Musiałbyś chyba wymienić wszystko oprócz budy.
 
 Kable, wiązki, skrzynię, komputery, półosie itd., itp.
Taniej wyniesie Cię kupno jedynki.

 
 


 
  
Do tego spójrz na techniczny aspekt całej zamiany, czyli:OLEY pisze:Musiałbyś chyba wymienić wszystko oprócz budy.
Kable, wiązki, skrzynię, komputery, półosie itd., itp.
Taniej wyniesie Cię kupno jedynki.






 trochę to trwało z braku czasu, ale udało się
  trochę to trwało z braku czasu, ale udało się   
  
   
   
   jak by ktoś miał sugestię będę wdzięczny
  jak by ktoś miał sugestię będę wdzięczny 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade a jak wrażenia z jazdy?
 a jak wrażenia z jazdy? 
   
   
 
 Mam pytanie masz jeszcze to GT z którego brałeś silnik?? Masz może z niego silnik wycieraczek z przodu ?? I  czy chowały się pod maskę w pozycji summer, głównie chodzi mi o  ten pozycjoner tą wypinaną część z silniczka ona jest na 3 zatrzaskach jak patrzysz od przodu na silniczek
  Mam pytanie masz jeszcze to GT z którego brałeś silnik?? Masz może z niego silnik wycieraczek z przodu ?? I  czy chowały się pod maskę w pozycji summer, głównie chodzi mi o  ten pozycjoner tą wypinaną część z silniczka ona jest na 3 zatrzaskach jak patrzysz od przodu na silniczek   Daj znać jak możesz. pozdrawiam
  Daj znać jak możesz. pozdrawiam 
  


 
   
   
   
   
   
   
  tak że teraz to już kosmetyka
  tak że teraz to już kosmetyka 
 
   
   
   
   
   
   
  tak że teraz to już kosmetyka
  tak że teraz to już kosmetyka 
