o ile mogę "trochę" poszerzyć nadkola
Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne
- Eli
 - Posty: 1787
 - Rejestracja: 2005-09-14 23:38
 - Galeria: viewtopic.php?t=9702
 - Lokalizacja: Milanówek
 
- Lukasz
 - Klubowicz
 - Posty: 1311
 - Rejestracja: 2006-05-27 22:43
 - Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
 - Galeria: viewtopic.php?t=14709
 - Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
 - Kontakt:
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
będzie łatwiej i ładniej kupić felgi o rozsądnej szerokości,max 7.5' 
			
			
									
						
							FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
			
						Odgazowany
- -michal-
 - Posty: 982
 - Rejestracja: 2011-12-10 03:04
 - Samochód: Yugo Koral :P
 - Lokalizacja: Lublin, Chełm
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
wg mnie, czarne (ogólnie ciemne) środki nie pasują do jedynki, tylko jednolity jasny srebrny kolor i ponadczasowy PROSTY wzór pięcioramiennej gwiazdy bez zbędnych udziwnień pasuje jedynce najbardziej 
Ja od zawsze chciałem mieć felgi BORBET model A 17x10 tył i 17x8,5 przód. Założenie miało być takie: nisko i szeroko + przesadzony naciąg opon i duże ranty
 
Po długich poszukiwaniach, trafiłem na takie borbety w rozsądnej cenie, po trochę krótszych poszukiwaniach trafiłem na opony w rozmiarze jakiego potrzebowałem.
Może jutro umyję jedynkę i sieknę poglądową fotę jak to się prezentuje na 89 GT
Moje typy na felgi do jedynki:
Borbet A 17x10 + 17x8,5
Azev A 17" ( i tutaj jak kto woli, ranty lub bez rantów, wersja bez rantów też fajnie się prezentuje)
Azev M 17x chyba 8,5 - nie pamiętam dokładnie
Brock B1 17x10 i 17x8,5
I po mojemu 17" najlepiej prezentuje się w jedynce
 16" są jak na mój gust za małe, aczkolwiek lepsze od 15"  
  Np poskręcane 16" od nowszych II gen też zacnie się prezentują w jedynce.
18" nie miałem to się nie wypowiem, miałem za to 19" w jedynce
  nie polecam, koła są przesadnie wielkie, nawet gleba nie pomoże. Jedynka przypominała trochę wehikuł czarnoskórych amerykańców zakładających mega wielkie koła do osobówek  
			
			
									
						
							Ja od zawsze chciałem mieć felgi BORBET model A 17x10 tył i 17x8,5 przód. Założenie miało być takie: nisko i szeroko + przesadzony naciąg opon i duże ranty
Po długich poszukiwaniach, trafiłem na takie borbety w rozsądnej cenie, po trochę krótszych poszukiwaniach trafiłem na opony w rozmiarze jakiego potrzebowałem.
Może jutro umyję jedynkę i sieknę poglądową fotę jak to się prezentuje na 89 GT
Moje typy na felgi do jedynki:
Borbet A 17x10 + 17x8,5
Azev A 17" ( i tutaj jak kto woli, ranty lub bez rantów, wersja bez rantów też fajnie się prezentuje)
Azev M 17x chyba 8,5 - nie pamiętam dokładnie
Brock B1 17x10 i 17x8,5
I po mojemu 17" najlepiej prezentuje się w jedynce
18" nie miałem to się nie wypowiem, miałem za to 19" w jedynce
Oxanin pierwszej klasy  
			
						- Lukasz
 - Klubowicz
 - Posty: 1311
 - Rejestracja: 2006-05-27 22:43
 - Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
 - Galeria: viewtopic.php?t=14709
 - Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
 - Kontakt:
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
no ja przymierzałem felgi 8,5x18 et35 i fegla wystaje po za błotnik a ty mi piszesz 10' 
,mi felga ma sie ładnie chować w błotnik i rancik ma być mały a nie parapet  
 a co do felg które podałeś to jakoś mi sie nie widzą w ogóle,ale z felgami to jak z butami każdy ma inny gust.a jeżeli chodzi o felgi 5ramienne to bardziej coś w stylu Enkei ev5
			
			
									
						
							FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
			
						Odgazowany
- -michal-
 - Posty: 982
 - Rejestracja: 2011-12-10 03:04
 - Samochód: Yugo Koral :P
 - Lokalizacja: Lublin, Chełm
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
a widzisz, bo u mnie miało wystawać poza obrys i wystaje 
 Na tyle jest 10" i wystaje 20mm poza obrys, przy naciągu opony wydaje się, że wystawanie jest jeszcze mniejsze niż w rzeczywistości. 
Mi natomiast enkei się nie podobają, choć mają klasyczny wzór
 Najwyraźniej mamy zupełnie inne gusta ale co zrobić 
			
			
									
						
							Mi natomiast enkei się nie podobają, choć mają klasyczny wzór
Oxanin pierwszej klasy  
			
						- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Hmm, mógłbyś napisać coś więcej? Albo jakieś zdjęcie! Na jakiej oponie to było posadzone? Tak się ostatnio zacząłem zastanawiać, że do II gen 18 cali to jednak trochę mało... Tak coby go postawić na laczku 235/35/19-michal- pisze:miałem za to 19" w jedynce![]()
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
			
						Jest: ST220 2005r
- -michal-
 - Posty: 982
 - Rejestracja: 2011-12-10 03:04
 - Samochód: Yugo Koral :P
 - Lokalizacja: Lublin, Chełm
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
19" miałem w II gen ze 4 lata temu jakoś tak, albo i dawniej 
 Potem znów 19" i znów (te były też w jedynce) 
 wszystko jest opisane na fpdrivers 
opony miałem 215/35/19 felgi 19x8,5 przy et35 hehe stare dobre czasy
 w jednym komplecie miałem 225/35/19 przód i 235/35/19 tył - 235 nie polecam, po mojemu zbyt "tłuste" te opony, z lekkim naciągiem lepiej się to prezentuje dlatego 215 lub 225 jak już...
O ile 19" w jedynce są zbyt wielkie wizualnie, to w dwójce wyglądają fajnie, 18" w IIgen też jest ok
 wszystko zależy od gleby, jak się nie posadzi minimum te 35mm to całość wygląda śmiesznie 
no dobra, kilka fotek
			
							
			
									
						
							opony miałem 215/35/19 felgi 19x8,5 przy et35 hehe stare dobre czasy
O ile 19" w jedynce są zbyt wielkie wizualnie, to w dwójce wyglądają fajnie, 18" w IIgen też jest ok
no dobra, kilka fotek
Oxanin pierwszej klasy  
			
						- Stig
 - Klubowicz
 - Posty: 1136
 - Rejestracja: 2012-01-27 13:41
 - Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
 - Galeria: viewtopic.php?t=19937
 - Lokalizacja: Będków .. Łódź
 
- Lukasz
 - Klubowicz
 - Posty: 1311
 - Rejestracja: 2006-05-27 22:43
 - Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
 - Galeria: viewtopic.php?t=14709
 - Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
 - Kontakt:
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
wygladają jak passion 5 Tenzo R jedynka tez na nich nie wygląda głupio http://www.flickr.com/photos/mmbrown/45 ... /lightbox/
			
			
									
						
							FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
			
						Odgazowany
- Romas
 - Klubowicz
 - Posty: 5262
 - Rejestracja: 2009-12-23 22:35
 - Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
 - Galeria: viewtopic.php?t=19226
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Lukasz pisze:tak żeby nic nie tarło to dam ci je za darmo
A ja mogę poprosić?
Nawet symbolicznie dobrze zapłacę w %
- Lukasz
 - Klubowicz
 - Posty: 1311
 - Rejestracja: 2006-05-27 22:43
 - Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
 - Galeria: viewtopic.php?t=14709
 - Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
 - Kontakt:
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
w dwójce to jeszcze luz będzie 
 odpada  
			
			
									
						
							FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
			
						Odgazowany
- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
No zacnie to wygląda na II gen  
  Tylko jedyne obawy jakie mam, to niestety stan naszych dróg, a taka felga to już musi być na profilu 35 niestety  
 .
			
			
									
						
							Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
			
						Jest: ST220 2005r
- -michal-
 - Posty: 982
 - Rejestracja: 2011-12-10 03:04
 - Samochód: Yugo Koral :P
 - Lokalizacja: Lublin, Chełm
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Wolfrace Shark - nie mylić, że kupiłem je od kolegi SharkStig pisze:Co to za felgi ? .. te na II gen ?
Te na jedynce to Azev M też 19x8,5 et35 + dystanse 30mm bo bez nich nie dało się tych kół zmieścić pod kielichem amortyzatora
Uwierz mi, dla chcącego nic trudnego, trzeba po prostu być bardziej skoncentrowanym na drodze bo wiadomo, że nie można sobie pozwolić na wjeżdżanie na krawężniki, wjeżdżanie w koleiny itp. Trzeba się naumieć omijać wszelkie ubytki w drodze i wszystko będzie okmysz pisze:Tylko jedyne obawy jakie mam, to niestety stan naszych dróg, a taka felga to już musi być na profilu 35 niestety.
Oxanin pierwszej klasy  
			
						- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Wiesz...ja jeżdżąc na 18" omijam niektóre warszawskie ulice, już nie wspominam o tym, że na większości ulic jeżdżę szlaczkiem-michal- pisze: Uwierz mi, dla chcącego nic trudnego, trzeba po prostu być bardziej skoncentrowanym na drodze bo wiadomo, że nie można sobie pozwolić na wjeżdżanie na krawężniki, wjeżdżanie w koleiny itp. Trzeba się naumieć omijać wszelkie ubytki w drodze i wszystko będzie okZnam takich, co już trzeci sezon popylają na 20" z profilem 30 tak średnio 3 razy w tygodniu i czasami robią trasy po polsce, i jest wszystko ok, żadnych przygód z rozerwaniem opony czy wygięciem rantu felgi
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
			
						Jest: ST220 2005r
- -michal-
 - Posty: 982
 - Rejestracja: 2011-12-10 03:04
 - Samochód: Yugo Koral :P
 - Lokalizacja: Lublin, Chełm
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
No to też prawda, ja mieszkam na zadupiach, i o dziwo drogi mam w okolicach wzorowe w porównaniu z miejskimi wybojami 
 W lublinie też trafiają się uliczki na których chce się wziąć samochód na plecy i przenieść przez te koleiny 
			
			
									
						
							Oxanin pierwszej klasy  
			
						- MatiLP640
 - Klubowicz
 - Posty: 2794
 - Rejestracja: 2011-12-02 23:21
 - Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
 - Galeria: viewtopic.php?t=19740
 - Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
-michal- a czasem tych lamp z tej czarnej II nie masz jeszcze? 
			
			
									
						
										
						- -michal-
 - Posty: 982
 - Rejestracja: 2011-12-10 03:04
 - Samochód: Yugo Koral :P
 - Lokalizacja: Lublin, Chełm
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Przednie całe lampy poszły na pniu, teraz żałuję, że je sprzedałem  
  Tam była taka ciekawostka, że podnoszenie tych lamp było na pneumatyce i można było sobie dowolnie ustawiać wysokość otwierania świateł 
 Z tego co wiem, obecny właściciel tych lamp wywalił stamtąd żarówki i wstawił xenony
			
			
									
						
							Oxanin pierwszej klasy  
			
						- MatiLP640
 - Klubowicz
 - Posty: 2794
 - Rejestracja: 2011-12-02 23:21
 - Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
 - Galeria: viewtopic.php?t=19740
 - Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
a kto teraz jest właścicielem? ;> a masz w ogóle jakieś ciekawe części z niego albo w ogóle jakieś ciekawe części do II? 
			
			
									
						
										
						- -michal-
 - Posty: 982
 - Rejestracja: 2011-12-10 03:04
 - Samochód: Yugo Koral :P
 - Lokalizacja: Lublin, Chełm
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Z części ciekawych nie mam praktycznie nic 
 to co ciekawe i najbardziej chodliwe poszło jako pierwsze, reszta probasa stała miesiącami i nikt o nic nie pytał, po długim czasie wyszedłem z dołka - finansowego oczywiście 
 i po konsultacjach z 2Ya zdecydowałem, że reanimuje jeszcze całkowicie nie zdekompletowanego probasa
			
			
									
						
							Oxanin pierwszej klasy  
			
						- Stig
 - Klubowicz
 - Posty: 1136
 - Rejestracja: 2012-01-27 13:41
 - Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
 - Galeria: viewtopic.php?t=19937
 - Lokalizacja: Będków .. Łódź
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
No właśnie tak mi się wydawało że to te felgi .. ostatnio widziałem takie 18" na allegro w dobrej cenie tylko że 9,5"-michal- pisze:Wolfrace Shark - 19x8,5 et35
-michal- pisze:po konsultacjach z 2Ya zdecydowałem, że reanimuje jeszcze całkowicie nie zdekompletowanego probasa
Jak po konsultacjach z 2Ya to pewnie jest to USA 93'
- -michal-
 - Posty: 982
 - Rejestracja: 2011-12-10 03:04
 - Samochód: Yugo Koral :P
 - Lokalizacja: Lublin, Chełm
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Jeśli od allegrowicza dwamac - jakoś tak, to polecamStig pisze:No właśnie tak mi się wydawało że to te felgi .. ostatnio widziałem takie 18" na allegro w dobrej cenie tylko że 9,5"-michal- pisze:Wolfrace Shark - 19x8,5 et35... i się zastanawiam czy to by wlazło do II gen bo szerokość ich rantu jest kusząca
Mój probas jest z początku produkcji, i jest to 92r usaStig pisze:-michal- pisze:po konsultacjach z 2Ya zdecydowałem, że reanimuje jeszcze całkowicie nie zdekompletowanego probasa
Jak po konsultacjach z 2Ya to pewnie jest to USA 93'
Oxanin pierwszej klasy  
			
						Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Pics or it didnt happen-michal- pisze:Stig pisze:Mój probas jest z początku produkcji, i jest to 92r usa-michal- pisze:Wolfrace Shark - 19x8,5 et35z korbkami w drzwiach, bez wycieraczki na tylnej klapie, i bez ABS - fabrycznie, nie po przeróbkach
Taki rarytas można powiedzieć, dlatego też zdecydowałem że szkoda go rozbrajać
life's 2 short 4 seals                                                         ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
			
						only ziligon
- -michal-
 - Posty: 982
 - Rejestracja: 2011-12-10 03:04
 - Samochód: Yugo Koral :P
 - Lokalizacja: Lublin, Chełm
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
yyy  
  ja, ja, gut, isz po polsku gawarisz, fersztejen  
			
			
									
						
							Oxanin pierwszej klasy  
			
						- wujeksex
 - Posty: 1394
 - Rejestracja: 2008-09-08 21:09
 - Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
 - Galeria: viewtopic.php?t=14440
 - Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Mój jest z sierpnia 92, więc ma już 20 lat. Też mam korbotronik, brak ABS, ale mam wycieraczkę na tylnej klapie, klimę i coś czego nikt nie ma - bębny z tyłu-michal- pisze:Mój probas jest z początku produkcji, i jest to 92r usaz korbkami w drzwiach, bez wycieraczki na tylnej klapie, i bez ABS - fabrycznie, nie po przeróbkach
Taki rarytas można powiedzieć, dlatego też zdecydowałem że szkoda go rozbrajać
Oczywiście USA
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA 
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
 
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
			
						Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- -michal-
 - Posty: 982
 - Rejestracja: 2011-12-10 03:04
 - Samochód: Yugo Koral :P
 - Lokalizacja: Lublin, Chełm
 
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Oxanin pierwszej klasy  
			
						
