Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator ???
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Ale to chyba są te same czujniki w 2.0 i 2.5 tylko w 2.5 są inaczej podłączone do komputera niż w 2.0
Zresztą w 2.0 i 2.5 ten czujnik ma oznaczenie C143 więc chyba to jest ten sam czujnik.
A czy mam dobrą wiązkę to nie wiem. Pewnie jest zła i ktoś grzebał ale nie do końca miał wiedzę odpowiednia bo mi połowę rzeczy nie działało po kupnie probka. Prędzej właśnie poprowadzę sobie nowe przewody z czujnika do komputera niż będę rozgryzał jak to jest podłączone.
Chodzi mi o to, czy w 2.0 na czujniku powinno być na stykach napięcie 5V tak jak to jest w 2.5? Bo nigdzie nie mogę znaleźć jak przetestować podłączenie czujnika w 2.0
Jeszcze mam pytanie jak najlepiej dobrać się do wtyczki ECU żeby nie rozebrać połowy deski rozdzielczej? Wystarczy odczepić te boczne zaślepki koło nóg czy trzeba odkręcić ten plastik do którego mocowany jest drążek zmainy biegów?
Zresztą w 2.0 i 2.5 ten czujnik ma oznaczenie C143 więc chyba to jest ten sam czujnik.
A czy mam dobrą wiązkę to nie wiem. Pewnie jest zła i ktoś grzebał ale nie do końca miał wiedzę odpowiednia bo mi połowę rzeczy nie działało po kupnie probka. Prędzej właśnie poprowadzę sobie nowe przewody z czujnika do komputera niż będę rozgryzał jak to jest podłączone.
Chodzi mi o to, czy w 2.0 na czujniku powinno być na stykach napięcie 5V tak jak to jest w 2.5? Bo nigdzie nie mogę znaleźć jak przetestować podłączenie czujnika w 2.0
Jeszcze mam pytanie jak najlepiej dobrać się do wtyczki ECU żeby nie rozebrać połowy deski rozdzielczej? Wystarczy odczepić te boczne zaślepki koło nóg czy trzeba odkręcić ten plastik do którego mocowany jest drążek zmainy biegów?
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Nie wiem, jakie powinno być napięcie, ale jeśli czujnik jest rezystancyjny - to trzeba podać napięcie, żeby zmierzyć. Nie mam serwisówki od 2,0 pod ręką, więc to takie wróżenie z fusów
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
A z tym komputerem to nie orientujesz sie może od której strony dorwać się do tej wtyczki najlepiej to sobie podłącze na próbę ten czujnik tak jak na schemacie.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Powinieneś się do niego dostać, a jak nie, to będziesz musiał zdjąć ten panel gdzie są przełączniki nawiewu, radio.bogdano pisze:Wystarczy odczepić te boczne zaślepki koło nóg ...?
Nie pamiętam czy komp leży na podłodze, czy trochę wyżej, ale tymi boczkami chyba się dostaniesz.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Właśnie wróciłem z grzebania przy tym czujniku i najprawdopodobniej przyczyną moich problemów było zwarcie jakie się robiło na wtyczce od czujnika ECT bo przy samym wejściu przewody były gołe. Wymieniłem wtyczkę i obroty trzymają się teraz na 900 bez falowania. Zobaczę czy się to uspokoiło na stałe.
Ale najlepszy numer jest taki - hehe okazuje się że mam kompa z forda 2.5 zamontowanego do silnika 2.0.
Nieźle się magicy jacyś nakombinowali żeby to jeździło. Możliwe to jest wogóle że silnik 2.0 chodzi na kompie z 2.5?
Ale najlepszy numer jest taki - hehe okazuje się że mam kompa z forda 2.5 zamontowanego do silnika 2.0.
Nieźle się magicy jacyś nakombinowali żeby to jeździło. Możliwe to jest wogóle że silnik 2.0 chodzi na kompie z 2.5?
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Ty masz 2,0 rzędową czwórkę, czy 2,0 v6?
2,0 v6 jeździ na komputerze z 2,5 v6, ale żeby rzędowa czwórka? o_O
2,0 v6 jeździ na komputerze z 2,5 v6, ale żeby rzędowa czwórka? o_O
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Nie no mam 2.0 16V i kompa z 2.5 24V Tylko nie wiem jaka wersja bo są chyba 3.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Nie wiem jak to chodzi, toć ten komp chce sterować 6 wtryskami na podstawie innego sygnału z aparatu... magia
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Wtyczka ma oznaczenie C143 - czujnik to 12A648 (ten sam w obu pojemnościach).bogdano pisze:Zresztą w 2.0 i 2.5 ten czujnik ma oznaczenie C143 więc chyba to jest ten sam czujnik.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
No niezły numer z tym kompem. Z tymi obrotami jednak mi się nie poprawiło ale zauważyłem, że zaczynają falować jak się silnik nagrzeje do jakichś 80 st C. Jak jest zimny to ok 900 - 1000 obr się trzyma. Jak się zagrzeje to skacze z 900 - 500 obr. Kurcze może to przez tego kompa mam takie jaja z tymi obrotami. Już nie mam pomysłu co z tym zrobić bo mnie to wkurza jak czasami szarpie tym silnikiem na wolnych obrotach.
Kolejny numer jest taki, że jak się kiedyś bawiłem to się okazało, że wentylatorem steruje czujnik ten mały co leci na zegary. Ale to już srać, niech sobie steruje ale muszę coś wymyślić tylko żeby mi te obroty nie falowały bo mnie szlag trafi. Spróbuję mu może do testów jakiś opornik wsadzić i go zrobić w konia że przy 80 st. ma 60 st.
Kolejny numer jest taki, że jak się kiedyś bawiłem to się okazało, że wentylatorem steruje czujnik ten mały co leci na zegary. Ale to już srać, niech sobie steruje ale muszę coś wymyślić tylko żeby mi te obroty nie falowały bo mnie szlag trafi. Spróbuję mu może do testów jakiś opornik wsadzić i go zrobić w konia że przy 80 st. ma 60 st.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Zapewne masz kompa z 3 wtyczkami, dlatego myślisz, że to od 2,5. Też tak kiedyś myślałem, ale okazało się, że komp z 3 wtyczkami był stosowany w 2,0 ze skrzynią ATX.
Kilka razy rozłączałem aku i za każdym razem miałem po rozgrzaniu za niskie obroty. Po krótkiej jeździe jak stanąłem obroty były w okolicach 500, po kilku-kilkunastu sekundach podnosiły się do prawidłowych. Parę świateł w mieście i komp już trzymał obroty prawidłowo. Następnego dnia wszystko ok i jest dobrze do teraz.
Wyjmowałeś ostatnio akumulator, albo resetowałeś PCM Ja po rozłączeniu aku też miałem falowanie obrotów w takim zakresie jak opisujesz, ale komp się "nauczył" trzymać właściwe obroty po 20 minutach jazdy w mieście.bogdano pisze:Jak się zagrzeje to skacze z 900 - 500 obr. Kurcze może to przez tego kompa mam takie jaja z tymi obrotami.
Kilka razy rozłączałem aku i za każdym razem miałem po rozgrzaniu za niskie obroty. Po krótkiej jeździe jak stanąłem obroty były w okolicach 500, po kilku-kilkunastu sekundach podnosiły się do prawidłowych. Parę świateł w mieście i komp już trzymał obroty prawidłowo. Następnego dnia wszystko ok i jest dobrze do teraz.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
-- oryginalny post 2012-02-28 11:07 --
Dołożyłem mu opornik do testów 300 Ohm i na razie trzyma mi te obroty na 900 na rozgrzanym silniku. Jeździłem koło godziny i jest na razie ok. Teraz zobacze jak odpali na zimnym silniku. Jak będzie ok to mu zostawię ten opornik po prostu i tyle. Bo widzę że na tym czujnikach też jest rozbieżność w opornościach np przy 20 stopniach jest 500 Ohm:
"20 st.C – 2.2-2.7 kOhm"
U mnie te obroty wariują już ze 4 lata więc to raczej samoczynnie się nie uspokoi chociaż zauważyłem że po odpięciu akumulatora się to nasila. To pewnie masz rację że po jakimś czasie powinno być lepiej.
-- dodano 2012-02-29 11:39 --
Wujeksex a nie wiesz czy do tego komputera do skrzyni ATX o którym piszesz z 3 wtyczkami te piny na wtyczkach są takie same jak w komputerze do 2.5 czy to jest jakiś zupełnie inny komputer?
Dołożyłem mu opornik do testów 300 Ohm i na razie trzyma mi te obroty na 900 na rozgrzanym silniku. Jeździłem koło godziny i jest na razie ok. Teraz zobacze jak odpali na zimnym silniku. Jak będzie ok to mu zostawię ten opornik po prostu i tyle. Bo widzę że na tym czujnikach też jest rozbieżność w opornościach np przy 20 stopniach jest 500 Ohm:
"20 st.C – 2.2-2.7 kOhm"
U mnie te obroty wariują już ze 4 lata więc to raczej samoczynnie się nie uspokoi chociaż zauważyłem że po odpięciu akumulatora się to nasila. To pewnie masz rację że po jakimś czasie powinno być lepiej.
-- dodano 2012-02-29 11:39 --
Wujeksex a nie wiesz czy do tego komputera do skrzyni ATX o którym piszesz z 3 wtyczkami te piny na wtyczkach są takie same jak w komputerze do 2.5 czy to jest jakiś zupełnie inny komputer?
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Zupełnie inny komp. Gdzieś miałem opis wtyczek tego kompa. Jak znajdę to wrzucę.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
-- oryginalny post 2012-02-29 16:15 --
To jak możesz to poszukaj bo w serwisówkach nie ma opisu takowego kompa. Jak się zrobi cieplej to sobie sprawdzę czy mam do 2.5. może po kolorach przewodów na wtyczkach dojdę co to za komp.
W każdym bądź razie dołożenie tego opornika na razie przyniosło u mnie doskonałe rezultaty bo obroty się trzymają i nie szarpie mi silnikiem a już trochę pojeździłem.
Jedynie co mnie jeszcze denerwuje to zauważyłem że czasami przy pokręceniu kierownicą przy stojącym w miejscu probku na wolnych obrotach potrafią spaść obroty o jakieś 500 obr. Pewnie to jest spowodowane wzrostem obciążenia alternatora bo pompa wspomagania kierownicy chodzi chyba na tym samym pasku.
-- dodano 2012-03-01 08:00 --
Wujeksex według wszelkich moich danych bo szukałem tego kompa to był on montowany w 1-gen i niby właśnie w 2.0 ze skrzynią ATX. Ma on niby oznaczenie C210 ale u mnie w serwisówkach pod c210 funkcjonuje wtyczka chyba do poduszek. Skąd mam wziąć serwisówkę ze schematami do tego kompa?
Opis pinów sobie ściągnąłem ale tam są zupełnie inne oznaczenia więc nie pasuje to do schematów z normalnymi kompami.
O te wtyczki Ci chodziło co poniżej?
To jak możesz to poszukaj bo w serwisówkach nie ma opisu takowego kompa. Jak się zrobi cieplej to sobie sprawdzę czy mam do 2.5. może po kolorach przewodów na wtyczkach dojdę co to za komp.
W każdym bądź razie dołożenie tego opornika na razie przyniosło u mnie doskonałe rezultaty bo obroty się trzymają i nie szarpie mi silnikiem a już trochę pojeździłem.
Jedynie co mnie jeszcze denerwuje to zauważyłem że czasami przy pokręceniu kierownicą przy stojącym w miejscu probku na wolnych obrotach potrafią spaść obroty o jakieś 500 obr. Pewnie to jest spowodowane wzrostem obciążenia alternatora bo pompa wspomagania kierownicy chodzi chyba na tym samym pasku.
-- dodano 2012-03-01 08:00 --
Wujeksex według wszelkich moich danych bo szukałem tego kompa to był on montowany w 1-gen i niby właśnie w 2.0 ze skrzynią ATX. Ma on niby oznaczenie C210 ale u mnie w serwisówkach pod c210 funkcjonuje wtyczka chyba do poduszek. Skąd mam wziąć serwisówkę ze schematami do tego kompa?
Opis pinów sobie ściągnąłem ale tam są zupełnie inne oznaczenia więc nie pasuje to do schematów z normalnymi kompami.
O te wtyczki Ci chodziło co poniżej?
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Ja mam takie coś:
A tu dla manualnej:
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
To co Ty masz C246, C247 i C248 to jest komp 2.5 a C256 to jest komp z 2.0 MTX i jest to normalnie w serwisówce
A to co ja wyżej wsadziłem to jest 2.2 1-gen i 2.0 ATX 2-gen jak widać w nawiasie po numerze wtyczki.
Ja zapewne mam kompa z 2-gen 2.5 tylko magicy coś pokombinowali żeby mi to chodziło bo nie sądzę, że w 94 r by był u mnie komp z ATX, jak bym miał 93 to by było możliwe pewnie ale podejrzewam że w 94 raczej nie.
A to co ja wyżej wsadziłem to jest 2.2 1-gen i 2.0 ATX 2-gen jak widać w nawiasie po numerze wtyczki.
Ja zapewne mam kompa z 2-gen 2.5 tylko magicy coś pokombinowali żeby mi to chodziło bo nie sądzę, że w 94 r by był u mnie komp z ATX, jak bym miał 93 to by było możliwe pewnie ale podejrzewam że w 94 raczej nie.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
-- oryginalny post 2012-03-01 20:41 --
To co wrzuciłem to na 100% komp od 2.0, bo jak widać są tylko 4 wyjścia na wtryski.
W 2.5 jest 6 wyjść na wtryski. Nie sugeruj się opisem wtyczek, bo są takie same, ale wyjścia z kompa są inne.
-- dodano 2012-03-01 20:56 --
Podaj numer kompa. Ja w swoim czarnym 2.0 ATX mam kompa z 3 wtykami.
Porównamy numery i może okaże się, że te same.
To co wrzuciłem to na 100% komp od 2.0, bo jak widać są tylko 4 wyjścia na wtryski.
W 2.5 jest 6 wyjść na wtryski. Nie sugeruj się opisem wtyczek, bo są takie same, ale wyjścia z kompa są inne.
-- dodano 2012-03-01 20:56 --
Podaj numer kompa. Ja w swoim czarnym 2.0 ATX mam kompa z 3 wtykami.
Porównamy numery i może okaże się, że te same.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Bardzo podobne te wtyczki ale widzę, że rzeczywiście te piny się trochę różnią (wcześniej nie zauważyłem). Jak się trochę cieplej zrobi to sprawdzę te numery kompa to porównamy
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
C210 to nie komp, a wyłącznie kolejny numer wtyczki, więc nic dziwnego, że w różnych autach (I i II gen) oznacza co innegobogdano pisze:Wujeksex według wszelkich moich danych bo szukałem tego kompa to był on montowany w 1-gen i niby właśnie w 2.0 ze skrzynią ATX. Ma on niby oznaczenie C210 ale u mnie w serwisówkach pod c210 funkcjonuje wtyczka chyba do poduszek. Skąd mam wziąć serwisówkę ze schematami do tego kompa?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Wiem że C210 to jest oznaczenie wtyczki bo wszystkie wtyczki mają przed numerem oznaczenie C zapewne od słowa Connector. Chodziło mi o to że wtyczka C210 w 1-gen to jest wtyczka do kompa a w 2-gen do AirBag.Robert pisze:C210 to nie komp, a wyłącznie kolejny numer wtyczki, więc nic dziwnego, że w różnych autach (I i II gen) oznacza co innego
Kolega wujeksex zrozumiał że chodzi o wtyczki więc nie rozumiem po co te zwrócenie uwagi z podkreśleniem.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
I?
Na 210 kilometrze z Warszawy na Gdańsk stoi fotoradar, a na tym samym 210 z Wawy na Jaworzno - tirówki. I?
Na 210 kilometrze z Warszawy na Gdańsk stoi fotoradar, a na tym samym 210 z Wawy na Jaworzno - tirówki. I?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
O widze że kolega Robert zorientowany co do tych tirówek bo w okolicach Siewierza tak jak by wypadało 210 kilometrów od Warszawki na Jaworzno rzeczywiście tirówki stoją. Szacuneczek.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- maras_eko
- Posty: 106
- Rejestracja: 2012-03-18 22:13
- Samochód: 2,5 GT 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=20170
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
U mnie chyba za szybko...
Ja mam takie zjawisko: Jeśli mam wyłączony nawiew wszystko wygląda ok, silnik pracuje równo, nic się nie załącza. Wystarczy, że mam włączony nawiew na minimum (bez różnicy czy klima czy bez) załącza się wentylator chłodnicy (oczywiście wolne obroty delikatnie w górę). 10 s pracy 15-20 przerwy i tak wkoło.... Normalne to ?
Ja mam takie zjawisko: Jeśli mam wyłączony nawiew wszystko wygląda ok, silnik pracuje równo, nic się nie załącza. Wystarczy, że mam włączony nawiew na minimum (bez różnicy czy klima czy bez) załącza się wentylator chłodnicy (oczywiście wolne obroty delikatnie w górę). 10 s pracy 15-20 przerwy i tak wkoło.... Normalne to ?
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Sprawdź jak samochód zachowuje się na pozycji vent i floor. Wszystkie inne pozycje uruchamiają klimę. U mnie również załączał się wentylator i to równo ze sprężarką klimy właśnie. I sprawdź sobie poziom płynu chłodzącego.
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Zabawy z chłodzeniem, za póżno włączający się wentylator
Właśnie.
Ja też tak miałem w złotym tam działała klima
Ja też tak miałem w złotym tam działała klima
No Probe no problem. Ufff...