnę" od jedynki (od startu) - ładnie pompuje (fabryczna zwężka) na każdym biegu i nic nie odcina. Problem jest, jak jadę spokojnie (bez użycia turbo) i chcę nieco docisnąć (wyprzedzanie). Wtedy właśnie odcina - niezależnie od ciśnienia, nawet jak nieznacznie przekroczę opór na pedale gazu (czuć moment otwierania drugiej przepustnicy). Co prawda auto ma gaz, ale dzieje się to samo na benzynie i na gazie.
Pozdrawiam
Adam
edit: w tygodniu wymienię jeszcze kable i świece (palec z kopułką są nowe) i sondę lambda (błędy 16,17, 29) - zobaczymy jakie da to efekty.
PS. Czy odłączenie wtyczki boost control selenoid valve - niejako odłącza odcięcie związane ze zbyt wysokim ciśnieniem doładowania??
			
			
									
						
										
						Jak "pocisnę" od jedynki (od startu) - ładnie pompuje (fabryczna zwężka) na każdym biegu i nic nie odcina. Problem jest, jak jadę spokojnie (bez użycia turbo) i chcę nieco docisnąć (wyprzedzanie). Wtedy właśnie odcina - niezależnie od ciśnienia, nawet jak nieznacznie przekroczę opór na pedale gazu (czuć moment otwierania drugiej przepustnicy). Co prawda auto ma gaz, ale dzieje się to samo na benzynie i na gazie.
Pozdrawiam
Adam
edit: w tygodniu wymienię jeszcze kable i świece (palec z kopułką są nowe) i sondę lambda (błędy 16,17, 29) - zobaczymy jakie da to efekty.
PS. Czy odłączenie wtyczki boost control selenoid valve - niejako odłącza odcięcie związane ze zbyt wysokim ciśnieniem doładowania??
- 
				szkulek
 - Posty: 2
 - Rejestracja: 2012-02-02 06:57
 - Samochód: Ford Probe I Gen 2.2 GT
 - Lokalizacja: Osiek Świętokrzyskie
 
Odblokowanie turbo. Komputer.
Witam,
Nie dawno zakupiłem probaska 2,2 GT i mam takie pytanko. Gdzie znajduje się komputer i jak wygląda odpowiadający za odblokowanie ciśnienia doładowania turbo. Chcę go wymienić aby turbo wyżej kręciło a mam okazję za darmochę dostać ten komputer tylko muszę się dowiedzieć który to bo kumpel miał właśnie odblokowanego probaska i wyciągnął z niego wszystko i wywiózł na złom i teraz nie wie który to
 2 pytanie czy komp z 2,2 GT z 91r będzie pasował do 2,2 z 92?
			
			
									
						
							Nie dawno zakupiłem probaska 2,2 GT i mam takie pytanko. Gdzie znajduje się komputer i jak wygląda odpowiadający za odblokowanie ciśnienia doładowania turbo. Chcę go wymienić aby turbo wyżej kręciło a mam okazję za darmochę dostać ten komputer tylko muszę się dowiedzieć który to bo kumpel miał właśnie odblokowanego probaska i wyciągnął z niego wszystko i wywiózł na złom i teraz nie wie który to
"...Z miłości do prędkości..."
			
						- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Komp i właściwa kość (po angielsku): 
  http://www.performanceprobe.com/doityou ... 2turbo.htm 
I automatyczne tłumaczenie: http://translate.google.com/translate?s ... 2turbo.htm
			
			
									
						
							I automatyczne tłumaczenie: http://translate.google.com/translate?s ... 2turbo.htm
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade