rurka
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
rurka
witam
dzis zdjelem caly dolot powietrza wraz z filtem,przeplywomierzem itp(szukajac, jak co tydzien mozliwosci usuniecia usterki co sie zowie,,falujace obroty,, ---nadaremno zreszta) ida tam pod ta instalacja dwie rurki ,jedna jet polaczona z czyms tam ,a druga wisi sobie.i pytanie jest czy powinna byc gdzies podlaczona? dalem zdjecia w strefie
http://fordprobe.pl/upload/files/rureczka1.jpg
http://fordprobe.pl/upload/files/rureczka2.jpg
pozdro
dzis zdjelem caly dolot powietrza wraz z filtem,przeplywomierzem itp(szukajac, jak co tydzien mozliwosci usuniecia usterki co sie zowie,,falujace obroty,, ---nadaremno zreszta) ida tam pod ta instalacja dwie rurki ,jedna jet polaczona z czyms tam ,a druga wisi sobie.i pytanie jest czy powinna byc gdzies podlaczona? dalem zdjecia w strefie
http://fordprobe.pl/upload/files/rureczka1.jpg
http://fordprobe.pl/upload/files/rureczka2.jpg
pozdro
probe 2,5l v6 24v 1994
[img]
[img]
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
Zasysa powietrze, silnik nie równo pracuje podciśnienie?
Witam! Mam problem. Otóż od jakiegoś czasu silnik zaczął nierowno pracowac. Kiedy otworzylem maske slyszalne bylo syczenie, ktore dochodzilo z miejsca zazaczonego na schemacie. Powietrze wlatuje od gory tak jak wskazuje zolta strzałka. Kiedy zatkałem tą nieszczelnosc wszystko wrocilo do normy. Co to może byc? Przy tym syczeniu jakby nie chodzil na najlibzszy gar bo jak wyciagne fajke to sie nic nie zmienia, a jak zatkam tą dziurkę i wyciagne ponownie fajke to takie same objawy jak przy syczeniu. silnik 2,5 V6
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: rurka
Panowie wymieniałem ostatnio uszczelki pod deklami. Poskładałem wszystko do kupy i został mi jeden wolny wężyk od podciśnienia http://imageshack.us/photo/my-images/535/13733175.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/52/42551224.jpg/
Ze schematu wydumałem że jest to wężyk łączący się z vacuum chamber. Ale czy to na pewno to, to nie wiem. Teraz takie pytanie: Jeżeli jest to wężyk od vacuum chamber, to czy dam go założyć bez rozbierania całej góry? Dolot ewentualnie mogę zdemontować, ale wolałbym już nic więcej nie rozbierać. I drugie pytanie: Co może się dziać, jeżeli ewentualnie zostawiłbym ten wężyk nie podłączony?
Ze schematu wydumałem że jest to wężyk łączący się z vacuum chamber. Ale czy to na pewno to, to nie wiem. Teraz takie pytanie: Jeżeli jest to wężyk od vacuum chamber, to czy dam go założyć bez rozbierania całej góry? Dolot ewentualnie mogę zdemontować, ale wolałbym już nic więcej nie rozbierać. I drugie pytanie: Co może się dziać, jeżeli ewentualnie zostawiłbym ten wężyk nie podłączony?
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: rurka
Brak podciśnienia tam gdzie powinno być i lewe powietrze.Destroyer pisze: Co może się dziać, jeżeli ewentualnie zostawiłbym ten wężyk nie podłączony?
Czy da się go podłączyć bez rozbierania zależy od grubości rąk
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: rurka
-- oryginalny post 2012-05-13 23:06 --
Czyli co, to jest wężyk od vacuum chamber?
To że będzie jakieś tam lewe powietrze dostawał to ja wiem Pytanie tylko, na co ono będzie miało wpływ? Zostawić tego i tak nie zostawię, choćby dla tego, że nie znoszę jeździć ze świadomością, że coś jest nie tak, jak być powinno. Pytam czysto hipotetycznie.
Gdy niedokładnie wcisnąłem wężyk od odmy, który się zsunął, obroty mi świrowały i auto gasło. A z tym nie podłączonym, chwilowo się poruszałem i raczej nie zauważyłem jakiś niepokojących objawów. No może tylko to, że po puszczeniu gazu np na światłach, obroty przez 2-3 sekundy są na poziomie 900-1000 a za chwilę opadają do normalnego poziomu. Ale to też nie zawsze. Nie falują ani nic w tym stylu. Tak mi się zdaje, że to wina właśnie tego podciśnienia, ale czy to prawda, to musi się ktoś wypowiedzieć
-- dodano 2012-05-14 20:45 --
Panowie, podpowie ktoś gdzie podłączyć to podciśnienie? Bo nie chciałbym rozbierać znowu góry. Jego początek jest mniej więcej w okolicach rurki od odmy, która idzie wokół tylnej głowicy. Idzie rurka od odmy, a razem z nią cieniutka od podciśnienia, nie miałem jak tego sfotografować. Koniec wężyka (widoczny na zdjęciu) sugeruje, że podłączyć go trzeba w okolicach przepustnicy ewentualnie w okolicy początku kolektora. Dla tego wygdybałem, że może to być koniec od vacuum chamber. Ale nie wiem dokładnie. Ma ktoś może zdjęcie kolektora od spodu, najlepiej wraz z przepustnicą. Lub jakieś wskazówki, gdzie to podłączyć?
Czyli co, to jest wężyk od vacuum chamber?
To że będzie jakieś tam lewe powietrze dostawał to ja wiem Pytanie tylko, na co ono będzie miało wpływ? Zostawić tego i tak nie zostawię, choćby dla tego, że nie znoszę jeździć ze świadomością, że coś jest nie tak, jak być powinno. Pytam czysto hipotetycznie.
Gdy niedokładnie wcisnąłem wężyk od odmy, który się zsunął, obroty mi świrowały i auto gasło. A z tym nie podłączonym, chwilowo się poruszałem i raczej nie zauważyłem jakiś niepokojących objawów. No może tylko to, że po puszczeniu gazu np na światłach, obroty przez 2-3 sekundy są na poziomie 900-1000 a za chwilę opadają do normalnego poziomu. Ale to też nie zawsze. Nie falują ani nic w tym stylu. Tak mi się zdaje, że to wina właśnie tego podciśnienia, ale czy to prawda, to musi się ktoś wypowiedzieć
-- dodano 2012-05-14 20:45 --
Panowie, podpowie ktoś gdzie podłączyć to podciśnienie? Bo nie chciałbym rozbierać znowu góry. Jego początek jest mniej więcej w okolicach rurki od odmy, która idzie wokół tylnej głowicy. Idzie rurka od odmy, a razem z nią cieniutka od podciśnienia, nie miałem jak tego sfotografować. Koniec wężyka (widoczny na zdjęciu) sugeruje, że podłączyć go trzeba w okolicach przepustnicy ewentualnie w okolicy początku kolektora. Dla tego wygdybałem, że może to być koniec od vacuum chamber. Ale nie wiem dokładnie. Ma ktoś może zdjęcie kolektora od spodu, najlepiej wraz z przepustnicą. Lub jakieś wskazówki, gdzie to podłączyć?
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: rurka
Hehe, też odkryłem u siebie niepodłączony wężyk w tych okolicach. Metodą macaną wykryłem, że wchodzi za przepustnicę i trochę pod, a tam są dwa takie sztywne "wężyki" podciśnieniowe i to jeden z nich. Brak żadnego z podciśnień nie zauważyłem, więc pewnie zaślepię.
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: rurka
Muszę pomacać Tak niżej to widziałem dwa sztywne wężyki, jeden połączony gumowym wężykiem z obudową filtra, a drugi idzie gdzieś dalej, ale podłączone są oba. A tutaj właśnie został się taki pojedynczy, który sięga w okolice przepustnicy. Te które są na widoku, wszystkie są podłączone. Podejrzewam więc że wejście tego wolnego jest gdzieś pod przepustnicą / pod kolektorem.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: rurka
Pomacaj to może i jak coś wymyślę ze swoim.
Jak nic nie wyjdzie, to spojrzę w schemat, ale po co sobie od razu odbierać przyjemność macania?
Jak nic nie wyjdzie, to spojrzę w schemat, ale po co sobie od razu odbierać przyjemność macania?