Sebast
- sebast
- Posty: 49
- Rejestracja: 2008-02-19 21:29
- Galeria: viewtopic.php?t=13726
- Lokalizacja: Sosnowiec
Świeczki zamontowane, kable wymienione, zrobiony przegląd układu dolotowego (filtr, przepustnica, zawór wolnych obrotów - trzyma za duże obroty biegu jałowego i ustalam co jest powodem ).
Wykonana polerka świateł - robię tak w każdym moim samochodzie - z bliska znacznie lepiej się takie światła prezentują, dostają żywszych kolorów i połysku.
Zamontowana "normalna" prostokątna rejestracja - już przerejestrowany .
Wczoraj odebrałem olej silnikowy i do skrzyni (syntetyk Mobil-a ) oraz filtr oleju i paliwa. Jutro powinienem dostać światła dzienne ... Cały czas się zastanawiam jak rozwiązać tylne światła przeciwmgielne i cofania i zaczęło mi się podobać rozwiązanie jak w oryginale na europę - wycięcie kawałka "spoilerka" z dołu zderzaka i wstawienie tam św. przeciwmgielnego ... - co Wy na to ?
To taka krótka relacja z tego co robię postaram się dzisiaj zrobić parę fotek. Niestety brakuje mi czasu, aby nieco konkretniej się zająć "poprawkami"
Wykonana polerka świateł - robię tak w każdym moim samochodzie - z bliska znacznie lepiej się takie światła prezentują, dostają żywszych kolorów i połysku.
Zamontowana "normalna" prostokątna rejestracja - już przerejestrowany .
Wczoraj odebrałem olej silnikowy i do skrzyni (syntetyk Mobil-a ) oraz filtr oleju i paliwa. Jutro powinienem dostać światła dzienne ... Cały czas się zastanawiam jak rozwiązać tylne światła przeciwmgielne i cofania i zaczęło mi się podobać rozwiązanie jak w oryginale na europę - wycięcie kawałka "spoilerka" z dołu zderzaka i wstawienie tam św. przeciwmgielnego ... - co Wy na to ?
To taka krótka relacja z tego co robię postaram się dzisiaj zrobić parę fotek. Niestety brakuje mi czasu, aby nieco konkretniej się zająć "poprawkami"
Probe 2.5 V6 '93/94 (USA/Kanada)
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Oprócz ew. problemów przy przeglądzie.
Chyba, że masz bardzo starą dwójkę (sprzed 1986) - wtedy tylne przeciwmgielne jest nieobowiązkowe.
Chyba, że masz bardzo starą dwójkę (sprzed 1986) - wtedy tylne przeciwmgielne jest nieobowiązkowe.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- sebast
- Posty: 49
- Rejestracja: 2008-02-19 21:29
- Galeria: viewtopic.php?t=13726
- Lokalizacja: Sosnowiec
Przeciwmgielne (jak widać na fotkach) mam podwieszone daleko za zderzakiem (przy tym jest strasznie wielkie - tego nie widać dopóki się nie schyli pod samochód) i wymysliłem, że kupię mniejsze - zgrabniejsze i zamontuje jak w wersjach europejskich - coś jak tutaj :
http://img230.imageshack.us/my.php?imag ... 868nr0.jpg
- fotka zapożyczona od jednego z forumowiczów
A kwestia mieć czy nie mieć, to chce być zgodny z przepisami i tyle , mimo, że przegląd mam dopiero za 11 miesięcy, to na drodze też chcę być OK.
http://img230.imageshack.us/my.php?imag ... 868nr0.jpg
- fotka zapożyczona od jednego z forumowiczów
A kwestia mieć czy nie mieć, to chce być zgodny z przepisami i tyle , mimo, że przegląd mam dopiero za 11 miesięcy, to na drodze też chcę być OK.
Probe 2.5 V6 '93/94 (USA/Kanada)
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Ja ci powiem tak. Na drodze to jeszcze nikt nigdy nie sprawdzał czy wogóle mam przeciwmgielne bo zółtek nie miał nie wspominając o tym czy działa. Nawet jakby ktoś to sprawdzał to zawsze można powiedzieć miło że fabrycznie nie ma co jest prawdą i że nie wiedziałeś że jak fabrycznie nie ma to trzeba doposażyć. Wątpie by ktoś ci za to dowód od razu zgarnął. Nie psułbym zderzaka i tyle. Ja bym zrobił byle jakie mocowanie i tylko do diagnosty je założył.
Oczywiście jak chcesz to zakładaj ale szkoda psuć taką ładną wersje USA
a jeżeli chcesz być zgodny z przepisami to z tyłu musisz założyć lampy Euro bo kierunki we wstecznym nie spełniają warunków dopuszczenia ich do ruchu. Mierzyłem bo sam tak miałem. No i dzienne też nie spełniają warunków
BTW. Nie jeden z klubowiczy tylko ja
Oczywiście jak chcesz to zakładaj ale szkoda psuć taką ładną wersje USA
a jeżeli chcesz być zgodny z przepisami to z tyłu musisz założyć lampy Euro bo kierunki we wstecznym nie spełniają warunków dopuszczenia ich do ruchu. Mierzyłem bo sam tak miałem. No i dzienne też nie spełniają warunków
BTW. Nie jeden z klubowiczy tylko ja
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- sebast
- Posty: 49
- Rejestracja: 2008-02-19 21:29
- Galeria: viewtopic.php?t=13726
- Lokalizacja: Sosnowiec
OK - Ja, czyli Ty
Hmmmm ...
Na drodze kiedyś kiedyś (daaawno temu) mi sprawdzano, ale udało mi się sciemnić ...
Co do dziennych, to są tak na pograniczu - wyszło mi coś ok. 245mm
Kierunkowskazów nie sprawdzałem, choć też mi się tak niepodobają ... chcę jeszcze przetestować wersję z zieloną żarówką.
....... Zaczynam się powoli przekonywać, że może sobie jednak daruje to przeciwmgłowe - kable będą, to mogę powiedzieć, że mi się akurat urwało
Uzupełniam o fotki :
Polerka świateł, zmiana rejestracji i nie widać lamp pod zderzakiem :
Nowe świece i przewody (jeszcze muszę je trochę "ładniej" poprowadzić), lekkie odnowienie pokryw zaworów i ogólne przeczyszczenie komory silnika :
Hmmmm ...
Na drodze kiedyś kiedyś (daaawno temu) mi sprawdzano, ale udało mi się sciemnić ...
Co do dziennych, to są tak na pograniczu - wyszło mi coś ok. 245mm
Kierunkowskazów nie sprawdzałem, choć też mi się tak niepodobają ... chcę jeszcze przetestować wersję z zieloną żarówką.
....... Zaczynam się powoli przekonywać, że może sobie jednak daruje to przeciwmgłowe - kable będą, to mogę powiedzieć, że mi się akurat urwało
Uzupełniam o fotki :
Polerka świateł, zmiana rejestracji i nie widać lamp pod zderzakiem :
Nowe świece i przewody (jeszcze muszę je trochę "ładniej" poprowadzić), lekkie odnowienie pokryw zaworów i ogólne przeczyszczenie komory silnika :
Probe 2.5 V6 '93/94 (USA/Kanada)
- S.H.A.R.K
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-05-06 16:43
- Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
- Galeria: viewtopic.php?t=12737
- Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)
Re: Sebast
Jak się auto sprawuje ? Coś dawno galeria była odświeżana... a może już sprzedałeś ?
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Sebast
Sądząc po dacie ostatniego logowania to chyba jednak sprzedał
- S.H.A.R.K
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-05-06 16:43
- Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
- Galeria: viewtopic.php?t=12737
- Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)
Re: Sebast
Nie pomyślałem żeby zerknąć No to faktycznie chyba sprzedane już, a szkoda bo zadbany i nietypowy egzemplarz był...
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
- sebast
- Posty: 49
- Rejestracja: 2008-02-19 21:29
- Galeria: viewtopic.php?t=13726
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Sebast
Ależ w żadnym przypadku - nadal posiadam i regularnie używam.
Mało się loguje, bo mam trochę dużo różnych zajęć ...
Co zrobiłem, a wspominałem wcześniej.
Rozwiązałem problem tylnych świateł przeciwmgielnych, cofania i kierunkowskazów tak :
- kierunkowskazy pozostały tam gdzie są cofania (mają żółte żarówki) - nieco dziwnie wygląda, bo świecą zbyt blisko środka samochodu, ale cóż ...
- światło cofania zrobiłem w ten sposób, że wywierciłem małe otwory w odbłyśniku światła cofania i wstawiłem żarówkę H21W - jest nieco mocniejsza niż zwykła 21W, a przede wszystkim ma bagnet 9,,. a nie 15mm i malutką bańkę, więc spokojnie mieści się w kloszu i wszystko działa OK
- światło przeciwmgielne jest "pokombinowane" - jeżeli jadę na przegląd, to mam w bagażniku mały przełącznik i światła stop-u działają na 1 parze żarówek 21/5W, a druga para żarówek działa wtedy jako przeciwmgielne, a w pozycji "normalnej" wszystkie 4 żarówki są jako stop - czyli ładnie to wygląda (+3 stop za szybą )
Mało się loguje, bo mam trochę dużo różnych zajęć ...
Co zrobiłem, a wspominałem wcześniej.
Rozwiązałem problem tylnych świateł przeciwmgielnych, cofania i kierunkowskazów tak :
- kierunkowskazy pozostały tam gdzie są cofania (mają żółte żarówki) - nieco dziwnie wygląda, bo świecą zbyt blisko środka samochodu, ale cóż ...
- światło cofania zrobiłem w ten sposób, że wywierciłem małe otwory w odbłyśniku światła cofania i wstawiłem żarówkę H21W - jest nieco mocniejsza niż zwykła 21W, a przede wszystkim ma bagnet 9,,. a nie 15mm i malutką bańkę, więc spokojnie mieści się w kloszu i wszystko działa OK
- światło przeciwmgielne jest "pokombinowane" - jeżeli jadę na przegląd, to mam w bagażniku mały przełącznik i światła stop-u działają na 1 parze żarówek 21/5W, a druga para żarówek działa wtedy jako przeciwmgielne, a w pozycji "normalnej" wszystkie 4 żarówki są jako stop - czyli ładnie to wygląda (+3 stop za szybą )
Probe 2.5 V6 '93/94 (USA/Kanada)
Re: Sebast
wat, po co tak komplikowac jakimis dodatkowymi przelacznikami? zreszta, naprawde sprawdzaja wam fogi na przegladach?
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- sebast
- Posty: 49
- Rejestracja: 2008-02-19 21:29
- Galeria: viewtopic.php?t=13726
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Sebast
-- oryginalny post 2013-01-23 18:42 --
W Fordzie mi jeszcze nie sprawdzali, ale zdarzyło mi się się w życiu parę razy. Po za tym upierdliwy policjant też może sprawdzić ... Tak mam święty spokój, a przełącznik kosztował ze 2zł i jest niewidoczny ...
-- dodano 2013-01-24 12:14 --
Wywołaliście mnie do tablicy, to idę za ciosem i umieszczam parę zdjęć po drobnych zmianach, których nie ma jeszcze na wcześniejszych fotkach ...
- nowe letnie felgi (oryginalne fordowskie 16" są na zimę) - nowe felgi Momo 17", opony Michelin Pilot Sport 225/45 ZR17
- tylny tłumik Ulter
- nadwozie po polerce - własnymi rękami, a raczej : wiertarka, gąbka do polerowania (dwie twardości), pasta polerska i kilka godzin roboty
W Fordzie mi jeszcze nie sprawdzali, ale zdarzyło mi się się w życiu parę razy. Po za tym upierdliwy policjant też może sprawdzić ... Tak mam święty spokój, a przełącznik kosztował ze 2zł i jest niewidoczny ...
-- dodano 2013-01-24 12:14 --
Wywołaliście mnie do tablicy, to idę za ciosem i umieszczam parę zdjęć po drobnych zmianach, których nie ma jeszcze na wcześniejszych fotkach ...
- nowe letnie felgi (oryginalne fordowskie 16" są na zimę) - nowe felgi Momo 17", opony Michelin Pilot Sport 225/45 ZR17
- tylny tłumik Ulter
- nadwozie po polerce - własnymi rękami, a raczej : wiertarka, gąbka do polerowania (dwie twardości), pasta polerska i kilka godzin roboty
Probe 2.5 V6 '93/94 (USA/Kanada)
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
Re: Sebast
Piękna sztuka i w dodatku Usa '93 Widać że o niego dbasz... aż miło popatrzeć, tak trzymaj
- kicker
- Posty: 239
- Rejestracja: 2007-05-28 20:37
- Samochód: White GT 91
- Galeria: viewtopic.php?t=19596
- Lokalizacja: Gorlice, Nowy Sącz
Re: Sebast
Poważnie, zrobiłeś polerke wiertarką?
Re: Sebast
ja mam nadzieje ze pasta polerska nie bylo tempo xD
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Sebast
Bardzo ładne probe widać że szanujesz i za to szacun Zapraszam w sezonie na spoty w DG Kurde że ty jeszcze nie byłeś ani raz pozdroo
2.2gt 92 rok
Re: Sebast
na granicy go zatrzymali
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- S.H.A.R.K
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-05-06 16:43
- Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
- Galeria: viewtopic.php?t=12737
- Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)
Re: Sebast
Załóż jeszcze niższy spring i będzie kosa... Polecam np Vogtlandy - twardość zbliżona do seryjnych
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL